Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natan Dagur, er han videre? Eller har han sunget enda? Klarer ikke huske 🤯

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CMHuser skrev (20 timer siden):

Natan Dagur, er han videre? Eller har han sunget enda? Klarer ikke huske 🤯

Nei. Han har ikke vært i duell enda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heia Cynthia!! Hun er helt fantastisk 

Anonymkode: c6036...fdc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

James 👌👌

Anonymkode: abd5b...13b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 21.06):

Skjønner virkelig ikke valget til Ina, helt sjokkert. Hu som gikk videre sang jo surt på starten, og nådde jo ikke operasangeren opp til knærne 🤯

Anonymkode: df7ad...22e

Julie Stokke er utrolig talentfullsynes jeg. På det nedre registeret minner hun meg litt om Joss Stone og på det høye partiet litt om Ida Maria. (nå snakker jeg ut i fra første opptreden hun hadde) 

Dette var kanskje ikke den beste låten til hennes stemme, men Julie har utvilsomt mye å gå på og mye særpreg i stemmen. Virkelig bra. Så skjønner godt at Ina valgte henne. 

Han andre var bra han også, men for meg ble det litt likt mye jeg har hørt før og syntes ikke det skilte seg godt nok ut. 

Anonymkode: 38e1a...df2

AnonymBruker
Skrevet

En katt som heter Måltrost 😄💖

Anonymkode: 889ce...08b

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den norske sangen, jeg forstod nesten ikke et ord de sang. Ikke hadde jeg hørt låta før heller.

AnonymBruker
Skrevet

Har hun franske jenta sunget enda? 

Anonymkode: 8feeb...8fb

Skrevet (endret)

Herlig at Matoma stjal Linn Kristin

Endret av Mkigjen
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Matoma burde coachet alle, han er utrolig flink til å velge sanger og få det beste ut av de på teamet sitt. Hvis han er med igjen neste år, tror jeg mange flere vil velge han. (Enn nå i år altså). 

Anonymkode: bbef1...a76

• Liker 6
Skrevet
must skrev (På 5.3.2021 den 20.37):

Å herregud, snakk om gåsehud 🎉 Stay on these roads 🤩

Enig. Sofie Fjellvang er rå.😍❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endelig kom Frode (han som sang into the unknown på audition), og heldigvis får vi se han flere ganger. Han har en rå stemme, skulle gjerne hørt han synge Maiden. Selv om han det helt sikkert ikke ville vært første gangen..

Anonymkode: 71364...c1b

• Liker 2
Gjest Bettys
Skrevet

Synes ikke Ina valgte en god låt/duell til Natan, han druknet helt i den sangen.

AnonymBruker
Skrevet

Er så skuffet over at Frode som sang så surt og elendig, ble valgt fremfor Terje! Kan ikke tro at ingen stjal han! Hun blonde hyledama som ble stjelt, var jo totalt middelmådig.

Anonymkode: 01379...afa

• Liker 3
Skrevet
Bettys skrev (1 time siden):

Synes ikke Ina valgte en god låt/duell til Natan, han druknet helt i den sangen.

Problemet var at makkeren hadde overtenning og var altfor aggressiv og høylydt i fremførelsen. Irriterende, siden hun egentlig har en fantastisk stemme. Ødela dessverre både for seg selv og Nathan i kveld.

• Liker 7
Skrevet
Catalina Culès skrev (3 timer siden):

Den norske sangen, jeg forstod nesten ikke et ord de sang. Ikke hadde jeg hørt låta før heller.

Synes dette var kveldens beste opptreden.

• Liker 4
Skrevet
Bettys skrev (9 timer siden):

La merke til det samme. Heldigvis så klarte Ina å se gjennom det og velge riktig. Jeg elsket begge to under auditionrundene, men hun ramlet av for meg i går. Ble for intens og agressiv. Prøvde å stjele showet på en måte framfor å samarbeide med partneren sin. Og det er ikke bra

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor Matoma valgte å redde Linn Kristin. For det første var hun helt middelmådig, for det andre er attituden fullstendig usmakelig. På audition presterte hun å si at det ikke gjorde noe at Matoma ikke snudde seg, for hun hadde uansett ikke valgt han. Kleinheten når han nå valgte henne, og hun knapt greide tvinge fram et smil... Altså, hun så nesten skuffet ut. Som om hun nå nedverdiget seg til å jobbe med han.

Og når hun åpenbart ble stående der og forvente å bli reddet. Programlederen måtte til og med hinte om at hun skulle gratulerer han som gikk videre.

Hele greia ble bare kleint og cocky. Man kommer ikke langt i en konkurranse som baserer seg på seerstemmer ved å oppføre seg så usmakelig og lite ydmykt.

Anonymkode: 37637...576

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg kan ikke forstå hvorfor Matoma valgte å redde Linn Kristin. For det første var hun helt middelmådig, for det andre er attituden fullstendig usmakelig. På audition presterte hun å si at det ikke gjorde noe at Matoma ikke snudde seg, for hun hadde uansett ikke valgt han. Kleinheten når han nå valgte henne, og hun knapt greide tvinge fram et smil... Altså, hun så nesten skuffet ut. Som om hun nå nedverdiget seg til å jobbe med han.

Og når hun åpenbart ble stående der og forvente å bli reddet. Programlederen måtte til og med hinte om at hun skulle gratulerer han som gikk videre.

Hele greia ble bare kleint og cocky. Man kommer ikke langt i en konkurranse som baserer seg på seerstemmer ved å oppføre seg så usmakelig og lite ydmykt.

Akkurat dette diskuterte vi også! Skal bli gøy å se henne videre med Matoma og se om holdningen endrer seg. Jeg syns ikke det hun viste i går var på på noe som helst vis bra så blir gøy å se om han får noe annet ut av stemmen hennes.

Kunne ligne Tom å stjele henne bare for å vise henne hva hun gikk "glipp" av av kvalitetscoaching ved å ikke velge han i første runde 😄

Anonymkode: ac5f7...b04

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg er helt enig med deg .

Jeg synes hun er usmakelig og jævlig høy på seg selv.

Sånne damer fortjener å bli jekket ned noen hakk.

Lurer på om hun har vært sånn hele livet, eller om det er noe som har kommet etter at hun gikk på Paul McCartney skolen?

Anonymkode: a7084...a44

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...