Gå til innhold

Kan man lyve om at man har tatt corona test og fått negativ når man egentlig ikke har?


Gjest Ishm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ishm skrev (3 minutter siden):

Ikke pålagt å ta test, men ambefalt. Kan jeg for å smiske lyve? Eller er deg ikke lov?

Lyve til hvem? Alle teater blir registrert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. hvorfor??

Løgner fører gjerne med trøbbel til slutt, plutselig en dag glemmer du deg og det hele kommer ut, og om det gjelder f.eks jobb så kan du fort få sparken.

Hvorfor tar du ikke bare testen? Og om du absolutt ikke vil, så kan du jo bare si det høyt også. Er de de ti dagene i karantene du er redd for? Jeg tok test, men fikk vite at det ikke var behov for hele ti dager i karantene når jeg fikk så rakst svar på at den var negativ, så jeg hadde fire dager. Det ordner seg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colargol skrev (Akkurat nå):

Er de de ti dagene i karantene du er redd for?

Vedkommende er allerede i karantene som nærkontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Guile said:

Vedkommende er allerede i karantene som nærkontakt. 

? Står ingenting om det i HI?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colargol skrev (Akkurat nå):

? Står ingenting om det i HI?

Det ble postet en tråd for noen dager siden. Scroll litt opp så ser du jeg linket til den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guile said:

Det ble postet en tråd for noen dager siden. Scroll litt opp så ser du jeg linket til den. 

Aha, ser det nå -sorry gikk litt fort. Wow, det er jo flere dager siden!!

 

Jamen da har du jo ingen unnskyldninger TS!! Hvorfor i alle dager vil du ikke testes? Vil du ikke at andre skal være trygge? Du smitter jo andre om du er smitta, selv om du er evt. symptomfri, så du kan faktisk gjøre noen andre veldig syke ved at du ikke tester deg og tar karantene. Og det er vel greit å vite det for egen del også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa meg jeg som sagt, ikke noe skummelt ved det. En bomullspinne i halsen og en i nesa, det skjer på et blunk og gjør ikke vondt, det klør litt kanskje.

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å ha sånne ufattelig umodne holdninger når man er så 'voksen' at man er i jobb!?!! 

Nei, man lyver ikke! Man bruker noen sekunder av sitt liv til å ta testen så man bidrar til å få stoppet faenskapen av en pandemi. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishm skrev (19 minutter siden):

Ikke pålagt å ta test, men ambefalt. Kan jeg for å smiske lyve? Eller er deg ikke lov?

Hvem skal du smiske med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kitten skrev (13 minutter siden):

Hvem skal du smiske med?

En mann på jobben. Skal si jeg tok testen for å høre profesjonell ut

Jeg er ikke pålagt å ta, ingen har bedt meg ta. Men vil late som jeg tok frivillig for å smiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishm skrev (1 minutt siden):

En mann på jobben. Skal si jeg tok testen for å høre profesjonell ut

Jeg er ikke pålagt å ta, ingen har bedt meg ta. Men vil late som jeg tok frivillig for å smiske

Unnskyld, men det høres helt idiotisk ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar

Så så lenge ingen pålegger deg det, så gjør du det ikke? Et visst ansvar for å følge råd og regler har du selv også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Ishm said:

En mann på jobben. Skal si jeg tok testen for å høre profesjonell ut

Jeg er ikke pålagt å ta, ingen har bedt meg ta. Men vil late som jeg tok frivillig for å smiske

😂 Høres superproft ut å ha tatt testen. Han blir nok supersjarmert av smisking. Kjør på! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nærkontakt,  merkelig at smittesporingsteamet ikke har ringt deg og bedt deg ta test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zemer skrev (4 minutter siden):

Du er nærkontakt,  merkelig at smittesporingsteamet ikke har ringt deg og bedt deg ta test. 

Tror det er mange de ikke ringer gitt det systemet der er nok ikke 100% vanntett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...