Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #21 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De prøver vel å bli kjent med deg og vise hvem de er. Er normalt det som skjer på date. Anonymkode: 24303...230 De prøver å vise meg en person de tror jeg liker og ikke den personen de i realiteten er. Det er nettopp der problemet ligger. Damer er veldig gode på å spille dette spillet. Hadde de vært seg selv hadde valget vært lett for da hadde jeg bare ruslet videre og ønsket dem lykke til med jakten sin på partner. 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #22 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet da ikke hva daten din tenker. Du vet bare om du liker henne eller ikke. Anonymkode: 24303...230 Hvis jeg dater dem noen ganger får jeg jo en viss peiling.
mjaus Skrevet 12. januar 2021 #23 Skrevet 12. januar 2021 Tror det heller har med at du leter på feil app å gjøre. Menn på tinder har nok andre intensjoner enn bare kjærlighet. Dem får jo swipet på både det ene og det andre. De liker nok litt alternativer. Derfor jeg styrer unna folk som holder på med dating apper.
OlsenHansen Skrevet 12. januar 2021 #24 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (19 minutter siden): De er overfladiske og vil inngå en relasjon på at de driver handel altså bytter tjenester. Gjør ting for at partneren har lyst, men det gir ikke dem noe. Da vet man jo at dette vil opphøre etter kort tid. Hvem gjør noe man egentlig ikke har lyst til? Så har du dem som er ute etter status. Lav egeninteresse for hva de selv søker annet enn en fast relasjon og som f.eks. sex og ting som er av fysisk og teknisk art. Konfliktsky. Ja det er mange årsaker. Jeg snakker om vanlige damer her nå altså. De bimboene og jåledukkene orker jeg bare ikke. Selv stiller jeg egentlig ikke mange krav synes jeg selv. De bør like meg og det jeg står for og gjøre ting ikke bare fordi jeg ønsker det, men for at de selv vil og ønsker det. Altså det gir dem noe. Jeg tenker ihvertfall slik om min dame. Vil gi henne det beste jeg kan tilby fordi jeg selv vil og ønsker det. Så håper jeg jo hun tenker det samme om meg noe de ikke har gjort hittil. Her tror jeg rett og slett du har feil krav til damer. Noe du sikkert kan tenke deg selv når vi ser på matematikken. Ingen menn er så spesielle. Og jeg har ganske snevre krav selv. Kvinner er skrudd sammen på en helt annen måte. Det du kaller å gjøre noe fordi du har lyst gir dem faktisk glede, så lenge du er en god mann tilbake. En kvinne kan forandre sin personlighet for å glede sin mann. I en manns hode er dette selvsagt utenkelig, men slik er det altså for de fleste av dem. Fra naturen sin side gir dette mening. For at et forhold skal vare livet ut mellom forskjellige personligheter, som jo alle mennesker er, så må noen gi og ta. Kvinnen er skapt til å gi. Det som bør glede en mann ved en kvinne er kjærligheten hun gir, barna hun lager, huset og familien hun holder. Du kan umiddelbart se på et hjem om den som bor der er singel. Intellektuelt og lojalitetsmessig bør du søke andre menn for å få oppfylt. Kameratskap og lignende. Slik er det ikke for kvinner. Deres lojalitet er emosjonelt betinget. Har de følelser for deg er de lojale, den dagen de forsvinner, så kan det være som om du aldri var del av hennes liv. Ikke forvent at en kvinne skal ha alle kvalitetene til mannen. Skal du finne en slik kvinne kan du måtte lete lenge. Jeg og gikk i den fella. Prøvde å finne "en kompis med fitte". Det eksisterer ikke. 4
Cleo88 Skrevet 12. januar 2021 #25 Skrevet 12. januar 2021 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #26 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Er du en bra dame eller bare tror du det selv? Jeg har vært på tinder en stund, men det er langt imellom de damene som er verdt å bruke tid på. Mange flotte damer ja, men når realitetsoppfatningen ikke er den beste så kan det ende opp med bom noen ganger ja. Problemet er at dere drar på kostymet og fremstår som noe helt annet enn det dere til slutt tilbyr. Så på en måte kan jeg skjønne at en del menn stikker. Åh? Hva tilbys som ikke er sant, da? Anonymkode: 54608...a53
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #27 Skrevet 12. januar 2021 Ja har flere kompiser som har fortalt at de har vært forelsket. Har selv vært forelsket en gang, så stjerner og synet ble uklart når jeg snakket med hun osv osv. Var/er en veninne av meg. Hun var i forhold på tidspunktet og hadde tidligere snakket om kompiser som hadde sakt de var forelsket i henne, og at det ødela vennskapet. Tvingte vekk forelskelsen da jeg ikke ville miste henne som venn, desuten ville jeg aldri prøve meg på noen i forhold. Anonymkode: ac2d6...ff4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #28 Skrevet 12. januar 2021 Menn blir raskere forelsket enn det kvinner gjør faktisk. Men angående tinder - det er jo en plattform hvor menn stort sett ikke når opp og kvinner bader i likes og tilbud. Det betyr nødvendigvis at de fleste kvinner har i overkant stor tro på egen attraktivitet der, ellers ville jo en gjennomsnittlig mann hatt sjans og Anonymkode: 4b362...79d 1
Pingvinen Skrevet 12. januar 2021 #29 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (7 timer siden): Er du en bra dame eller bare tror du det selv? Jeg har vært på tinder en stund, men det er langt imellom de damene som er verdt å bruke tid på. Mange flotte damer ja, men når realitetsoppfatningen ikke er den beste så kan det ende opp med bom noen ganger ja. Problemet er at dere drar på kostymet og fremstår som noe helt annet enn det dere til slutt tilbyr. Så på en måte kan jeg skjønne at en del menn stikker. Det er også veldig langt mellom de mennene det er verdt å bruke tid på. Og mange menn som fremstår som noe helt annet enn de er
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #30 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (6 timer siden): De prøver å vise meg en person de tror jeg liker og ikke den personen de i realiteten er. Det er nettopp der problemet ligger. Damer er veldig gode på å spille dette spillet. Hadde de vært seg selv hadde valget vært lett for da hadde jeg bare ruslet videre og ønsket dem lykke til med jakten sin på partner. Menn spiller også dette spillet. Anonymkode: a779d...292
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #31 Skrevet 12. januar 2021 Det kan de definitivt. Gjerne hodestups, slik at de mister all fornuft i tillegg. Ofrer familien, eller kaster seg inn i ekteskap under et år etter at de har møtt "sitt livs kjærlighet". Har sett mye av det. Både hos menn og kvinner faktisk. Så har du noen som forelsker seg mer rolig, og over tid. Uansett kjønn så er det mye som skal stemme for at man virkelig skal forelske seg på den måten at man ønsker å gå inn i et varig forhold. jeg tror ikke menn avslutter datingperioder oftere enn kvinner gjør det. Men det er en kjennsgjerning at vi kvinner lettere får følelser for en mann etter sex enn det menn gjør. Det er rent bioligisk visstnok. Det kan jo være greit å ha i bakhodet før man hopper til sengs med noen. Anonymkode: 3cc39...e4c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #32 Skrevet 12. januar 2021 Ja, jeg har sett med egne øyne hvordan de blir glassaktige i blikket og oppfører seg som om de er ruset og helt tulleruske rundt meg. De setter himmel og helvete i bevegelse bare for å få sett deg en kort stund, og noen har oppført seg uanstendig og med lite selvrespekt om de har sett meg med andre menn, sett både aggresjon og tårer når de har hatt litt innabords (menn jeg ikke har datet så klart). Men skjønner hva du mener at det er vanskelig å tro menn kan bli forelsket. Til tross for å ha sett alt dette med egne øyne føler jeg det er umulig at en mann kan bry seg om meg og bli forelsket i meg etter vonde opplevelser med dating de siste årene der jeg har blitt behandlet som søppel. Så tror ikke menn kan bli forelsket i meg lenger, men i andre: definitivt. Anonymkode: 4829b...f64
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #33 Skrevet 12. januar 2021 OlsenHansen skrev (10 timer siden): Ja, men det tar lengre tid. Om de bare er interessert i sex? Vel tenk deg om. Hvis du er en pen dame og er på Tinder og en mann matcher med deg, så er nok han rimelig populær også. Så hvorfor er han på Tinder? Fordi han vil ha sex og ikke er interessert i å slå seg ned enda. Hadde han vært det så hadde han allerede vært i forhold og ikke på Tinder. Attraktive menn finner seg enten en kvinne kjapt, eller de driver med ONSing til de blir lei av det. Det du gjør her er å prøve å finne en mann for ekteskap i et rom med rundbrennere. Selvsagt vil du ikke ha suksess. At du er pen gjør det bare verre. Dette er feil. Menn forelsker seg fortere enn kvinner i følge forskning. https://www.vice.com/en/article/a3wekz/why-men-fall-in-love-faster-than-women Anonymkode: f6fe5...210 3
Engel Skrevet 12. januar 2021 #34 Skrevet 12. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): De er overfladiske og vil inngå en relasjon på at de driver handel altså bytter tjenester. Gjør ting for at partneren har lyst, men det gir ikke dem noe. Da vet man jo at dette vil opphøre etter kort tid. Hvem gjør noe man egentlig ikke har lyst til? Så har du dem som er ute etter status. Lav egeninteresse for hva de selv søker annet enn en fast relasjon og som f.eks. sex og ting som er av fysisk og teknisk art. Konfliktsky. Ja det er mange årsaker. Jeg snakker om vanlige damer her nå altså. De bimboene og jåledukkene orker jeg bare ikke. Selv stiller jeg egentlig ikke mange krav synes jeg selv. De bør like meg og det jeg står for og gjøre ting ikke bare fordi jeg ønsker det, men for at de selv vil og ønsker det. Altså det gir dem noe. Jeg tenker ihvertfall slik om min dame. Vil gi henne det beste jeg kan tilby fordi jeg selv vil og ønsker det. Så håper jeg jo hun tenker det samme om meg noe de ikke har gjort hittil. Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Du kan si det slik ja, men dette er en sannhet med modifikasjon. Jeg er ute etter fast relasjon og ikke noen løse forbindelser. Av 100 matcher så er det kansje 2 - 3 stykker som er en potensiell partner. Med tanke på at min erfaring er at 1 av 3 damer er verdt å bruke tid på så er det ganske utfordrende for oss menn å treffe nettopp henne. Så ikke alle attraktive menn finner damer raskt. Må si at jeg syns du må ha vært spesielt uheldig med kvinnene du har møtt. Kjenner ikke igjen dette blandt noen av mine single venninner. De er derimot tydelige på hva de vil ha og hvem de er. Og gir av seg selv fordi de ønsker det. Men de er oppegående, selvstedige kvinner også da, som ikke har behov for eller ønske en mann med status feks. Men de vil ha et bra sexliv ja. Men et bra sexliv er jo et som fungerer for begge i forholdet. Men jeg sier til deg som jeg sier til kvinner her inne som stadig klager på at mennene de møter behandler dem dårlig, kanskje du bør se på om det er noe hos deg som gjør at du velger feil damer? Er ellers enig i at det er langt mellom de potensielle partnerne. Det kommer man ikke utenom. Det der er helt likt for oss kvinner. Jeg har møtt 2 stk på 5 år som kvalifiserte som potensielle partnere. (i form av at jeg både var tiltrukket og vi passet bra sammen) Men nå blir nok akkurat det verre med alderen. Som ung er man mer fleksibel og kan se ting litt an. Man kan bruke tid å la partneren "vokse" sammen med deg også. Man finner en felles vei sammen. Det er flere som kan passe. Når man er mer voksen og brent av tidligere forhold, og har mye mer å ta hensyn til, som feks barn, så må en potensiell partner mer passe inn i et ferdig bilde på hva man vil ha. Og det er jo på godt og vondt det der. Man gir nok en match mindre mulighet til å få sjansen til å vise hvem vedkommende virkelig er. Men det gjør nok også at man avslutter "forhold" man ser er feil mye tidligere og dermed kanskje slipper de store skuffelsene? Jeg vet ikke jeg altså. Men i motsetning til deg så kan jeg si at jeg har møtt veldig mange fine, oppegående og hyggelige menn. Har ikke noe vondt å si om dem jeg har møtt. De har bare ikke vært helt rett for meg. Eller vi har ikke vært rette for hverandre kan man vel si, stort sett så er det helt gjensidig at man har valgt å ikke gå videre. Selv om jeg også har blitt såret på veien. Men det er umulig å unngå. Å bli bitter derimot... Det bør man kunne unngå. 2
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #35 Skrevet 12. januar 2021 Hahaha... Er menn mennesker? 🙈 Hva tror du? Kan du forelske deg? Herregud. 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #36 Skrevet 12. januar 2021 Engel skrev (47 minutter siden): Må si at jeg syns du må ha vært spesielt uheldig med kvinnene du har møtt. Kjenner ikke igjen dette blandt noen av mine single venninner. De er derimot tydelige på hva de vil ha og hvem de er. Og gir av seg selv fordi de ønsker det. Men de er oppegående, selvstedige kvinner også da, som ikke har behov for eller ønske en mann med status feks. Men de vil ha et bra sexliv ja. Men et bra sexliv er jo et som fungerer for begge i forholdet. Men jeg sier til deg som jeg sier til kvinner her inne som stadig klager på at mennene de møter behandler dem dårlig, kanskje du bør se på om det er noe hos deg som gjør at du velger feil damer? Er ellers enig i at det er langt mellom de potensielle partnerne. Det kommer man ikke utenom. Det der er helt likt for oss kvinner. Jeg har møtt 2 stk på 5 år som kvalifiserte som potensielle partnere. (i form av at jeg både var tiltrukket og vi passet bra sammen) Men nå blir nok akkurat det verre med alderen. Som ung er man mer fleksibel og kan se ting litt an. Man kan bruke tid å la partneren "vokse" sammen med deg også. Man finner en felles vei sammen. Det er flere som kan passe. Når man er mer voksen og brent av tidligere forhold, og har mye mer å ta hensyn til, som feks barn, så må en potensiell partner mer passe inn i et ferdig bilde på hva man vil ha. Og det er jo på godt og vondt det der. Man gir nok en match mindre mulighet til å få sjansen til å vise hvem vedkommende virkelig er. Men det gjør nok også at man avslutter "forhold" man ser er feil mye tidligere og dermed kanskje slipper de store skuffelsene? Jeg vet ikke jeg altså. Men i motsetning til deg så kan jeg si at jeg har møtt veldig mange fine, oppegående og hyggelige menn. Har ikke noe vondt å si om dem jeg har møtt. De har bare ikke vært helt rett for meg. Eller vi har ikke vært rette for hverandre kan man vel si, stort sett så er det helt gjensidig at man har valgt å ikke gå videre. Selv om jeg også har blitt såret på veien. Men det er umulig å unngå. Å bli bitter derimot... Det bør man kunne unngå. Du har mye rett og likt med det jeg mener her. Ofte faller de igjennom på det fysiske. Jeg ønsker ei dame som kan være med på tur. Dvs. hun som har toppturbilder fra Besseggen og Galdhøpiggen via Juvasshytta den ene gangen de var der er ikke hun jeg tenker på og vil ha. Ikke det at hun trenger å være på alle topper, men en viss struktur på egentrening og fysisk utfoldelse bør det være. For ja jeg ønsker å ta henne med på tur. De fremstår som i veldig god form, men det dabber raskt av etter en tur sammen med meg. Jeg har lært slik at jeg har med godt med varme klær for jeg trenger det når jeg sitter der å venter på henne. Oppi dette begynner de også å få negative tanker om egen kropp. De ser på seg selv som dårligere trent enn det jeg er og mister lysta også pga. det. Så har vi det fysiske. Jeg synes det er bemerkelsverdig liten interesse og kunnskap blandt normale damer i dag rundt nærhet og sex. Noen har selvfølgelig det, men de fleste blir liksom med på lasset uten noen form for mål og hva de har lyst til. Sorry altså, det blir for overfladisk og påtvunget for min del. Jeg mister lysta når den kommer. Det er ingen driv og innlevelse av det å nyte annet enn seg selv. Så de ligger der bare "forsyn deg og bli ferdig". I min verden blir dette null interesse og bare ett nødvendig onde de må igjennom for å få noe annet. Jeg synes det er ekkelt å måtta ta insj hver gang og føler jeg må presse for å få noe jeg setter pris på og noe vi begge har sagt vi setter pris på. Det jeg merker meg er at de damer som har litt mere avslappet forhold til fasade og utseende de tar den helt ut i senga og setter pris på det de får oppleve sammen med en mann som bidrar og gir av seg selv. Problemet er at mange av disse er opptatte eller bor på andre siden av landet. Noen av disse igjen lever også som hw og har flere menn. OlsenHansen hadde et fint innlegg synes jeg med litt annen vinkling. Jeg kan være enig, men også uenig. Jeg har ikke noe lyst til å forandre meg for jeg vet at det vil ikke funke i lengden. Da tenker jeg at jeg ikke kan forvente det av ei dame heller. Det jeg forventer er at både hun og jeg må spise noen kameler og det er greit nok ihvertfall for meg, men det synes vanskelig på den andre siden merkelig nok. Ingen er perfekte selv om media fremstiller det slik. Ja jeg matcher med mange flotte damer det er ikke det, men de faller så til de grader igjennom nettopp pga. mangel på tanker rundt dette som ihvertfall jeg setter veldig høyt nærhet og kos. Ingen tanker og ingen lyst. Det klinger dårlig i ørene til en som har masse tanker om det og liker å være veldig nær. Jeg koser gjerne i flere timer hvis jeg får lov. Så ender det opp med at de skyver meg til siden og begynner å avvise meg. Likevel forventer de at jeg skal stå opp for dem og fortsette forholdet som ingenting har skjedd. Jeg er nok ikke bitter selv om jeg her kansje blir sett på som det. Ny dame er nytt kapittel og derfor nye blanke ark.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #37 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg har sett med egne øyne hvordan de blir glassaktige i blikket og oppfører seg som om de er ruset og helt tulleruske rundt meg. De setter himmel og helvete i bevegelse bare for å få sett deg en kort stund, og noen har oppført seg uanstendig og med lite selvrespekt om de har sett meg med andre menn, sett både aggresjon og tårer når de har hatt litt innabords (menn jeg ikke har datet så klart). Men skjønner hva du mener at det er vanskelig å tro menn kan bli forelsket. Til tross for å ha sett alt dette med egne øyne føler jeg det er umulig at en mann kan bry seg om meg og bli forelsket i meg etter vonde opplevelser med dating de siste årene der jeg har blitt behandlet som søppel. Så tror ikke menn kan bli forelsket i meg lenger, men i andre: definitivt. Anonymkode: 4829b...f64 Dette er kåte menn, ikke forelska menn. Jeg har heller aldri opplevd at menn er forelska i meg men har opplevd at de påstår det når sannheten er at de vil helt andre ting. De kan nok sikkert bli forelska i andre men tror det må ligge svært mye til rette, som for eksempel at dama er veldig attraktiv, 20+ år yngre, hjelpeløs uten egne meninger og åpen for all slags mulig sex for å tilfredsstille mannen 100%. Da tror jeg nok han kan bli forelsket og sikkert være med henne til hun blir eldre. Da er det på tide med ei ny ei. Anonymkode: 9739d...97b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #38 Skrevet 12. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er kåte menn, ikke forelska menn. Jeg har heller aldri opplevd at menn er forelska i meg men har opplevd at de påstår det når sannheten er at de vil helt andre ting. De kan nok sikkert bli forelska i andre men tror det må ligge svært mye til rette, som for eksempel at dama er veldig attraktiv, 20+ år yngre, hjelpeløs uten egne meninger og åpen for all slags mulig sex for å tilfredsstille mannen 100%. Da tror jeg nok han kan bli forelsket og sikkert være med henne til hun blir eldre. Da er det på tide med ei ny ei. Anonymkode: 9739d...97b Nei, de har vært forelsket. Ganske ille også, kåte menn gråter ikke når du ikke gjengjelder følelsene, og de har heller ikke kompiser som tar alvorsprat med deg at han lider. De har vært der 24/7 og aldri nevnt sex, kun ha ville prate og være med meg. Disse mennene har jeg ikke kontakt med lenger og alt dette har stoppet brått, nå ser menn meg kun som en vits de kan le av til andre og bruke som tømmestasjon, ingen kan bli forelsket i meg lenger selv om jeg ser lik ut som før og ingen endring har skjedd. Tør ikke date eller ha sex noen gang igjen, skal jeg føle meg trygg og verdifull i en relasjon må det være med en dame, og dessverre er jeg så hetero som de kommer. Anonymkode: 4829b...f64
Brunello Skrevet 12. januar 2021 #39 Skrevet 12. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): ....Det lurer jeg på. Har vært på Tinder en god stund, og blir like skuffet hver gang. Dater en stund, blir etterhvert sex, forelsker meg og da stikker mannen... Er det bare sex mannfolk er ute etter der ute? Ingen som er ute etter å finne en å dele livets gleder og sorger med? Vet jeg er en bra kvinne, utseendemessig og på andre områder, men begynner faktisk å tvile på meg selv også nå. Anonymkode: 90bb4...20a Nå er vel ikke Tinder stedet man først leter etter den store kjærligheten på? Har ikke noen erfaring selv, men en venninne som er ganske aktiv der (for å finne menn for tilfeldig sex) kaller Tinder "Horehuset på internett". (Jeg vet selvsagt at det er en del bra damer og menn på Tinder også, men det er litt illustrerende for manges hensikter på Tinder.) Og svaret på spørsmålet er at menn også blir forelsket. Endret 12. januar 2021 av Brunello
OPIgirl Skrevet 12. januar 2021 #40 Skrevet 12. januar 2021 Pingvinen skrev (5 timer siden): Det er også veldig langt mellom de mennene det er verdt å bruke tid på. Og mange menn som fremstår som noe helt annet enn de er Enig. Menn er ulver i fåreklær. Først når de har fått deg på kroken, viser de sitt sanne jeg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå