CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #41 Skrevet 12. januar 2021 Brunello skrev (Akkurat nå): Nå er vel ikke Tinder stedet man først leter etter den store kjærligheten på? Har ikke noen erfaring selv, men en venninne som er ganske aktiv der (for å finne menn for tilfeldig sex) kaller Tinder "Horehuset på internett". Og svaret på spørsmålet er at menn også blir forelsket. Tinder brukes vel forøvrig for begge deler. Tilfeldig sex eller langvarig partner. Kjenner mange som har møttes på Tinder, som har giftet seg eller er samboere. At venninnen din har den erfaringen er hennes personlig erfaring. Man må jo være tydelig om hva man er ute etter. Man kan sånn sett kalle alle datingtjenester for "horehuset på internett". 1
Brunello Skrevet 12. januar 2021 #42 Skrevet 12. januar 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Tinder brukes vel forøvrig for begge deler. Tilfeldig sex eller langvarig partner. Kjenner mange som har møttes på Tinder, som har giftet seg eller er samboere. At venninnen din har den erfaringen er hennes personlig erfaring. Man må jo være tydelig om hva man er ute etter. Man kan sånn sett kalle alle datingtjenester for "horehuset på internett". Noen er vel mer seriøse enn andre?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #43 Skrevet 12. januar 2021 OlsenHansen skrev (12 timer siden): Her tror jeg rett og slett du har feil krav til damer. Noe du sikkert kan tenke deg selv når vi ser på matematikken. Ingen menn er så spesielle. Og jeg har ganske snevre krav selv. Kvinner er skrudd sammen på en helt annen måte. Det du kaller å gjøre noe fordi du har lyst gir dem faktisk glede, så lenge du er en god mann tilbake. En kvinne kan forandre sin personlighet for å glede sin mann. I en manns hode er dette selvsagt utenkelig, men slik er det altså for de fleste av dem. Fra naturen sin side gir dette mening. For at et forhold skal vare livet ut mellom forskjellige personligheter, som jo alle mennesker er, så må noen gi og ta. Kvinnen er skapt til å gi. Det som bør glede en mann ved en kvinne er kjærligheten hun gir, barna hun lager, huset og familien hun holder. Du kan umiddelbart se på et hjem om den som bor der er singel. Intellektuelt og lojalitetsmessig bør du søke andre menn for å få oppfylt. Kameratskap og lignende. Slik er det ikke for kvinner. Deres lojalitet er emosjonelt betinget. Har de følelser for deg er de lojale, den dagen de forsvinner, så kan det være som om du aldri var del av hennes liv. Ikke forvent at en kvinne skal ha alle kvalitetene til mannen. Skal du finne en slik kvinne kan du måtte lete lenge. Jeg og gikk i den fella. Prøvde å finne "en kompis med fitte". Det eksisterer ikke. Dette er så sant. Gjorde litt vondt å lese det, jeg har funnet meg i så mye dritt med tidligere ekser. Jeg kan gjøre hva som helst for en mann jeg elsker. Dessverre så virker det som om menn ikke forelsker seg, så jeg skjønner hvorfor ts spør. Har selv ofte lurt på det. Anonymkode: 95b8f...fb0
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #44 Skrevet 12. januar 2021 Brunello skrev (2 minutter siden): Noen er vel mer seriøse enn andre? Nei. Men om man har den innstillingen om at det er "tilfeldig sex" så erfarer man jo nettopp det uansett hvilken app/side man bruker. Eksmannen min var på Tinder, men jeg traff ham på Sukker. Utfallet hadde vært det samme. Langvarig forhold og etter hvert ekteskap.
Engel Skrevet 12. januar 2021 #45 Skrevet 12. januar 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Du har mye rett og likt med det jeg mener her. Ofte faller de igjennom på det fysiske. Jeg ønsker ei dame som kan være med på tur. Dvs. hun som har toppturbilder fra Besseggen og Galdhøpiggen via Juvasshytta den ene gangen de var der er ikke hun jeg tenker på og vil ha. Ikke det at hun trenger å være på alle topper, men en viss struktur på egentrening og fysisk utfoldelse bør det være. For ja jeg ønsker å ta henne med på tur. De fremstår som i veldig god form, men det dabber raskt av etter en tur sammen med meg. Jeg har lært slik at jeg har med godt med varme klær for jeg trenger det når jeg sitter der å venter på henne. Oppi dette begynner de også å få negative tanker om egen kropp. De ser på seg selv som dårligere trent enn det jeg er og mister lysta også pga. det. Så har vi det fysiske. Jeg synes det er bemerkelsverdig liten interesse og kunnskap blandt normale damer i dag rundt nærhet og sex. Noen har selvfølgelig det, men de fleste blir liksom med på lasset uten noen form for mål og hva de har lyst til. Sorry altså, det blir for overfladisk og påtvunget for min del. Jeg mister lysta når den kommer. Det er ingen driv og innlevelse av det å nyte annet enn seg selv. Så de ligger der bare "forsyn deg og bli ferdig". I min verden blir dette null interesse og bare ett nødvendig onde de må igjennom for å få noe annet. Jeg synes det er ekkelt å måtta ta insj hver gang og føler jeg må presse for å få noe jeg setter pris på og noe vi begge har sagt vi setter pris på. Det jeg merker meg er at de damer som har litt mere avslappet forhold til fasade og utseende de tar den helt ut i senga og setter pris på det de får oppleve sammen med en mann som bidrar og gir av seg selv. Problemet er at mange av disse er opptatte eller bor på andre siden av landet. Noen av disse igjen lever også som hw og har flere menn. Vi kunne vært en god match vi to, basert på det du skriver her. Med et unntak, at du går ifra de du har med på tur og heller setter deg og venter på dem. Hvor ble det av det å ta hensyn og vise omsorg? Er det så vanskelig å tilpasse tempoet litt? Der blir du helt turn off. Om du ikke kan tilpasse deg kan du ikke forvente at kvinner tilpasser seg deg på noen måte heller. Er det sånn du vil ha det i et forhold? Test de ut på kortere turer først, det gjør jeg med mennene. For ja, overraskende mange er i mye dårligere form enn de tror, så jeg har forståelse for situasjonen. Å gå i fjellet er noe helt annet enn å trene på treningsstudio. Ikke alle er klar over det. Om de ikke er vant til å gjøre det. Når det er sagt, alle kan gå på en smell på tur.😉 Man finner aldri en person som er 100% perfekt, så man må være innstilt på å kunne ta hensyn der det ikke er helt optimalt. Endret 12. januar 2021 av Engel 3
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #46 Skrevet 12. januar 2021 Engel skrev (1 time siden): Vi kunne vært en god match vi to, basert på det du skriver her. Med et unntak, at du går ifra de du har med på tur og heller setter deg og venter på dem. Hvor ble det av det å ta hensyn og vise omsorg? Er det så vanskelig å tilpasse tempoet litt? Der blir du helt turn off. Om du ikke kan tilpasse deg kan du ikke forvente at kvinner tilpasser seg deg på noen måte heller. Er det sånn du vil ha det i et forhold? Test de ut på kortere turer først, det gjør jeg med mennene. For ja, overraskende mange er i mye dårligere form enn de tror, så jeg har forståelse for situasjonen. Å gå i fjellet er noe helt annet enn å trene på treningsstudio. Ikke alle er klar over det. Om de ikke er vant til å gjøre det. Når det er sagt, alle kan gå på en smell på tur.😉 Man finner aldri en person som er 100% perfekt, så man må være innstilt på å kunne ta hensyn der det ikke er helt optimalt. Det er nok heller det at tempo blir så lavt at jeg begynner å fryse. Ja folk er i mye dårligere form enn det de tror. Går aldri fra noen på fjelltur. Da går vi sammen. Det er kun på fjelløp jeg går/løper fra.
Sasse00 Skrevet 13. januar 2021 #47 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 23.57): Er det bare sex mannfolk er ute etter der ute? Ingen som er ute etter å finne en å dele livets gleder og sorger med? Kan kun svare for meg selv, men jeg nærmer meg 30 og er egentlig lei av uforpliktet sex og random dates. Det hadde vært fint å treffe noen man kunne dele fremtiden med. Sex er gøy, for all del, men det er ikke alt her i livet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #48 Skrevet 13. januar 2021 On 1/12/2021 at 12:30 AM, Hr. Aktiv said: Er du en bra dame eller bare tror du det selv? Jeg har vært på tinder en stund, men det er langt imellom de damene som er verdt å bruke tid på. Mange flotte damer ja, men når realitetsoppfatningen ikke er den beste så kan det ende opp med bom noen ganger ja. Problemet er at dere drar på kostymet og fremstår som noe helt annet enn det dere til slutt tilbyr. Så på en måte kan jeg skjønne at en del menn stikker. Der tror jeg du er inne på noe, vi får ikke se hele pakken før fasaden faller. Kvinner jukser med ALT 🤪 Anonymkode: ee112...aa0 1
Sokkar Skrevet 13. januar 2021 #49 Skrevet 13. januar 2021 Klart det. Synes menn forelsker seg fort, jeg?
MortenMinstelønn Skrevet 13. januar 2021 #50 Skrevet 13. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 23.57): Er det bare sex mannfolk er ute etter der ute? Skal jeg være ærlig så kunne jeg ha tenkt meg litt mindre sex og litt mer vin og film. Men dette kan jeg ikke si under eget navn da, det vil føre til utestengelse fra flere herreklubber og generelt føre til en vesentlig mindre vennekrets. (Får jo aldri sett ferdig en eneste film før jeg blir dratt av skjorta! ) Endret 13. januar 2021 av MortenMinstelønn
Antiviruset Skrevet 13. januar 2021 #51 Skrevet 13. januar 2021 OPIgirl skrev (22 timer siden): Enig. Menn er ulver i fåreklær. Først når de har fått deg på kroken, viser de sitt sanne jeg. Det er du bare fordi du selv er kvinne og "gråter for din syke mor". Det er mange slike kvinner også, ulv i fåreklær eller rettere sagt setter opp en maske som ikke viser hvem de er. Den smuldrer opp over uker og måneder. Det er totalt umulig og beholde den kamuflasjen over tid. Så når den faller stikker de som oftest gjennom "fading" sakte og sikkert fordi de er blitt usikre eller interessen har blitt mindre. I stedet for og si det rett ut, så fader de deg ut i stedet. Her er det minimale forskjeller på kvinner og menn. Dette er en del av datingmarkedet om det skjer på apper eller i det virkelige liv. Det du påpeker ovenfor menn her, vil du raskt gjøre med en mann om du kommer i rett situasjon. Få som har integritet til og være ærlige fra dag en.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #52 Skrevet 13. januar 2021 OPIgirl skrev (23 timer siden): Enig. Menn er ulver i fåreklær. Først når de har fått deg på kroken, viser de sitt sanne jeg. Man kan si det samme om dere kvinner. Anonymkode: 87ca7...89b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #54 Skrevet 14. januar 2021 Selvfølgelig kan menn vli forelsket.. Men min erfaring er at de fleste menn ikke orker bruke for mye tid på damer som generalisere og tror absolutt alle menn er helt like... De fleste menn jeg kjenner vil bli sett på som selvstendige individer, med egne meninger og egne følelser, og dersom de blir satt i bås uten å engang få en sjanse, bare fordi de har utovertiss, så orker dem ikke kaste bort mer tid... Anonymkode: 260a6...ca2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå