Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

loveli skrev (1 time siden):

Tenk å være så gjennomført et pent menneske både inni og utenpå. Så utrolig vakker sjel.

Jeg synes sjeldent mennesker er tiltrekkende bare pga utseende, men han er virkelig kjekk. Og så snakker han og jeg blir slått i bakken. Måten han skinner på, måten han er i kontakt med følelsene sine, at han har et varmt blikk, at han ikke er redd for å fremsnakke andre, osv osv...

Haff, det får bli med drømmen... 🤣

Jeg hadde valgt han som mentor. Ikke for å prøve meg på han, for jeg har ikke sjans om vi så var de to siste menneskene på denne jord, men for å bare være i nærheten av et slikt unikt menneske over tid.

Han har sikkert mange dårlige sider også, men men... De gidder jeg ikke tenke på, spiller ingen rolle om jeg tror han er bedre enn han er, som sagt blir det uansett med drømmene... 🤣

Elsker dialekta hans. Skikkelig jovial fyr

Anonymkode: c6036...fdc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Maria Petra var helt magisk. Jeg tror aldri jeg har hørt noe lignende. Noe så intenst vakkert, alikevel så nedtonet, lyrisk og sart.Hun er fremtiden innen musikk. Dommerne beskrev det så godt og så enkelt. Verden stoppet opp et øyeblikk da hun sang ❤️❤️❤️ Det var en helt vidunderlig stund.

Anonymkode: 653cd...a73

Var det hun som hadde laget sangen selv? Hun var fantastisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at mange av de som har gått inn på scenen med (i overkant) høy selvtillit "gønner på" med krevende låter de ikke nødvendigvis mestrer og dermed faller gjennom. 

Anonymkode: 8b6b7...30d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matoma ❤️ Wow, Maria Petra!! Utrolig fint det Espen sa til henne!!

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matoma er helt fantastisk! ♥️ For en fyr!  I tillegg har han verdens kuleste dialekt. Synd så få velger ham og jeg blir alltid så glad om noen velger ham. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (10 timer siden):

Var det hun som hadde laget sangen selv? Hun var fantastisk.

Enig, hun var helt magisk!

Anonymkode: 58552...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 11.37):

 

De har nok bare hatt på samme klær for hver innspilling, sånn at produksjonen kan klippe programmet slik de vil uten at det ser ut som at dommerne «hopper» mellom antrekk hele tiden.

Anonymkode: f01c0...229

Stemmer. Det er klippet for dramaturgien. Slik at det vi ser en fredag ikke har vært på samme dag. Ville vært helt umulig å legge det opp ellers. 

Anonymkode: b68a9...edf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Stemmer. Det er klippet for dramaturgien. Slik at det vi ser en fredag ikke har vært på samme dag. Ville vært helt umulig å legge det opp ellers. 

Anonymkode: b68a9...edf

Og derfor snudde ikke Ina seg for Maria Petra. Laget hennes var fullt på det tidspunktet.

Anonymkode: 1c0af...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt greit at Evelina (datteren til Katrine Moholt) ikke gikk videre. Flott jente , og helt sikkert hyggelig, men har absolutt ingen stor stemme. Føler hun har fått opptre i diverse settinger bare pga. moren. Hun har bl.a. sunget i Allsang på Grensen, Håp i ei gryte, m.m. ganske sikkert fordi moren var programleder. 

Anonymkode: 0e9d7...eee

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes det var helt greit at Evelina (datteren til Katrine Moholt) ikke gikk videre. Flott jente , og helt sikkert hyggelig, men har absolutt ingen stor stemme. Føler hun har fått opptre i diverse settinger bare pga. moren. Hun har bl.a. sunget i Allsang på Grensen, Håp i ei gryte, m.m. ganske sikkert fordi moren var programleder. 

Anonymkode: 0e9d7...eee

Ja det var litt morsomt. Og det virka ikke som de kjente henne igjen når de snudde seg heller. Begge Moholt’ene er over middels høye på seg selv. 

Anonymkode: aa464...862

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Petra, for en nydelig stemme og opptreden ❤️ Har hørt auditionlåta flere ganger og griner hver gang 😭

Men, hun har allerede platekontrakt? Hun ligger på Spotify med flere av låtene sine. Det er det eneste jeg stusser over, at de som allerede har platekontrakt "får lov" til å melde seg på? Hva er egentlig reglene for dette? Kan store artister også i teorien melde seg på? Er bare nysgjerrig :)

 

Anonymkode: 36e3d...ae3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Maria Petra, for en nydelig stemme og opptreden ❤️ Har hørt auditionlåta flere ganger og griner hver gang 😭

Men, hun har allerede platekontrakt? Hun ligger på Spotify med flere av låtene sine. Det er det eneste jeg stusser over, at de som allerede har platekontrakt "får lov" til å melde seg på? Hva er egentlig reglene for dette? Kan store artister også i teorien melde seg på? Er bare nysgjerrig :)

 

Anonymkode: 36e3d...ae3

Man trenger nok ikke platekontrakt for å ha låtene sine på Spotify. Er en del ukjente youtubere som også har det fks.

Anonymkode: 653cd...a73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje Matoma ikke er god nok til å selge seg inn?

Tror mange ikke skjønner hva han kan hjelpe de med.

Yousef er veldig god på å snakke for seg

Anonymkode: a7084...a44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...