Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jadzia skrev (3 timer siden):

La merke til det samme. Heldigvis så klarte Ina å se gjennom det og velge riktig. Jeg elsket begge to under auditionrundene, men hun ramlet av for meg i går. Ble for intens og agressiv. Prøvde å stjele showet på en måte framfor å samarbeide med partneren sin. Og det er ikke bra

Jeg tror de var rett og slett en dårlig match, jeg heiet på Natan, men synes kanskje han ble også litt for passiv/anonym i fremføringen. Jeg er enig i at partneren sang altfor voldsomt, men til syvende og sist er det Ina som har ansvaret for dette, hun er coachen og sa selv at hun ville ha det "aggressivt". Hun er den som må si ifra på øvelsene. Hun er sikkert en veldig flink musiker (har ikke noe forhold til henne) men jeg tror ikke hun er  nødvendigvis den beste coachen. Jeg lurer også litt på om hun holder favorittene sine separat, så hun slipper å velge mellom de enn så lenge. 

Anonymkode: bbef1...a76

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fatte at Matoma stjal Linn Kristin. For ei arrogant kjerring. Ikke er hun spesielt flink til å synge heller. 

Terje, derimot.. 😍 Kan ikke fatte at noen ikke stjal ham! 

Anonymkode: cb042...f87

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Synes fortsatt det er kjipt at Audun gikk ut ☹️

Anonymkode: bbef1...a76

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 9.15):

Jeg kan ikke forstå hvorfor Matoma valgte å redde Linn Kristin. For det første var hun helt middelmådig, for det andre er attituden fullstendig usmakelig. På audition presterte hun å si at det ikke gjorde noe at Matoma ikke snudde seg, for hun hadde uansett ikke valgt han. Kleinheten når han nå valgte henne, og hun knapt greide tvinge fram et smil... Altså, hun så nesten skuffet ut. Som om hun nå nedverdiget seg til å jobbe med han.

Og når hun åpenbart ble stående der og forvente å bli reddet. Programlederen måtte til og med hinte om at hun skulle gratulerer han som gikk videre.

Hele greia ble bare kleint og cocky. Man kommer ikke langt i en konkurranse som baserer seg på seerstemmer ved å oppføre seg så usmakelig og lite ydmykt.

Anonymkode: 37637...576

Det var litt spesielt ja. Jeg reagerte også på at Ina sa etterpå til Tom at han og Linn Kristin kom til å like hverandre (eller noe sånt), "sånn som vi to" hintet hun til. Jeg som hele tiden har syntes kjemien mellom Ina og Tom virker ganske dårlig 🙄

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
On 3/28/2021 at 1:02 AM, AnonymBruker said:

Kan ikke fatte at Matoma stjal Linn Kristin. For ei arrogant kjerring. Ikke er hun spesielt flink til å synge heller.

Anonymkode: cb042...f87

Enig. Hun ryker nok snart uansett. Skulle hun mot alle odds gå til en finale ville hun jo ikke vunnet av seerstemmer heller.

Ingen episode denne helgen, ell? Livesendinger neste uke?

Anonymkode: 822d1...85a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen episode denne helgen, ell?

Like greit , jeg har slutta å følge med

Anonymkode: 3bd9c...9e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Like greit , jeg har slutta å følge med

Anonymkode: 3bd9c...9e2

Det tviler jeg på. Du er vel den som følger med mest av alle her inne. 😊

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart for første knockoutrunde i kveld, og jeg har allerede sett episoden på Sumo. Skal ikke spole noe av hvem deltagerne som gikk videre, og hvem som gikk ut. 

Men jeg må få si at jeg blir helt matt av attituden til Linn Kristin, og hvor hardt hun prøver. Det er tydelig at Matoma så ubekvem ut i kveld, og så mer eller mindre ut som et spørsmålstegn når hun sang. Uff stakkars.

Anonymkode: e8b18...43d

• Liker 7
Skrevet

Hvordan foregår knock-out? 

Gjest Lawyam
Skrevet
Meadow skrev (5 timer siden):

Hvordan foregår knock-out? 

2 stk synger hver sin sang og en av dem må ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier på begravelsesagenten som heter Knut Sigurd. :tommelopp: 

Anonymkode: 2cbdb...0dc

• Liker 2
Skrevet

Jeg heier på James! Er det noen som vet hvor mange som ryker ut ikveld?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk så vondt av Christiane (?), ble vanvittig rørt av sangen hennes og hvordan hun sang den. Skulle gjerne tryllet slik at hun fikk bedre selvtillit, det der var vanvittig bra. 

Anonymkode: 71364...c1b

• Liker 4
Skrevet

Ble så lettet da Sarah gikk videre. Herregud for en stemme! Absolutt en av mine favoritter i år. Og så syns jeg at hun ligner en ung Catherine Zeta-Jones❤

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så bra Sarah gikk videre, elsker stemmen hennes :hjerte:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Ble så lettet da Sarah gikk videre. Herregud for en stemme! Absolutt en av mine favoritter i år. Og så syns jeg at hun ligner en ung Catherine Zeta-Jones❤

Ja, når du sier det, så gjør hun det :)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Takk og lov for at Matoma valgte Camilla. 

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Takk og lov for at Matoma valgte Camilla. 

Ja, fy søren. Usmakelig attitude på hun der. Reagerte på hvordan hun oppførte seg når han stjal hun forrige gang, ikke et smil engang. 

Anonymkode: cc45c...0fc

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, fy søren. Usmakelig attitude på hun der. Reagerte på hvordan hun oppførte seg når han stjal hun forrige gang, ikke et smil engang. 

Anonymkode: cc45c...0fc

Hun fra Karmøy/Haugesund? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...