Gå til innhold

Din favorittskuespiller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmm vanskelig. Mulig Maura Tierney. På herresiden vet jeg faktisk ikke… 

Anonymkode: 556d8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (På 10.1.2021 den 0.15):

Gary Oldman, Cate Blanchett, Viola Davies, Ian McKellen, Ralph Fiennes, Alan Rickman, Helena Bonham-Carter, Terence Stamp, Vincent Cassel, Michelle Yeoh, Elijah Wood, Anthony Hopkins.

Takk! Alan Rickman på herresiden. Han imponerte meg i alt jeg så ham i. I tillegg til at han hadde verdens mest fantastisk sexy stemme. 

Anonymkode: 556d8...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di Caprio, Michael Douglas, denzel Washington,  al pacino.tom cruise, clint eastwood, Johnny depp, cillian Murphy,keanu reeves,Christopher Lee, Samuel L. Jackson,  Christian bale, jaquin Phoenix.anthony hopkins, Harvey keitel , James mcavoy 

 

Natalie Portman, angelina Jolie, Sandra Bullock, Jessica lange, Jennifer connely,  Amy adams, Jessica chastain,  Jennifer Lawrence 

Listen er lang, men for meg stiller nok di Caprio og Lawrence i en egen klasse

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Kvinnelige: Frances McDormand, Hilary Swank, Charlize Theron, Jodie Foster, Helen Hunt

Mannlige: Gary Oldman, Ralph Fiennes, Patrick Swayze, Tommy Lee Jones, Heath Ledger, Liam Neeson

Anonymkode: 8983a...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 11.9.2023 den 23.31):

Di Caprio, Michael Douglas, denzel Washington,  al pacino.tom cruise, clint eastwood, Johnny depp, cillian Murphy,keanu reeves,Christopher Lee, Samuel L. Jackson,  Christian bale, jaquin Phoenix.anthony hopkins, Harvey keitel , James mcavoy 

 

Natalie Portman, angelina Jolie, Sandra Bullock, Jessica lange, Jennifer connely,  Amy adams, Jessica chastain,  Jennifer Lawrence 

Listen er lang, men for meg stiller nok di Caprio og Lawrence i en egen klasse

 

Enig med med nesten alle. Men Keanu Reeves har samme ansiktsuttrykk, samme toneleie  og null innlevelse synes jeg. 

Vil slenge på Rami Malek, Kathy Bates, Claire Foy og Hillary swank. Boys don't cry og boksefilmen med Eastwood, hun er fantastisk i de to. 

Anonymkode: 5d48d...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meryl Streep er makalaus!

Leonardo DiCaprio, James McAvoy og Anthony Hopkins..

Og noen som (nesten) alltid får meg i godt humør må være Kate Hudson, Jennifer Aniston og Cameron Diaz :)

Og Chris Hemsworth, fordi han er stjernecrushet mitt😍

Anonymkode: 9e946...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tom Hardy! 

Har lite greie på kvinnelige skuespillere, men har veldig sansen for Meryl Streep. Tror det må bli henne.

Anonymkode: 5a9d5...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige: Frances McDormand, Tilda Swinton, Emma Thompson, Sandra Bullock. 

Mannlige: Kevin Spacey, Alan Rickman, Jeff Bridges, Anthony Hopkins, Joaquin Phoenix, Bill Murray, Robin Williams.

Er for mange flinke folk, så klarte ikke å velge bare én 😅  

Anonymkode: beb2e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Leonardo DiCaprio, Joaquin Phoenix og Daniel Day Lewis. 

Anonymkode: 4da2b...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...