Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 21.53):

Bare dårlige folk med i dag, ingen av disse får en karriere innenfor musikk

Anonymkode: 3bd9c...9e2

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 20.48):

Bare dårlige artister med denne uka også dessvverre.. Finnes det ikke musikalsk talent i norge ?

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 22.07):

Hun siste var 3/6, ellers var alle 1/6 i dag.. Gjeesp

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 20.50):

Nivået i år er elendig..

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 20.53):

Er det lov å vrake begge to om ingen imponerer ?

AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 21.51):

Talentløse deltagere i dag

AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 22.01):

Ingen av de var gode nok til å gå videre

Likevel sitter du fredag etter fredag og følger med. Imponerende. :)

Anonymkode: f01c0...229

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er noe galt med ørene mine. Likte ikke Inas første duell i det heletatt, Creep 🙈

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Wera1 skrev (Akkurat nå):

Lurer på om det er noe galt med ørene mine. Likte ikke Inas første duell i det heletatt, Creep 🙈

Likte heller ikke den versjonen, syns de ødela den. Tenkte på Radiohead, med innlegget mitt.

Skrevet

Har Tilla vært med i en annen sangkonkurranse før? Hun virker så kjent. 

Skrevet

Wow, jeg fikk gåsehud av de to som sang italiensk nå 

• Liker 4
Gjest Bettys
Skrevet

Matoma må være den beste mentoren ever! Syntes ikke han i utgangspunktet fikk de beste sangerne på blind audition’ene, men han klarer virkelig å få frem det ypperste i hver enkelte. 

AnonymBruker
Skrevet
Bettys skrev (1 minutt siden):

Matoma må være den beste mentoren ever! Syntes ikke han i utgangspunktet fikk de beste sangerne på blind audition’ene, men han klarer virkelig å få frem det ypperste i hver enkelte. 

Jeg satt akkurat og tenkte det samme. Jeg syns han har gjort en kjempe god jobb med å velge sanger som fremmer vokalistene. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk når det var blinds og han fikk mange fordi han var den eneste som trykket og derfor kanskje ikke de sterkeste vokalistene, men det har jeg ikke merket noe til under de siste programmene. 

Anonymkode: 9d74d...ea6

• Liker 6
Skrevet
MissStiles skrev (13 minutter siden):

Wow, jeg fikk gåsehud av de to som sang italiensk nå 

Vet du hva sangen heter? Synes den var så fin!!

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Har Tilla vært med i en annen sangkonkurranse før? Hun virker så kjent. 

Ja, Idol :)

AnonymBruker
Skrevet

De to som sang Brother, husker ikke navnene på dem. Men de var på Toms lag. Fantastisk sunget av begge to. De utfylte hverandre så bra.

Og så DIGGET jeg reaksjonen til Tom da han som ikke gikk videre ble stjålet, da Tom falt på gulvet og ble så tydelig glad. Virkelig koselig, så godt å se ❤

Anonymkode: 71364...c1b

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De to som sang Brother, husker ikke navnene på dem. Men de var på Toms lag. Fantastisk sunget av begge to. De utfylte hverandre så bra.

Og så DIGGET jeg reaksjonen til Tom da han som ikke gikk videre ble stjålet, da Tom falt på gulvet og ble så tydelig glad. Virkelig koselig, så godt å se ❤

Anonymkode: 71364...c1b

Må faktisk innrømme at jeg digget det jeg også, selv om jeg holder på å gå ut av meg selv av sippinga hans. 

• Liker 2
Skrevet
tirben skrev (47 minutter siden):

Vet du hva sangen heter? Synes den var så fin!!

Ja, den er fin! Sangen heter "Caruso" og er skrevet av Lucio Dalla, en av Italias mest kjente sangere. Tekst og info finnes på Wikipedia.

Original video

Skrevet
Vårsøg skrev (50 minutter siden):

Ja, den er fin! Sangen heter "Caruso" og er skrevet av Lucio Dalla, en av Italias mest kjente sangere. Tekst og info finnes på Wikipedia.

Original video

Tusen takk!!💖

AnonymBruker
Skrevet

Hvirdan gikk det med Bjørnar i dag?

Anonymkode: 7e45e...fc8

Gjest loveli
Skrevet

Matoma må da være den beste mentoren?? Tenk å klare å lage så mange diamanter av kull? Han har fått utdelt de dårligste kortene, trodde man, men så skinner alle artistene når de kommer på scenen etter å ha fått veiledning av sin mentor.

Jeg har hele tiden syntes synd på Matoma for jeg har tenkt at hans artister ikke vil gjøre det noe bra videre, men jeg skammer meg over å ha undervurdert han så til de grader! 

Både Ina og Espen sin duell skuffet skikkelig. Spesielt Creep-låta var direkte dårlig?? Artistene til Ina og Espen imponerte ikke sist uke heller...

Håper virkelig Matoma blir med på The Voice neste år og at flere artister velger han. Tenk hva han får til hvis han får artister som i utgangspunktet er råbra!?

Team Matoma! 🤣

Gjest Bettys
Skrevet
loveli skrev (55 minutter siden):

Matoma må da være den beste mentoren?? Tenk å klare å lage så mange diamanter av kull? Han har fått utdelt de dårligste kortene, trodde man, men så skinner alle artistene når de kommer på scenen etter å ha fått veiledning av sin mentor.

Jeg har hele tiden syntes synd på Matoma for jeg har tenkt at hans artister ikke vil gjøre det noe bra videre, men jeg skammer meg over å ha undervurdert han så til de grader! 

Både Ina og Espen sin duell skuffet skikkelig. Spesielt Creep-låta var direkte dårlig?? Artistene til Ina og Espen imponerte ikke sist uke heller...

Håper virkelig Matoma blir med på The Voice neste år og at flere artister velger han. Tenk hva han får til hvis han får artister som i utgangspunktet er råbra!?

Team Matoma! 🤣

Helt enig med deg! Jeg tipper her og nå at vinneren av The voice i år blir en fra Matomas lag.

Gjest loveli
Skrevet
Bettys skrev (2 timer siden):

Helt enig med deg! Jeg tipper her og nå at vinneren av The voice i år blir en fra Matomas lag.

Jeg skal kanskje for første gang stemme i en sangkonkurranse bare for at Matoma skal vinne! 🤣 

Han er så god!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble egentlig litt skuffet i går jeg, men det skyldtes kanskje bare at det var så mange sykt bra prestasjoner forrige helg 😄 Digger hun Cynthia da 😊

Anonymkode: 29314...34a

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsket den første duellen med Walk the Distance🥺

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...