Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var uenig med mentorene på veldig mange valg i dag😌

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun Maria Petra har en fantastisk formidlingsevne og stemme selvfølgelig🙌🏻

Anonymkode: 4c2c3...c17

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hun Maria Petra har en fantastisk formidlingsevne og stemme selvfølgelig🙌🏻

Anonymkode: 4c2c3...c17

Helt nydelig❤️ Og rørende å se Espen bli berørt av både Maren og Maria Petra❤️

• Liker 7
Skrevet

Uenig i mange av valgene til dommerne i dag jeg også.. Synd Einar gikk ut 😭

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg ikke er så enig med dommerne når det gjelder Byron. Han er jo veldig flink, men er ikke poenget at de skal gi nye talenter en mulighet til å få en sangkarriere, eller i hvert fall en studioinnspilling etter The voice? Byron har jo hatt sine glansdager og sine platekontrakter, og nå er det flere som går ut av konkurransen fordi at han skal videre. Videre til hva? 

Men vi er jo forskjellige, vi mennesker..

Anonymkode: 71364...c1b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer på om jeg ikke er så enig med dommerne når det gjelder Byron. Han er jo veldig flink, men er ikke poenget at de skal gi nye talenter en mulighet til å få en sangkarriere, eller i hvert fall en studioinnspilling etter The voice? Byron har jo hatt sine glansdager og sine platekontrakter, og nå er det flere som går ut av konkurransen fordi at han skal videre. Videre til hva? 

Josef har aldri vunnet The Voice før. Har aldri tenkt på det kritisk før, men kanskje pga. slike valg.

Anonymkode: 822d1...85a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tenker at det er litt kult at de lar folk som han også går videre, hvorfor skal det bare være unge folk som skal få lov til å følge drønmene sine. 

Jeg tenkte også da jeg var i 20 årene at man har framtiden foran seg og mulighetene er mange, men så går årene, man får barn og familie, og så plutselig er man 50-60 år. Man er jo ikke dø, så hvorfor ikke prøve å følge drømmene sine så lenge man lever. Og det er mange som tenker at det er for seint, at livet har gått fra dem og ikke tør å gjøre sånne ting, og jeg håper når jeg kommer i den alderen selv, om jeg er i form og har helse til det, at jeg vil prøve å gjøre en del ting jeg ikke hadde tid til på mine yngre dager. Så jeg heier på Byron. 

Anonymkode: 392f1...bf8

• Liker 17
Gjest Bettys
Skrevet

Synd Maren gikk ut. Hun sang fantastisk i duetten med Erlend og fikk frysninger da hun sang «Rainbow.» 

Til nå har vel ingen av dem som ble stjålet av andre mentorer gått videre i knockout.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var merkelig at Thea gikk videre framfor Maria. 

Og trist at Einar røyk ut.

Anonymkode: 37637...576

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hva de heter nå, men det var to personer som måtte ut av konkurransen denne gangen, som jeg syntes ikke fortjente å ryke ut. :( 

Man kan også vurdere om konseptet fungerer godt nok slik det er i dag, for å sikre kvalitet. Er det godt nok at dommerne får velge selv hvem de skal være coach for? Velger de den med objektivt sett best kvalitet, eller velger de den med samme bakgrunn som en selv for at de har sympati for hvor man kommer fra i livet? Jeg savner nok et litt mer rettferdig "system" på dette.

Anonymkode: 06ba0...0f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, Twinkle~ said:

Jeg var uenig med mentorene på veldig mange valg i dag😌

Sånn kan det gå, når mentorene baserer seg på "magefølelsen". :rolleyes: 

Anonymkode: 06ba0...0f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syns det var merkelig at Thea gikk videre framfor Maria. 

Og trist at Einar røyk ut.

Anonymkode: 37637...576

Trodde ikke mine egne ører, da det skjedde..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Bettys skrev (4 timer siden):

Synd Maren gikk ut. Hun sang fantastisk i duetten med Erlend og fikk frysninger da hun sang «Rainbow.» 

Til nå har vel ingen av dem som ble stjålet av andre mentorer gått videre i knockout.

Samme her. Hun har en så utrolig behagelig stemme. Jeg gikk rett inn på youtube for å høre den igjen. Nydelig sang og  nydelig stemme.

Anonymkode: 059e2...cc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var noen merkelige låtvalg den gangen her. Og merkelige valg av mentorene. Jeg er fremdeles så skuffet over at Audun ikke gikk videre, selv om Einar er dyktig. Men at Einar så røk, da... 😟 

Maria Petra 🥰😍 Og Byron syns jeg absolutt fortjener en sjanse. Man trenger ikke å være ung for å ha the voice. Og den mannen har stemme!! 

Anonymkode: e03bb...ecc

• Liker 2
Skrevet

Maria Petra og Byron er mine favoritter. Syns det var en middels episode sist fredag, med flere kjedelige låtvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Maria Petra eller Natan vinner The Voice, mark my words 🔥🔥

Anonymkode: 5d5e1...f1b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Maria Petra eller Natan vinner The Voice, mark my words 🔥🔥

Anonymkode: 5d5e1...f1b

Enig.

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 1
Skrevet

Tror Cynthia vinner hele greia. Hun er jo helt fantastisk. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

I kveld skal jeg se på

Anonymkode: 3bd9c...9e2

AnonymBruker
Skrevet

Neiiii Gøran ❤❤ Men jeg har alltid "Brother" 🥰

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...