Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så slitsomt at de kutter midt i et kappløp, glemmer det jeg har sett i programmet før. 
I tillegg er det så mye døtid som fylles inn - bruker 10 min på å si hade til en som trekker seg, osv. 

Har sett på tidligere sesonger i det siste og mye bedre når programmet varte en time hvor både etappen og konkurransen ble sendt i samme program. 

• Liker 11
Skrevet

Når kommer det ny episode på discovery+ i dag?

Anonymkode: 53d14...c25

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Pleier å ligge ute i 20:00 tiden tror jeg, eller om den følger tv tiden som er kl 20:30! 

Skrevet
Tulla25j skrev (57 minutter siden):

Pleier å ligge ute i 20:00 tiden tror jeg, eller om den følger tv tiden som er kl 20:30! 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 53d14...c25

Tilgjengelig kl 1800 på discovery+

Skrevet

Synes det har vært en kjedelig sesong i år. Og at alt går tregt.

Anonymkode: c2e18...121

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men Astrid har jo fortsatt samboer - og er heterofil, så vidt vi vet

Anonymkode: c343b...ad6

Jeg var også gift og heterofil da jeg møtte kvinnen i mitt liv. Noen ganger skjer det ting som ikke passer inn i det vi tror vi vet.

Anonymkode: 48540...e70

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men Astrid har jo fortsatt samboer - og er heterofil, så vidt vi vet

Kjipt... Jeg som heiet sånn på dem som et par😅 Synes det ihvertfall virker som en gjensidig sterk fascinasjon dem imellom, men da er det vel kanskje bare av den vennskapelige sorten.

Anonymkode: 96fa1...40f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også at denne sesongen er treg og kjedelig. Men det har kanskje med Korona å gjøre? At de er preget av for mange begrensninger i forbindelse med produksjonen..? Jeg vet ikke, jeg 😅

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er denne tråden for de som ser programmet på TV eller Discovery+?

Har ikke sjekket om det er en skreven regel men det er iallefall en uskreven regel om at man følger lineær programmet. Da har episoden vært tilgjengelig for alle og man kan spoile. Er man usikker så er det bedre å skrive teksten i en spoiler boks. Trodde «alle» hadde fått dette med seg🙄

Ser selv på stream men ikke sett siste episoden, så syns det var ekstremt unødvendig og ego av vedkommende som spoilet - selv om det kanskje ikke var gjort med forsett så var det tankeløst!

Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling, og svar til dette. Tittel på tråden er også endret, da jeg henviser til følgende regel for rommet: 

Sitat

I tittel (ikke i hovedinnlegget) må det skilles mellom lineær TV og streaming av serien. Uten presisering i tittel vil det ikke bli ryddet for spoiling. Ved rapportering av spoiling må det opplyses om nøyaktig hva som er spoiling, slik at moderatorteamet har mulighet til å rydde uten å ha kjennskap til serien. Misbruk av rapportering av spoiling vil kunne gi følger.

- Matas, moderator. 

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer med at denne sesongen er så utrolig kjedelig, dette har alltid vært favorittprogrammet mitt. I år klarer jeg såvidt å følge med på hva som skjer. Zzzz

Anonymkode: 9290e...ec8

• Liker 2
Skrevet

Sesongen ble kjedelig etter at Raad og Heimly røk ut.

Anonymkode: 452bd...21f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også at denne sesongen er veldig kjedelig.  Det samme gjaldt for den ordinære versjonen som gikk før jul.  Korona må selvfølgelig ta sin del av skylda.  I tillegg har begge versjonene vært influencer-tunge, dette er et konsept som ikke passer for denne typen deltakere.  Jeg tror ikke 71 grader nord vinner ungdommen til seg ved å ha Mario, Isabell og Adrian som deltakere, konseptet fenger dem ikke uansett.

Så har episodene blitt så forferdelig rotete de seinere årene.  Av og til går det veldig lenge før første deltaker ryker ut, noe som like gjerne kan skje midt i en episode.  Noen ganger skal stemmebrettene frem, av og til merkes noen av deltakerne, det settes i gang frikortkonkurranser nærmest litt tilfeldig.

Anonymkode: 18367...1ae

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Æsj, så kjipt at Astrid røyk ut da. Hun hadde jo til og med frikort som hun nettopp måtte kaste, også er det plutselig tilfeldigvis ny utsalgskonkurranse dagen etter. Harsh! 

Enig i at det er litt kjedelig, også føles utsalgskonkurransene litt urettferdige og tilfeldige ut. Men samtidig er jo det flere av deltakerne som egentlig er morsomme og søte, men jeg føler ikke helt de får vist seg frem.

Anonymkode: 573e7...550

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor skal Norges TØFFESTE kjendis kåres gjennom sånne dustete puslespill, stable- og trille-kule-konkurranser?? Arg altså, den mest verdige vinneren og tøffeste kjendisen røk dessverre ut idag pga sånt tull😡

• Liker 12
Gjest Frosendiva
Skrevet

Jeg liker Fay. Men hun er veldig  dramatisk og litt dyp iblandt.  De som er igjen har alle gjort det bra .  Adrian er ung og adhd  defor en smule  hyper og humørsyk. Men han står på.

Viktor er bare go synes  han faktisk  er flink jeg   litt favoritt  der

Vår ,mamman  ?blir ikke overasket om hun vinner hun kan dette.  Elsket da hun gjorde Adrian flau.   Henrik  er flink å bare står på tar ikke stor plass. 

Skrevet

Føles på en måte  urettferdig at det er akkurat Astrid som skulle hjem i går, men samtidig synes jeg egentlig Vår er hakket mer underholdende av de to, så når det var de som var igjen i konkurransen, er jeg greit fornøyd med utfallet:)
Men det var litt morsommere å følge med når det var noen litt mindre "flinke" med, for nå blir det jo som å se en gjeng på tur som klatrer i fjell og har det hyggelig. 
Når det er sagt synes jeg den overnattingen de hadde under åpen himmel så helt fantastisk ut. Skikkelig god stemning:)

• Liker 7
Skrevet

Skulle gjerne sovet sånn med den utsikta 😍 Håper det gikk bra med Henrik og brannsåret. Synes han tok det på en bra måte, ingen dramatikk, - til tross for at slike sår gjør vondt. 

Anonymkode: fc217...099

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...