AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 ....Det lurer jeg på. Har vært på Tinder en god stund, og blir like skuffet hver gang. Dater en stund, blir etterhvert sex, forelsker meg og da stikker mannen... Er det bare sex mannfolk er ute etter der ute? Ingen som er ute etter å finne en å dele livets gleder og sorger med? Vet jeg er en bra kvinne, utseendemessig og på andre områder, men begynner faktisk å tvile på meg selv også nå. Anonymkode: 90bb4...20a
OlsenHansen Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Ja, men det tar lengre tid. Om de bare er interessert i sex? Vel tenk deg om. Hvis du er en pen dame og er på Tinder og en mann matcher med deg, så er nok han rimelig populær også. Så hvorfor er han på Tinder? Fordi han vil ha sex og ikke er interessert i å slå seg ned enda. Hadde han vært det så hadde han allerede vært i forhold og ikke på Tinder. Attraktive menn finner seg enten en kvinne kjapt, eller de driver med ONSing til de blir lei av det. Det du gjør her er å prøve å finne en mann for ekteskap i et rom med rundbrennere. Selvsagt vil du ikke ha suksess. At du er pen gjør det bare verre. 15
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 OlsenHansen skrev (2 minutter siden): Ja, men det tar lengre tid. Om de bare er interessert i sex? Vel tenk deg om. Hvis du er en pen dame og er på Tinder og en mann matcher med deg, så er nok han rimelig populær også. Så hvorfor er han på Tinder? Fordi han vil ha sex og ikke er interessert i å slå seg ned enda. Hadde han vært det så hadde han allerede vært i forhold og ikke på Tinder. Attraktive menn finner seg enten en kvinne kjapt, eller de driver med ONSing til de blir lei av det. Det du gjør her er å prøve å finne en mann for ekteskap i et rom med rundbrennere. Selvsagt vil du ikke ha suksess. At du er pen gjør det bare verre. Det der var en ganske fin forklaring! Anonymkode: 36f6d...768
Gjest TheCatLady Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Ja, selvfølgelig kan de det og hvor fort noen forelsker seg har ikke noe med kjønn å gjøre. Det er individuelt om det går fort eller ikke. Tror du heller har vært uheldig enn å skylde på appen i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 4 minutter siden, OlsenHansen said: Ja, men det tar lengre tid. Om de bare er interessert i sex? Vel tenk deg om. Hvis du er en pen dame og er på Tinder og en mann matcher med deg, så er nok han rimelig populær også. Så hvorfor er han på Tinder? Fordi han vil ha sex og ikke er interessert i å slå seg ned enda. Hadde han vært det så hadde han allerede vært i forhold og ikke på Tinder. Attraktive menn finner seg enten en kvinne kjapt, eller de driver med ONSing til de blir lei av det. Det du gjør her er å prøve å finne en mann for ekteskap i et rom med rundbrennere. Selvsagt vil du ikke ha suksess. At du er pen gjør det bare verre. Er ikke kvinnene på Tinder like mye rundbrennere? Anonymkode: 26e86...4fe 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): ....Det lurer jeg på. Har vært på Tinder en god stund, og blir like skuffet hver gang. Dater en stund, blir etterhvert sex, forelsker meg og da stikker mannen... Er det bare sex mannfolk er ute etter der ute? Ingen som er ute etter å finne en å dele livets gleder og sorger med? Vet jeg er en bra kvinne, utseendemessig og på andre områder, men begynner faktisk å tvile på meg selv også nå. Anonymkode: 90bb4...20a Er du en bra dame eller bare tror du det selv? Jeg har vært på tinder en stund, men det er langt imellom de damene som er verdt å bruke tid på. Mange flotte damer ja, men når realitetsoppfatningen ikke er den beste så kan det ende opp med bom noen ganger ja. Problemet er at dere drar på kostymet og fremstår som noe helt annet enn det dere til slutt tilbyr. Så på en måte kan jeg skjønne at en del menn stikker.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Ja, utseendet har ingen betydning i negativ forstand, folk finner uansett folk på eget nivå. Er du pen, er nok sjansen enda større for å tiltrekke seg «rundbrennere» med mange alternativer. Da er det også lettere å bli played. Du bør bygge en emosjonell relasjon til en mann, FØR du har sex, hvis du vil gjøre sjansen mindre for at han stikker. Menn blir ikke så knyttet etter sex som kvinner, men hvis de må gjøre en innsats for å bli kjent med deg, og blir interessert i deg FØR sex... da står du tryggere Anonymkode: f0674...88b 2
Hr. Aktiv Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 OlsenHansen skrev (8 minutter siden): Ja, men det tar lengre tid. Om de bare er interessert i sex? Vel tenk deg om. Hvis du er en pen dame og er på Tinder og en mann matcher med deg, så er nok han rimelig populær også. Så hvorfor er han på Tinder? Fordi han vil ha sex og ikke er interessert i å slå seg ned enda. Hadde han vært det så hadde han allerede vært i forhold og ikke på Tinder. Attraktive menn finner seg enten en kvinne kjapt, eller de driver med ONSing til de blir lei av det. Det du gjør her er å prøve å finne en mann for ekteskap i et rom med rundbrennere. Selvsagt vil du ikke ha suksess. At du er pen gjør det bare verre. Du kan si det slik ja, men dette er en sannhet med modifikasjon. Jeg er ute etter fast relasjon og ikke noen løse forbindelser. Av 100 matcher så er det kansje 2 - 3 stykker som er en potensiell partner. Med tanke på at min erfaring er at 1 av 3 damer er verdt å bruke tid på så er det ganske utfordrende for oss menn å treffe nettopp henne. Så ikke alle attraktive menn finner damer raskt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Nei. De vil kun ha sex. Anonymkode: 9739d...97b 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 Møtte kjæresten min på Tinder og vi er kjempeforelsket i hverandre 🥰 Jeg er så glad for at jeg har kapret verdens flotteste mann. Anonymkode: fd16a...122 2
OlsenHansen Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Du kan si det slik ja, men dette er en sannhet med modifikasjon. Jeg er ute etter fast relasjon og ikke noen løse forbindelser. Av 100 matcher så er det kansje 2 - 3 stykker som er en potensiell partner. Med tanke på at min erfaring er at 1 av 3 damer er verdt å bruke tid på så er det ganske utfordrende for oss menn å treffe nettopp henne. Så ikke alle attraktive menn finner damer raskt. Samme gjelder jo for deg. Attraktive mennesker som er på jakt etter langvarig forhold vil alltid være i stort undertall på en sjekkeapp. Da blir det litt nål i høystakk over det. Har du mye å velge mellom blir du også gjerne kravstor. Hvis du forkaster 97 kvinner som jeg antar du iallefall syns er pene nok, så må jeg si du høres rimelig kresen ut. Kvinner er da ikke så ulike generelt sett. Hva er det som er så galt med dem at du ikke kan leve med dem? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 Såklart. Ble stormforelska i kona etter å ha kjent henne noen dager, og er fortsatt forelska 13 år senere Anonymkode: 98039...3d4 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (29 minutter siden): Er du en bra dame eller bare tror du det selv? Jeg har vært på tinder en stund, men det er langt imellom de damene som er verdt å bruke tid på. Mange flotte damer ja, men når realitetsoppfatningen ikke er den beste så kan det ende opp med bom noen ganger ja. Problemet er at dere drar på kostymet og fremstår som noe helt annet enn det dere til slutt tilbyr. Så på en måte kan jeg skjønne at en del menn stikker. Kostymet? Anonymkode: 24303...230
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #15 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, utseendet har ingen betydning i negativ forstand, folk finner uansett folk på eget nivå. Er du pen, er nok sjansen enda større for å tiltrekke seg «rundbrennere» med mange alternativer. Da er det også lettere å bli played. Du bør bygge en emosjonell relasjon til en mann, FØR du har sex, hvis du vil gjøre sjansen mindre for at han stikker. Menn blir ikke så knyttet etter sex som kvinner, men hvis de må gjøre en innsats for å bli kjent med deg, og blir interessert i deg FØR sex... da står du tryggere Anonymkode: f0674...88b Så hvis man har relasjonen på god vei og ikke hatt sex, så er man tryggere? Da er det kanskje et bra tegn at flørtingen/interessen varer over tid også?😄 Anonymkode: 0bde0...1ca
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #16 Skrevet 12. januar 2021 OlsenHansen skrev (2 minutter siden): Samme gjelder jo for deg. Attraktive mennesker som er på jakt etter langvarig forhold vil alltid være i stort undertall på en sjekkeapp. Da blir det litt nål i høystakk over det. Har du mye å velge mellom blir du også gjerne kravstor. Hvis du forkaster 97 kvinner som jeg antar du iallefall syns er pene nok, så må jeg si du høres rimelig kresen ut. Kvinner er da ikke så ulike generelt sett. Hva er det som er så galt med dem at du ikke kan leve med dem? De er overfladiske og vil inngå en relasjon på at de driver handel altså bytter tjenester. Gjør ting for at partneren har lyst, men det gir ikke dem noe. Da vet man jo at dette vil opphøre etter kort tid. Hvem gjør noe man egentlig ikke har lyst til? Så har du dem som er ute etter status. Lav egeninteresse for hva de selv søker annet enn en fast relasjon og som f.eks. sex og ting som er av fysisk og teknisk art. Konfliktsky. Ja det er mange årsaker. Jeg snakker om vanlige damer her nå altså. De bimboene og jåledukkene orker jeg bare ikke. Selv stiller jeg egentlig ikke mange krav synes jeg selv. De bør like meg og det jeg står for og gjøre ting ikke bare fordi jeg ønsker det, men for at de selv vil og ønsker det. Altså det gir dem noe. Jeg tenker ihvertfall slik om min dame. Vil gi henne det beste jeg kan tilby fordi jeg selv vil og ønsker det. Så håper jeg jo hun tenker det samme om meg noe de ikke har gjort hittil.
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #17 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kostymet? Anonymkode: 24303...230 Ja den falske fasademaska. De prøver å fremstå som attraktive for meg selv om de ikke er det. Dette er et veldig utbredt problem vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #18 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (26 minutter siden): Av 100 matcher så er det kansje 2 - 3 stykker som er en potensiell partner. Med tanke på at min erfaring er at 1 av 3 damer er verdt å bruke tid på så er det ganske utfordrende for oss menn å treffe nettopp henne. De fleste passer jo ikke med alle de møter, da. Det er da ikke noe spesielt. Det rare ville jo være å matche med nesten alle. Anonymkode: 24303...230 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #19 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden): Ja den falske fasademaska. De prøver å fremstå som attraktive for meg selv om de ikke er det. Dette er et veldig utbredt problem vil jeg si. De prøver vel å bli kjent med deg og vise hvem de er. Er normalt det som skjer på date. Anonymkode: 24303...230
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #20 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden): De er overfladiske og vil inngå en relasjon på at de driver handel altså bytter tjenester. Gjør ting for at partneren har lyst, men det gir ikke dem noe. Da vet man jo at dette vil opphøre etter kort tid. Hvem gjør noe man egentlig ikke har lyst til? Så har du dem som er ute etter status. Lav egeninteresse for hva de selv søker annet enn en fast relasjon og som f.eks. sex og ting som er av fysisk og teknisk art. Konfliktsky. Ja det er mange årsaker. Jeg snakker om vanlige damer her nå altså. De bimboene og jåledukkene orker jeg bare ikke. Selv stiller jeg egentlig ikke mange krav synes jeg selv. De bør like meg og det jeg står for og gjøre ting ikke bare fordi jeg ønsker det, men for at de selv vil og ønsker det. Altså det gir dem noe. Jeg tenker ihvertfall slik om min dame. Vil gi henne det beste jeg kan tilby fordi jeg selv vil og ønsker det. Så håper jeg jo hun tenker det samme om meg noe de ikke har gjort hittil. Du vet da ikke hva daten din tenker. Du vet bare om du liker henne eller ikke. Anonymkode: 24303...230
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå