Gå til innhold

Baktusen skal bli supersprek og fit!


Baktusen

Anbefalte innlegg

Baktusen

Startvekt fra tidligere: 98
Høyde: 163 cm 
 

Mål generelt: Ca. 65 - 70 kg.
Mål før happening: 85 kg.


Januar 2021
08. januar (0) 97,6 kg. 
15. januar (1) -- kg (-kg)
22. januar (2) -- kg (-kg)
29. januar (3) -- kg (-kg)

Februar 2021
05. februar (4) -- kg (-kg)
12. februar (5) -- kg (-kg)
19. februar (6) -- kg (-kg)
26. 
februar (7) -- kg (-kg)

Mars 2021
05. mars (8) -- kg (-kg)
12. mars (09) -- kg (-kg)
 

Total vektnedgang: -- kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke helt slikt det skulle være. Har en hendelse i midten av Mars, som jeg vil ha som en milepæl, men det medfører jo skammelige 1,4 kilo ned gjennomsnitt per uke. Det er jo heller tvilsomt ser jeg etter dagens veiing, jeg innbilte meg ikke at jeg skulle ha gått opp såpass. Ikke helselig eller bra med 1,4 kg ned hver uke. Så det spørs om jeg ikke skulle ha justert målet til 89 kilo istedet ja.. Skammelig å innse, men det må vurderes. Jeg lar målet stå slik som det er per nå, inntil neste veiing neste uke. Så kan jeg se hvor mye som har vært vannvekt, og eventuelt justere mål ut fra den vekta..

 

For en dag! Veiedag, og tilfeldig så jeg megselv i speilet i garderoben på jobb... Helfigurspeil, dere skjønner allerede at dette ikke ender bra, ikke sant..? Den nydelige toppen jeg elsker å ha på meg, som jeg er så flott i, som jeg kjøpte for ikke lenge siden...Love-handles henger liksom nedenfor som en lomme nesten nå, nei fysj! Jeg skammes så grusomt. Pengene er svært tight akkurat nå, så jeg er meget delt.. Vil jo føle meg vel, men å kjøpe ENDA større klær er lite kjekt. Så, noen mål er satt:

x Mat - bruke søndagen må å lage salat for å ha til lunsj
           - ukeshandle mat etter jobb en dag i uken
           - Ikke handle søtsaker i ukedagene, jeg klarer ikke styre unna det jeg har liggende. Så er lov å handle Lørdagsgodis
           -  Handle inn noen proteinbars, så jeg har liggende et godt alternativ til søtsug, og mellommåltid
           - Banan / Yoghurt / Proteinbar etter jobb for å ikke være dausulten etter jobb

x Aktivitet - Har investert i PT- timer
                   - Trene 2x uken med PT
                   - Komme meg på trening 2 ganger selv ila uken. 1 styrke og 1 kondis
                   - Gå på trening RETT etter jobb i ukedagene hvor jeg har bestemt å trene på egenhånd
                   - Gå 15-20 min til jobb hver dag
                   - Vi har hund, så jeg må bli flinkere til å gå turer med den. Jeg skal stå for minimum 5 av hundens turer ukentlig
                    ...av hundens lufteturer skal jeg gå 4 turer på minimum 40 min
                    ...og en tur i uken (helg) på over 1,5 time. 

x Annet: Bli mer sosial, og mindre tid for å se TV alene og trykke i tryne. 

 

Var mye regler her nå kjente jeg. Men ingenting som er helt uoppnåelig, kanskje det meste her egentlig er normalt..? Det er jo det, men det er mye for meg likevel kjenner jeg. Men, I can do it! I will do it!! Faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil følge med! Jeg skal ikke ned noe særlig i vekt, men vil bli sterkere og bedre på treningsfronten. Har også hund, så planen er egentlig å orke rene jogge/løpeturer med den. Vi begynte i dag, med en liten runde med litt av og på løping/jogging. Det er hunden som bestemmer tempo, og det resulterer ofte i at jeg løper fortere enn jeg ville gjort alene til tross for 30kg trekkkraft. 😂 Har også trent litt styrke, så jeg er støl i morgen. Bestilte funkygine sin "Råsterk hjemme" bok, for jeg kommer til å bedrive stuetrening. Har hatt abonnement på treningssenter, men det ble for mye styr til at det ble brukt. Håper også på litt med langrenn/skigåing i løpet av vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...