Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, fy søren. Usmakelig attitude på hun der. Reagerte på hvordan hun oppførte seg når han stjal hun forrige gang, ikke et smil engang. 

Anonymkode: cc45c...0fc

Helt enig! Fysj! Så glad han ikke valgte henne! 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Helt enig! Fysj! Så glad han ikke valgte henne! 

Veeeeldig høy på seg selv.

Anonymkode: a7084...a44

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke nødvendigvis Linn Kristin var dårligst av de to, men det kunne nesten virke som om Tom valgte henne bort pga vanskelig samarbeid. Så det jo allerede på introen at hun ikke var så gira på å gjøre som han anbefalte. 

Anonymkode: 9d74d...ea6

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syns ikke nødvendigvis Linn Kristin var dårligst av de to, men det kunne nesten virke som om Tom valgte henne bort pga vanskelig samarbeid. Så det jo allerede på introen at hun ikke var så gira på å gjøre som han anbefalte. 

Det tenkte jeg også! Ingen andre protesterte på mentors forslag. Forstår godt om han ikke orket det opplegget!

Anonymkode: 37637...576

• Liker 10
Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Ble så lettet da Sarah gikk videre. Herregud for en stemme! Absolutt en av mine favoritter i år. Og så syns jeg at hun ligner en ung Catherine Zeta-Jones❤

Ja enig med deg, hun er min favoritt også. Fantastisk stemme

• Liker 6
Skrevet

Jippi, heia Sverre 🙌

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke dårligst av de to? Hun var vel den dårligste av alle denne sesongen! Den gaulinga og ropinga skar i ørene og hun var klein både å se og høre på🤮

Anonymkode: 01379...afa

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Stina234 skrev (7 minutter siden):

Ja enig med deg, hun er min favoritt også. Fantastisk stemme

Hun er flink, men heia egentlig på hun andre, Amalie? Veldig flott stemme, og tror hun har mye potensiale. Tror hun er ei som kan overraske sjikkelig senere. Og Sarah har en kult stil, flink å synge og en spesiell stemme, men usikker på hvordan det lyder på ei hel plate?

Anonymkode: cbe66...07f

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Matoma og Ina sier at de «digger attituden»?:forvirra: Hun har jo en utrolig dårlig attitude...

• Liker 14
Skrevet

Men er det bare jeg som ikke liker Sarah? Stemmen er ok den. Men hun blir for sær for meg. Og virker dopa til tider. I dag snøvlet hun mer enn hun snakket og så sløv ut på alle klippene der hun snakka. 

forøvrig veldig godt å få ut Linn Kristin. Den holdningen hennes er bare ufyselig. Synes det var leit christiane ikke gikk videre. Hun gjorde en formidabel levering i kveld. Totalt feil valg i mine øyne. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sverre hadde en superbra opptreden! Virkelig en av de bedre, og tror han også er en som kan få mange radiohiter 🙂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun er flink, men heia egentlig på hun andre, Amalie? Veldig flott stemme, og tror hun har mye potensiale. Tror hun er ei som kan overraske sjikkelig senere. Og Sarah har en kult stil, flink å synge og en spesiell stemme, men usikker på hvordan det lyder på ei hel plate?

Hun Sarah konkurrerte med heter Julie:) Syns ikke hun har det særpreget i stemmen, slik som Sarah har. Blir helt mo i knærne av å høre den stemmen. Og så syns jeg hun gjorde en bedre sceneopptreden enn Julie:) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke dårligst av de to? Hun var vel den dårligste av alle denne sesongen! Den gaulinga og ropinga skar i ørene og hun var klein både å se og høre på🤮

Anonymkode: 01379...afa

Ja, forstår ikke hvorfor mentorene alle vippet mot hennes side? Glad Tomtom valgte rett.

Espen sitt argument om at hun viser at hun vil vinne, det betyr noe... det faller på sin egen urimelighet. Alle som deltar vil vinne, og noen viser det ved å være gode, mens andre bare ikke har det nivået og eller er ment å leve av sang. That's life.

Anonymkode: 822d1...85a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Endelig er Linn Kristin ute!! For en dame!!! Mislikt den attituden fra første audition, også måtte Matoma stjele henne? Why?! 

Anonymkode: 42310...ebf

• Liker 18
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Endelig er Linn Kristin ute!! For en dame!!! Mislikt den attituden fra første audition, også måtte Matoma stjele henne? Why?! 

Anonymkode: 42310...ebf

For å kunne dumpe henne i knockout?

:lur:

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sverre hadde en superbra opptreden! Virkelig en av de bedre, og tror han også er en som kan få mange radiohiter 🙂

Digget versjonen hans. Jeg liker ikke låta til vanlig men han gjorde den hørbar

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om det Ina sier gjelder ingen av de andre tørr å si henne i mot. Så langt har Ina skuffet mest som mentor synes jeg. 

Anonymkode: 3cb95...964

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Når han sa at hun burde legge sangen en halv tone ned, var hun overhodet ikke enig og kjørte sitt løp. Det var kanskje det som som knocket henne ut også.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som om det Ina sier gjelder ingen av de andre tørr å si henne i mot. Så langt har Ina skuffet mest som mentor synes jeg. 

Anonymkode: 3cb95...964

Synes Ina gjør det super innsats. Imponert at en såpass stor låtskriver og artist gidder å ta seg tid til å være med på et sånt program. Hun er god på tilbakemeldingene enten de går videre eller ikke. Virker fair og sier det som det er, noe jeg mener voksne folk fint tåler. Som hun selv sa til Tom; "husk at de er voksne folk", når han gråt over å ha sendt en ut av konkurransen.

Anonymkode: 58552...225

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når han sa at hun burde legge sangen en halv tone ned, var hun overhodet ikke enig og kjørte sitt løp. Det var kanskje det som som knocket henne ut også.

Tenkte det samme. Lite ydmyk og litt høy på seg selv. Funker dårlig.

Anonymkode: 58552...225

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...