Gå til innhold

Tilbake etter seperasjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:cry:Eg har ver sammen med kjerasten min i eit par måneder nå og vi had det riktigt fint sammen føler vi begge.

MEN:

Når eg møtte ho for første gang var ho fortsatt sammen med sin daverende mann som ho har tre barn smmen med og har vert sammen med i 9 år, men seperasjonen var alerede diskutert og eit faktum etter ein måned. etter at ho hadde flytta ut og kommet seg på plass begynte venskapet vårt å blomstre og etter vert ble vi sammen. Vi har mye tid til verandre når vi er sammen men det er tider når vi må tilbringe tid fra hverandre pga. jobben hennes og min.

I denne tida har den fraseparerte mannen hennes begynt å kurtisere henne når eg ikkje er hjemme. Og nå er kjerasten min i tvil om ho har gjort eit riktig valg for han låver å bil en bedre mann om ho kommer tilbake til han. Han har skuffet ho svert mangeng ganger de årene de var sammen med utroskap og løfte brudd og når eg spørr hvorfor ho tror på han nå, sier ho berre at "Hann virker så oppriktig denne gangen" og det får meg jo til å lure på hva han har virket før?

Så klarte kronidioten å love at han ikkje skulle drikke seg fra sans og samling flere ganger dette var på Lørdag formiddag og samme natt hadde han ringt drita full og prata vas.... Og unskuldingen var at han hadde lovet å bli med ut en tur til en kammerat. så løfte han hadde gitt telte ikkje over eit tidligere løfte til en kammerat.

Så til problemet: Dette får ikkje kjeasten min til å ta noen standpungt i saken og eg oppholder meg i eit vakum der eg går på nåler. Alt eg sier kan og vil få konsekvenser for hennes valg.(tror eg) Ho sier at egentlig har ho tatt valget allerede men at ho ikkje vet hva det er?

Kva betyr det? Er ho usikker ? Prøver ho å beskytte meg/ mot hva da?

Her må det sies at ho er på jobb nå og at vi ikkje ses på 14 dager.

Eg sier på ingen måte at eg er perfekt eg heller men det er meg ho ville tilbrakt kvardagen med for ho får så masse hjelp til alle de små tingene som exen ikkje hjalp med..... Kva betyr slike utalelser?

Eg føler at eg er blitt en tøffel helt og at eg kryper for ho i alt for stor grad det er ikkje slik eg egentlig er og eg har problem med mine prioriteringer når situasjonen er slik.

Har vanskelig for å forlange eller forvente noe som helst for eg føler at eg legger press på ho............KVA SKALL EN ENKEL SKJEL GJØRE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, var det ikke du som hadde runketråden da?

Og vært sammen henne i 5 mnd.. ikke egentlig så viktig akkurat hvor lenge men.

Men hvor lenge vil du tillate henne, OG deg selv at du blir holdt på gress til hun får bestemt seg om hun vil tilbake til denne mannen.

Sier sier han ikke er så snill.. du er vel bedre? Jeg syns hun er slem mot deg hvis det er sånn som jeg tolket det- at det er deg i mellomtiden.. Syns du ikke at du fortjener å ha det bedre enn det da?

Men det er lett for meg å si-det er ikke jeg som sitter der med følelsene :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

:) Hei.

Mitt råd blir som følger: TREKK DEG LITT TILBAKE !!! Gi henne litt TID og spillerom.

Elsker hun deg, vil hun nemlig komme etter... :blunke:

For ALL del: Ikke mas eller press henne på noen slags måte. Dette må komme naturlig. Ellers kan du risikere at hun blir stresset, og derfor beslutter å kutte ut DEG på grunnlag av det... :wink:

Klarer hun ikke å ta noen avgjørelse innen "rimelig" tid, så blir det en helt annen sak. DA bør du sette foten ned, og kreve et KLART svar.--------------------------------------------------------------

Håper at du orker dette, for det KAN vise seg å være verdt det... :sjarmor:

Det er foresten viktig for de fleste damer at mennene i deres liv både KAN og VIL "fikse saker og ting i hverdagen." Så her har du en stor fordel...tydeligvis fremfor hennes ex.

Men følelsene er og blir det mest primære her, så jeg tipper vel at hun velger på grunnlag av det.

Vær deg selv fortsatt, men trekk deg litt tilbake !!! Jeg aner at det kan være veldig lurt.

Selv vile jeg ha kjent at jeg savnet deg om du ble borte...OM kjærligheten altså var til stede... :roll:

Ha det bra, og lykke til med deg !!!

Vennlig fra Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leia i.i.

Hadde ikke vært meg som godtok at mannen min vurderte åpenlyst å gå tilbake til en ex... Man unner seg selv bedre enn å bli "satt" på gress, som en annen nødløsning! Det hun bedriver er følelsesmessig utroskap, og du må passe på deg selv litt her. La henne vite at hun ikke kan ta deg for gitt. Ikke

Hun må skjønne at du blir nødt til å distansere deg litt for å beskytte deg selv i dette. Det beste hadde kanskje vært å ta en pause, der dere ikke bor sammen, og ikke har sex. Treff venner. Litt uoppnåelighet KAN gjøre underverker når det gjelder å bli interessant. Dersom distansen gjør at hun glemmer deg og går tilbake til sin ex, elsker hun deg ikke. Good riddance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...