AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #61 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt på nett er laga for og få folk til og tru på alt for og tjene in mere penger. Jeg har vært på uendelige mange plasser der dem sier at det skjer ting vær natt.. Ingenting skjer. Det er bare fantasien din som leker i hodet ditt, ingenting anna. Anonymkode: b3ac9...3a1 Du har god tid, som har vært på uendelig mange slike plasser. Lack of logic detected, fraud indicated. Anonymkode: 5b592...791
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #62 Skrevet 27. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har god tid, som har vært på uendelig mange slike plasser. Lack of logic detected, fraud indicated. Anonymkode: 5b592...791 Merkelig at alt skjer på "videoer" men ikke når man er til stedet ? Anonymkode: b3ac9...3a1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #63 Skrevet 5. februar 2021 Rotemor skrev (På 9.1.2021 den 10.12): Å tro på ting som ikke lar seg bevis er per def overtro. Kall en spade for en spade i det minste. En gang var det overtro å kunne fly, at jorden var rund, å snakke i telefon, høre musikk uten å se musikerne, og at det det å vaske hendene kunne hjelpe mot sykdom. Sier ikke at jeg nødvendigvis tror på spøkelser, men utelukker heller ikke at de finnes 😀 Anonymkode: 38b9b...a88 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #64 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En gang var det overtro å kunne fly, at jorden var rund, å snakke i telefon, høre musikk uten å se musikerne, og at det det å vaske hendene kunne hjelpe mot sykdom. Sier ikke at jeg nødvendigvis tror på spøkelser, men utelukker heller ikke at de finnes 😀 Anonymkode: 38b9b...a88 rart ikke masse spøkelser har havna på overvåknings kameraer hvis de virkelig finnes. Anonymkode: 3a5e8...43f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #65 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): rart ikke masse spøkelser har havna på overvåknings kameraer hvis de virkelig finnes. Anonymkode: 3a5e8...43f Men mange påstår jo å ha gjenferd på film og bilder. Ellers ha stemmene deres på lydbånd. Men når de viser dette, påstår jo skeptikerne uansett at det er manipulert og fotoshoppet. Så det nytter jo ikke uansett hva man fremlegger av bevis. Anonymkode: 47d0e...330 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #66 Skrevet 5. februar 2021 Masse artig kommentarer her! Men vi har hatt flere «husenergier» og måtte etter flere år ha husrens. Det høres sprøtt ut, men slik er det. Og har ingenting med tro å gjøre. Så jeg vet at slikt skjer. Hadde kvittet meg med bilde, uansett hvilken energi som ligger i det.( Det er sikkert ikke en demon) Hadde levert det på avfallsstasjon. Ta en husrens om noe henger igjen - det merker du veldig lett. Anonymkode: bc65c...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå