AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #161 Skrevet 18. januar 2021 Av de 4 nye likte jeg Raylee og Daniel Owen. Og jeg likte ikke så godt Raylee sin i fjor, så for meg var denne bedre. Anonymkode: bb144...13f 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #162 Skrevet 18. januar 2021 Likte også flere av sangene i delfinale 1 etter å ha sett de live, selv om jeg egentlig kun likte Elevate til å begynne med. Showet og hvordan de synger live kan visst ha mye å si. Så er spent på hvordan det blir neste delfinale. Anonymkode: bb144...13f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #163 Skrevet 18. januar 2021 Den trompetlåta som gikk til finalen fikk terningkast 1 i media. Er den så dårlig? Anonymkode: 84748...18c
Ctrl Skrevet 18. januar 2021 #164 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Den trompetlåta som gikk til finalen fikk terningkast 1 i media. Er den så dårlig? Anonymkode: 84748...18c Ja. Mener jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #165 Skrevet 18. januar 2021 Ctrl skrev (2 minutter siden): Ja. Mener jeg. Uenig, etter å ha sett den synes jeg faktisk den var ganske bra😊. Dette med å anmelde er vanskelig, folk har så ulik smak. Anonymkode: bb144...13f 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #166 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Den trompetlåta som gikk til finalen fikk terningkast 1 i media. Er den så dårlig? Anonymkode: 84748...18c Jeg synes den virker litt halvferdig, som en kladd på en måte. Den mangler det lille ekstra. Anonymkode: 5c715...25c 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #167 Skrevet 18. januar 2021 Ketil Stokkan is back 😀 Anonymkode: e3551...4fb
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #168 Skrevet 18. januar 2021 Humrer lett av Ketil Stokkan sitt comeback.. Kunne synge "Romeo" i sakte versjon store deler av sangen, så det har ikke skjedd så fryktelig mye siden sist Tenker han blir gjev for besteforeldre i de tusen hjem.. Romeo, Romeo Anonymkode: dd6a9...dde
Heartland Skrevet 18. januar 2021 #169 Skrevet 18. januar 2021 Wow, anbefaler å gå inn på YouTube. Se på musikkvideoen til Keiino, på kommentarfeltet. Den har allerede skapt fullstendig kaos i Europa, alle ELSKER den! Vi mååå jo bare sende den! Kommentarfeltet kooooker der! 😄❤️ 9
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2021 #170 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den trompetlåta som gikk til finalen fikk terningkast 1 i media. Er den så dårlig? Anonymkode: 84748...18c Ja. 🤣
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #171 Skrevet 18. januar 2021 Keiino!!!! Liker sangen mer og mer! Anonymkode: 3178d...a5b 11
Smurfii Skrevet 19. januar 2021 #172 Skrevet 19. januar 2021 «Monument» - KEiiNO😍💫 Likte veldig godt sangen «Elevate» også, så fin tekst og melodi🌟 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #173 Skrevet 19. januar 2021 Heartland skrev (16 timer siden): Wow, anbefaler å gå inn på YouTube. Se på musikkvideoen til Keiino, på kommentarfeltet. Den har allerede skapt fullstendig kaos i Europa, alle ELSKER den! Vi mååå jo bare sende den! Kommentarfeltet kooooker der! 😄❤️ Jeg elsker Keiino!💛 Europa elsker Keiino!💚 Kommentarfeltene på YT har kokt siden Monument ble sluppet på fredag. Lyric videoen har 150 000 views (TIX har 45 000). Liveopptredenen på lørdag har 138 000 (TIX 30 000..) De har allerede en stor fanskare i ESC-miljøet, og mange (inkludert meg!) ønsker nok at de skal slå tilbake etter at juryen gikk imot folket i 2019. Ta en titt på reaction videoer på YT: Mange mener at Monument er bedre enn Spirit in the sky. De aller fleste er enige i at show/antrekk må løftes mange hakk, men at livefremførelsen av Monument var amazing! Alexandra har en nydelig stemme, både sart og kraftfull!!🤩 Jeg frykter TIX i MGP-finalen. Ikke pga sangen, men fordi han har en stor fanskare i Norge. Monument er vår beste sjanse i ESC, den har en god sjanse til å sanke stemmer hos både folket og juryen. Jeg håper Keiino slår til med et magisk sceneshow 20.februar, så de får lov til å representere Norge en gang til med en nydelig sang som blir sterkere og sterkere for hver gang jeg hører den! 💫💫💫 Åååå, den symbolikken hvis Keiino vinner i Rotterdam og trofeet blir overlevert av Duncan Laurence!😄😄 Anonymkode: 21baf...12a 13
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #174 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker Keiino!💛 Europa elsker Keiino!💚 Kommentarfeltene på YT har kokt siden Monument ble sluppet på fredag. Lyric videoen har 150 000 views (TIX har 45 000). Liveopptredenen på lørdag har 138 000 (TIX 30 000..) De har allerede en stor fanskare i ESC-miljøet, og mange (inkludert meg!) ønsker nok at de skal slå tilbake etter at juryen gikk imot folket i 2019. Ta en titt på reaction videoer på YT: Mange mener at Monument er bedre enn Spirit in the sky. De aller fleste er enige i at show/antrekk må løftes mange hakk, men at livefremførelsen av Monument var amazing! Alexandra har en nydelig stemme, både sart og kraftfull!!🤩 Jeg frykter TIX i MGP-finalen. Ikke pga sangen, men fordi han har en stor fanskare i Norge. Monument er vår beste sjanse i ESC, den har en god sjanse til å sanke stemmer hos både folket og juryen. Jeg håper Keiino slår til med et magisk sceneshow 20.februar, så de får lov til å representere Norge en gang til med en nydelig sang som blir sterkere og sterkere for hver gang jeg hører den! 💫💫💫 Åååå, den symbolikken hvis Keiino vinner i Rotterdam og trofeet blir overlevert av Duncan Laurence!😄😄 Anonymkode: 21baf...12a Enig!!! Selv om jeg ikke har hørt alle sangene enda så er jeg sikker på Keiino er vårt beste kort!! ❤️ Jeg har lest kommentarene under YouTube-filmene, og Europa har jo gått bananas allerede!! 😄 Vi måååå sende Keiino! Anonymkode: c89d7...ad9 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #175 Skrevet 19. januar 2021 Heartland skrev (17 timer siden): Wow, anbefaler å gå inn på YouTube. Se på musikkvideoen til Keiino, på kommentarfeltet. Den har allerede skapt fullstendig kaos i Europa, alle ELSKER den! Vi mååå jo bare sende den! Kommentarfeltet kooooker der! 😄❤️ Såg det der, så moro!! Tror helt klart vi har stoooore sjanser om vi sender Keiino til Rotterdam Anonymkode: c89d7...ad9 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #176 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker Keiino!💛 Europa elsker Keiino!💚 Kommentarfeltene på YT har kokt siden Monument ble sluppet på fredag. Lyric videoen har 150 000 views (TIX har 45 000). Liveopptredenen på lørdag har 138 000 (TIX 30 000..) De har allerede en stor fanskare i ESC-miljøet, og mange (inkludert meg!) ønsker nok at de skal slå tilbake etter at juryen gikk imot folket i 2019. Ta en titt på reaction videoer på YT: Mange mener at Monument er bedre enn Spirit in the sky. De aller fleste er enige i at show/antrekk må løftes mange hakk, men at livefremførelsen av Monument var amazing! Alexandra har en nydelig stemme, både sart og kraftfull!!🤩 Jeg frykter TIX i MGP-finalen. Ikke pga sangen, men fordi han har en stor fanskare i Norge. Monument er vår beste sjanse i ESC, den har en god sjanse til å sanke stemmer hos både folket og juryen. Jeg håper Keiino slår til med et magisk sceneshow 20.februar, så de får lov til å representere Norge en gang til med en nydelig sang som blir sterkere og sterkere for hver gang jeg hører den! 💫💫💫 Åååå, den symbolikken hvis Keiino vinner i Rotterdam og trofeet blir overlevert av Duncan Laurence!😄😄 Anonymkode: 21baf...12a Enig! Keiino er virkelig vår sjangse til å vinne hele greia i Mai! Anonymkode: 7cdc3...a60 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #177 Skrevet 19. januar 2021 I dag: 3 priser til Keiino på Scandipop awards 2021! Best group 💚 Best album 💛 Best electropop 💙 https://scandipop.co.uk/scandipop-awards-2021-winners/ Anonymkode: 21baf...12a 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #178 Skrevet 20. januar 2021 Keiino var kjedelig. Grei sang, fine kostymer, men det var ikke show og det var en kjedelig sang. Jeg liker bedre de mer spreke sangene som skiller seg ut. Ser på eurovision for underholdning, ikke for musikken Trompetsangen var underholdende, men når sangeren er på en annen scene gir det følelse av at hun er mer en "prop" enn en del av showet. Det er litt uheldig. Det er som hun er der bare for at musikken skal ha en sang, de kunne heller tenke seg ha show uten henne, men det går ikke. Det er litt sånn man får følelse av når de separerer showet på den måten, selv om de ligger litt på gulvet sammen. Hadde de enten droppet henne fra sangen totalt eller inkludert henne bedre så hadde det vært meget bra. Anonymkode: dafdf...945 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #179 Skrevet 20. januar 2021 Min vurdering av de fire neste ut: Raylee - Hero: Lett pop, kan fort komme langt men er ingen vinner. En typisk radiolåt som bare står på uten at man legger merke til hvilken låt det er. Ketil Stokkan - My life is OK: Fikk litt Romeo-vibber her, (koblet med at jeg hele tiden gjør om tittelen til "My boobs is OK".........) Utdatert låt og en artist som synger på et språk han ikke behersker. Kjedelig låt og dårligst av de i denne runden. Maria Solheim - Nordlyset: En nydelig låt i sjangeren til Lars Bremnes/Hekla stålstrenger og lignende. En ny "Har du fyr"? Ingen MGP-låt, derimot, så litt synd den er med her. Tror denne kommer til å bli stor på P1 i mange år fremover, men den har ingenting i Eurovision å gjøre. Daniel Owen - Psycho: Teit begynnelse, men låta kommer seg. Begynner å tenke på Justin Timberlake... det må da være et kvalitetstegn? Låta vokser litt på meg for hver gang jeg hører den og med rett staffasje og show kan den nå langt. Anonymkode: f77c9...a60 5
Ctrl Skrevet 20. januar 2021 #180 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Min vurdering av de fire neste ut: Raylee - Hero: Lett pop, kan fort komme langt men er ingen vinner. En typisk radiolåt som bare står på uten at man legger merke til hvilken låt det er. Ketil Stokkan - My life is OK: Fikk litt Romeo-vibber her, (koblet med at jeg hele tiden gjør om tittelen til "My boobs is OK".........) Utdatert låt og en artist som synger på et språk han ikke behersker. Kjedelig låt og dårligst av de i denne runden. Maria Solheim - Nordlyset: En nydelig låt i sjangeren til Lars Bremnes/Hekla stålstrenger og lignende. En ny "Har du fyr"? Ingen MGP-låt, derimot, så litt synd den er med her. Tror denne kommer til å bli stor på P1 i mange år fremover, men den har ingenting i Eurovision å gjøre. Daniel Owen - Psycho: Teit begynnelse, men låta kommer seg. Begynner å tenke på Justin Timberlake... det må da være et kvalitetstegn? Låta vokser litt på meg for hver gang jeg hører den og med rett staffasje og show kan den nå langt. Anonymkode: f77c9...a60 Enig i dette. Ingen av disse fortjener å gå videre til en finale. Det var traust og dårlig over hele linja. Rett og slett en elendig utvelgelse av låter av arrangørene. Raylee hadde en ubetydelig radiolåt, Stokkan var et gufs fra et dårlig 70-tall, Solheim var i bestefall en P1-klassiker og Owen ble etter en fryktelig start midt på treet. Ingen av disse bør være i nærheten av å vinne noe finale. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå