AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #141 Del Skrevet 17. januar 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/gWvXl0/seere-reagerer-paa-grafikk-glipp Anonymkode: 3442a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #142 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han mente han selger den til int artist. Noe han kommer til å tjerne mye mer på. Men ville synge den i gp først selv på norsk. Anonymkode: ac95a...4c9 Feil. Han sa når han gikk ut av scena at denne sangen betydde for mye for han til at han vil selge den, og at han derfor måtte være den som må synge den. TIX har uansett så mye penger, så det penger har ikke noe verdi for han. Han sa ikke at han ville synge den i gp først, ikke finn på ting. Hvis han vinner mgp skulle sangen få en internasjonal omkledning for esc, altså at HAN synger den på engelsk. Men ser jo at det er masse gammeldagse folk i tråden her som slakter TIX. Tips, følg med i tiden, TIX eide i kveld, og låten vokser på deg. Konge sang og TIX kan være det vi trenger for å faktisk vinne ESC. Ikke Jorn, Rein Alexander og sånn typisk musikk som onkler, tanter eller besteforeldre hører på. Vi trenger heller ikke kulturell eller urnorsk for det blir bare slakta av esc jury, regner med folk ikke har glemt hvordan det gikk med KEiiNO, tullete å gå på samme smellen igjen. Nei, vi trenger noe ungdommelig, nytt og friskt, og det er TIX, selv om det er en del «gammeldagse» her inne Nei, TIX var klart best i kveld! Følg med i tiden folkens. Anonymkode: f8e08...f1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #143 Del Skrevet 17. januar 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Men ser jo at det er masse gammeldagse folk i tråden her som slakter TIX. Tips, følg med i tiden, TIX eide i kveld, og låten vokser på deg. Konge sang og TIX kan være det vi trenger for å faktisk vinne ESC. Ikke Jorn, Rein Alexander og sånn typisk musikk som onkler, tanter eller besteforeldre hører på. Vi trenger heller ikke kulturell eller urnorsk for det blir bare slakta av esc jury, regner med folk ikke har glemt hvordan det gikk med KEiiNO, tullete å gå på samme smellen igjen. Nei, vi trenger noe ungdommelig, nytt og friskt, og det er TIX, selv om det er en del «gammeldagse» her inne Nei, TIX var klart best i kveld! Følg med i tiden folkens. Anonymkode: f8e08...f1a I alle dager, fikk du være oppe litt ekstra sent etter barne-tv i dag, så du er overtrøtt? Tix er en hèlt grei kar han, men i denne sammenhengen burde han droppet staffasjen og heller opptrådt som Andreas. Da hadde han kanskje blitt vurdert som noe sterkere enn (i beste fall) pauseinnslag. Han er så talentfull. Tenk om han kunne vært like modig i mgp som hos Lindmo. Kunne blitt en skikkelig fin ballade! ************************* Kommer ikke over de fangedressene til Keiino! Krise! Men sangen var fantastisk Det eneste er at første linja får meg til å tenke på en gammel hit av Maggie Reilly (bl.a) "Moonlight shadow" , så jeg går automatisk over i den etter jeg har hørt "Monument". Håper den vinner hele greia Med blåsemafiaen trenger jeg rett og slett mer tid. Sånn var det med Jowst for noen år siden også. ALLE elsket den sønder og sammen. Jeg likte den først på selve finalen. Jorn var best på show og fenget i like stor grad som Keiino. Håper han blir en lucky looser Anonymkode: dd6a9...dde 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #144 Del Skrevet 17. januar 2021 Måneskinn skrev (6 timer siden): Hvem er det som velger klær til disse folka? Noen med forkjærlighet for år 2000. Keiino i Matrix-frakker og hun syngedama til korpsgutta som hadde på seg Miss Sixty-bukser med snøring i siden. Det der var mote for 20 år siden. Tro det eller ei. Anonymkode: 5c715...25c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #145 Del Skrevet 17. januar 2021 Liker Faith Bloody Faith best og Keiino sin sang som god nummer 2 så langt. Men mistenker at Blåsemafiaen kommer til å gjøre det bra. Du får den lett på hjernen. Anonymkode: 7696d...40e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #146 Del Skrevet 17. januar 2021 Hvem skal neste lørdag? Anonymkode: 24ef6...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #147 Del Skrevet 17. januar 2021 Paranøtt skrev (17 timer siden): Ja, og en irsk gruppe og en svensk artist. Hvem er den irske gruppa og den svenske artisten? Anonymkode: 012ae...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #148 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem er den irske gruppa og den svenske artisten? Anonymkode: 012ae...bf8 Secret garden og Bettan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #149 Del Skrevet 17. januar 2021 Paranøtt skrev (10 minutter siden): Secret garden og Bettan Er Bettan svensk? Det visste jeg ikke Anonymkode: 012ae...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #150 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er Bettan svensk? Det visste jeg ikke Anonymkode: 012ae...bf8 Hun er egentlig norsk-svensk. Født og oppvokst i Sverige. Tror hun hadde norske foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. januar 2021 #151 Del Skrevet 17. januar 2021 Er det noen som vet hvilket klokkeslett finalen begynner på den 20. februar..? Kom plutselig på at jeg har en avtale den kvelden, så her må det planlegges rundt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 17. januar 2021 #152 Del Skrevet 17. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (16 timer siden): Jørn har en av de beste stemmene i musikkverden i dag. Han har ett register og spekter som strekker seg langt utover det normale. Når han er med på prosjekter sammen med masse andre veldig gode vokalister så er det ingen tvil når Jørn kommer inn. Han er i en egen liga. Beyond Twilight, ARK, Masterplan, Ayreon og Jorn for å nevne noen. Nok av kvalitet her. Kunne ikke vært mer enig, han er en vokalist i verdensklasse 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #153 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen med forkjærlighet for år 2000. Keiino i Matrix-frakker og hun syngedama til korpsgutta som hadde på seg Miss Sixty-bukser med snøring i siden. Det der var mote for 20 år siden. Tro det eller ei. Anonymkode: 5c715...25c Men det var et større fargespekter for 20 år siden🤨 stusselig på fargefronten. Anonymkode: 3cae7...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #154 Del Skrevet 17. januar 2021 Likte kun blåsemafianen😍 de var kjempekule. Talking og baby-dama hadde veldig kjedelige sanger. Litt kjedelig rock-sang selv om jeg elsker rock. Likte bedre «spirit in the sky» fra Keiino, men den nye sangen var også helt ok. Anonymkode: 5781f...06c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #155 Del Skrevet 17. januar 2021 Folkens! Vi må stemme på Jorn som wildcard vinner til finalen!! Han fortjener det! Bra låt og dyktig artist! Anonymkode: 3178d...a5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #156 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folkens! Vi må stemme på Jorn som wildcard vinner til finalen!! Han fortjener det! Bra låt og dyktig artist! Anonymkode: 3178d...a5b En gammal mann som skriker, åssen lrer folk hører med skjønner ikke jeg. Det var halvsurt, til tider skriking, med en typisk kopi-paste mgp fra gamle dager. Blir flau om Norge sender det rælet der. Anonymkode: f8e08...f1a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 18. januar 2021 #157 Del Skrevet 18. januar 2021 Ble så lei meg da Hazel begynte å synge! Snakk om å ødelegge en kjempegod låt med en dårlig sanger. Dersom vi ender opp med å sende denne låta til ESC så må ho byttes ut. Det er jo så mange dyktige sangere i landet, så det måtte da være mulig å finne noen som faktisk kan synge. Jeg hadde gjort meg opp en mening før showet på lørdag, men endret underveis. Ble skuffet over Jorn også... Er hardrockfan og hadde tro på denne låta, men syns den floppet totalt under fremføringen. Syns Jørn Lande har en god stemme, men han så ut som om han forsøkte å lage en dårlig parodi på hardrock. Ser noen andre i tråden her drar paralleller til han rockefyren i Love Actually, akkurat det samme tenkte jeg! Keiino var sånn passe.... alt for lik Spirit in the sky, men den er jo fin. Tix er jeg litt usikker på.... Han er en god låtskriver, men ingen stor sanger. Tror også vi blir litt for påvirket av at han synger på norsk, usikker på hvordan låta fungerer på engelsk, men det kan bli bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 18. januar 2021 #158 Del Skrevet 18. januar 2021 Her er neste ukes artister: https://www.nrk.no/mgp/xl/her-er-artistene-i-mgp-2021-1.15313146 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #159 Del Skrevet 18. januar 2021 Foreløpig liker jeg ingen av sangene. Mange likte blåsemafiaen, men jeg synes slikt er vondt å høre på. Og stemmen til Hazel var smertefull. Måtte mute🤯 Likte forsåvidt ikke noen av de andre på lørdag. Synes også Keiino sin sang ble for rotete. Synes Alexandra synger helt fantstisk, og likte Spirit in the sky. Men Monument slo ikke an hos meg. Synes ikke de fire bidragene som ble sluppet i dag var noe bra heller. Er spent på Rein Alexander, da jeg likte hans bidrag i fjor Anonymkode: 06139...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 18. januar 2021 #160 Del Skrevet 18. januar 2021 Angrer på at jeg hørte Ketil Stokkan sin sang, den sitter fast i hjernen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå