Gå til innhold

Hvordan fikser dere som er i isolasjon og karantene hverdagen hjemme?


*Nikita*

Anbefalte innlegg

Sett at et medlem i husstanden er koronapositiv og havner i isolat, og de andre i husstanden må i karantene...

Hvordan fikser dere hverdagen?

Hva med romfordeling?

Isolerer den syke seg i ett rom?

Hva med handling, matlaging og toalettbesøk om leiligheten kun har ett bad?

Hvordan holder dere ut med hverandre og som familie med evt barn som helst må være inne uten å kunne ha omgang med venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Nikita* skrev (38 minutter siden):

Sett at et medlem i husstanden er koronapositiv og havner i isolat, og de andre i husstanden må i karantene...

Hvordan fikser dere hverdagen?

Hva med romfordeling?

Isolerer den syke seg i ett rom?

Hva med handling, matlaging og toalettbesøk om leiligheten kun har ett bad?

Hvordan holder dere ut med hverandre og som familie med evt barn som helst må være inne uten å kunne ha omgang med venner?

Ved syk voksen = koronahotell.

Vi har nok tørrmat, hermetikk og fryste middager i beredskap til enklere tider om en eller flere blir syke.

Ved mistenkt sykt eller sykt barn, en hovedansvarlig forelder og den andre på eget rom. 

Barn luftes av forelder på turgåing daglig ved karantene. Ved isolasjon holder seg på egen terasse. Venner på telefon og facetime.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde jo alle de som elsker tiltak ha en god løsning på.. amyone? Koronahotell må du vel betale selv regner jeg med .. 10 dager der må bli svindyrt men får nå servert mat og vaska rom og skifta på senga jevnt da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (21 minutter siden):

Her burde jo alle de som elsker tiltak ha en god løsning på.. amyone? Koronahotell må du vel betale selv regner jeg med .. 10 dager der må bli svindyrt men får nå servert mat og vaska rom og skifta på senga jevnt da. 

Spørsmålet er jo til de som "er i isolasjon og karantene" og det er det mange som ikke har vært/er i.

Men jeg har en plan om det skulle skje. Det har jeg hatt hele tiden. Det korte svaret er at vi har plass og mulighet til å dele boligen på en hensiktsmessig måte. Vi har også hage. 

Ps: jeg tror ingen elsker tiltak, men støtter opp under dem siden de ser nødvendigheten.

Endret av 2ro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...