Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, en gjeng 40-åringer som stemmer på Tix, er jo bare patetisk. 

Anonymkode: 884e8...be0

Det som er fint med oss 40-åringer da er at vi ikke bryr oss om hva anonyme drittslengere på kg mener er patetisk. 

Men det er trist at det er så lett for deg å gjøre, det forgifter debatten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teksten til Jorn er så genial: blind lead the blind trough the centuries of time, on the planet of apes .... menneskeheten oppsummert 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highhopes skrev (36 minutter siden):

Jeg tenkte det samme etter jeg så en gjennomgang på YouTube av alt vi har sendt. Det at vi et år sendte Las isla bonito (?) med Guri Schanke sier alt for meg... 

Tenker du på låta Ven a bailar conmigo fra 2007?  Måtte google, altså, 😂 Fikk opp videoen på YT, og jaggu erre ikke han Dansebjørn (Bjørn Wettre Holthe) fra Skal vi Danse som er én av to bakgrunnsdansere😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til esc i mai, selvom jeg ikke hadde noen favoritter. Og sceneshowet til Tix synes jeg var bedre enn Keiinos. I tillegg er det snodig å sende nesten så lik låt til Europa etter to år, hvis Keiino hadde vunnet.

Jeg hadde stemt på Keiino, hvis dem hadde stilt opp med noe nytt. Føler Monument var en spinoff av Spirit In The Sky

Anonymkode: 012ae...bf8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, dette hadde jeg ALDRI trodd. Heia på Emmy med Witch Woods, men der var vi tydeligvis i mindretall😆 Tix har dessverre ikke sjans internasjonalt, sangen er kjedelig, antrekket forferdelig og sceneshowet døllere enn døllest. Må være pga navnet sitt han vant, kan ikke finne noen andre gode grunner ihvertfall...

Anonymkode: fd264...52e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Tenker du på låta Ven a bailar conmigo fra 2007?  Måtte google, altså, 😂 Fikk opp videoen på YT, og jaggu erre ikke han Dansebjørn (Bjørn Wettre Holthe) fra Skal vi Danse som er én av to bakgrunnsdansere😅

Ja, det var det den het. Husker ikke hva den konkurrerte mot, men det at vi sendte den sier sitt 😂

Føler også at norske medier alltid skriver at Norge er storfavoritt i ESC, så blir det flopp etter flopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tix låten minner meg faktisk sterkt om Jahn Teigen. En moderne Jahn Teigen lol. Og de usmakelige russelåtene er visst glemt etter sympati-fiskingen hans i det siste. 

Kan de som at stemte Tix forklare hva som var bra med sangen hans, og ikke bare referere til hvordan han er som person? Alle de andre sangene i kveld var bedre, han bare seiler på det nye imaget sitt. Det er bare så patetisk å bruke sympati kortet rett før mgp.. 

Anonymkode: f106d...ff2

Denne låta gir minner om hva Norge egentlig er kjent for i Eurovision gjennom tidene (bortsett fra de siste 10 årene) Det er ikke noe positivt. 

Anonymkode: 406f3...e9d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIX har ett image her i Norge og vinner på bakgrunn av det -ikke at det er en sterk mgp låt. Sangen og hele konseptet blir altfor svakt og puslete i mgp sammenheng i Europa, kommer ikke med videre etter delfinale. For meg var hele opptredenen sånn puteTV og kommer ikke til å følge med videre..,

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer Tix til å fortelle om sin psykiske helse osv. ut i Europa?

Anonymkode: e28bd...9a6

Skjønner ikke...Ler du av dem som sliter med psykisk helse? 

Anonymkode: 216c6...089

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke...Ler du av dem som sliter med psykisk helse? 

Anonymkode: 216c6...089

Nei, synes han er modig som har stått fram. Men tror det skapte han en sympati som gjorde at han vant. Og det får han jo sannsynligvis ikke gjort ute i Europa.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, en gjeng 40-åringer som stemmer på Tix, er jo bare patetisk. 

Anonymkode: 884e8...be0

Hvem burde 40+ stemme på da?

Anonymkode: e043b...77a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva synes du om Tix sin sang om at det er "lov å være hore"?

Hva syntes du om tix sin låt «sweet but psyco» med over en milliard streams? 

Anonymkode: 99e55...abd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange bedrevitere 😅

Han hadde visst ikke sjans i dag heller, men ups, oisann!

Anonymkode: a58b4...cd5

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som stemmer TIX må forklare meg en ting. Siden alle anmeldere har gitt han terningkast 1, hva får dere til å tro at juryen i ESC vil like det?? Vi ryker på hodet og ræva ut! 

Anonymkode: c89d7...ad9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 minutter siden):

TIX har ett image her i Norge og vinner på bakgrunn av det -ikke at det er en sterk mgp låt. Sangen og hele konseptet blir altfor svakt og puslete i mgp sammenheng i Europa, kommer ikke med videre etter delfinale. For meg var hele opptredenen sånn puteTV og kommer ikke til å følge med videre..,

Helt enig! Keiino hadde nok vært kanskje top 5 i ESC, men nå sikter vi på bunnplassering:(

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tix vinner bare fordi han har masse fans i Norge, ikke pga selve opptreden eller fordi han var bedre enn de andre

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror desverre ikke at han får veldig mange stemmer fra juryene. Var jo det som felte Keiino da de var med i ESC.

Han må også gjøre om litt på sceneshowet da det bare er lov med 6 personer på scenen samtidig på ESC, de var 7 i dag, syns det er litt dumt at ikke nrk har samme regel i mgp.

Europa reagerer ikke nødvendigvis negativt på å sende samme artist 2 ganger mer kort mellomrom. Russland gjorde jo det med ganske stort hell i 2016 og 2019, 3. plass begge gangene. Så tror nok Keiino ville gjort det bedre i ESC, om de hadde vunnet er jeg mer i tvil om

Anonymkode: aa27e...950

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over over hvor mange som tror at Tix bare er russelåter. Det er en stund siden han la fra seg det og gikk over til annen musikk. Han har laget mye folkelig musikk i det siste og det er lenge siden hore og drikke, pule, sloss tekstene gikk. Tix har utviklet seg veldig mye innen musikken, heldigvis. Som russemusiker(hva nå en det er) var han virkelig fæl, men han har laget mye festlig etter det. 

Ang terningkastene han får her, tror jeg det er litt pga fordommer. Folk ser på Tix og tenker russelåter. Det viser jo veldig igjen her i tråden. Tix kan mere og jeg håper at det viser gjennom i Eurovisjon. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som stemmer TIX må forklare meg en ting. Siden alle anmeldere har gitt han terningkast 1, hva får dere til å tro at juryen i ESC vil like det?? Vi ryker på hodet og ræva ut! 

Norske anmeldere? Kan jo minne om Håkon Moslet, han som slaktet både Britney Spears og Stargate (de siste vant Grammy rett etter) Mange norske anmeldere kan du få billig av meg. 

Anonymkode: d4b03...3b8

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anmelderne hater tix fordi han har en annen sjanger enn hva de liker selv. Han provoserer med å ligge på listetoppen gang etter gang. 

Anonymkode: 99e55...abd

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...