Gå til innhold

Nabo pirker på meg, jeg går på tå hev.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta deg en tur på boligjakt, og finn deg et sted du kan være mer for deg selv.

Jeg ville aldri ha tolerert at de i første etasje oppførte seg slik. Når de har leid ut andre etasje, og du i tillegg bor der alene (kun med hunden din inntil nå), må de jammen tåle at du lever et normalt liv. Gå som vanlig på gulvet, og oppfør deg helt normalt ellers. Overse disse menneskene inntil du kan flytte (eventuelt at de velger å flytte, hvis de ikke er huseier).

Anonymkode: fb492...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gitt blaffen.

Sakt neste gang at du beveger deg bare normalt rundt, hverken hopper eller danser. Det kan du ikke slutte med. Hvis de ikke vil høre at de er andre mennesker i samme bygg har de leid feil leilighet og bør finne seg en enebolig istedenfor.

Så hadde jeg levd normalt heretter og bare avfeid engver klage heretter. For detcer ikke normale folk under deg, de vil aldri bli fornøyde og bør være de som flytter.

Anonymkode: be98c...645

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 0.44):

Jeg måtte avlive hunden idag, så nå har jeg ligget og grått på sofaen. Jeg hulket litt høyt et sekund, var så dypt lei meg, og da dunket naboen i taket sitt/gulvet mitt med en kost... Da tenkte jeg WTF og at nå flytter jeg. Orker ikke mer. 

Gleder meg til jeg skal bli eier og få litt rettigheter og respekt, tydeligvis.. 

Anonymkode: f698b...9d1

Fy fader, jeg hadde trampet ned og sagt i klartekst hva jeg mente om slik oppførsel! Og trampet opp igjen og skrevet oppsigelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De trakasserer deg.  Dette skal du ikke finne deg i . Har selv leid i mange år,de fleste utleiere har vært veldig greie,,men det hender man møter på raringer. Du har også endel rettigheter, vet du 🙂❤ I dette tilfellet ville jeg sett meg om etter noe annet,fordi du virker ikke som typen som vil sette de på plass. Men ,det er de som er utenom normalen her... 

Anonymkode: 87048...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 4.56):

Jeg leier 2.etg i et hus og har samme inngang som de i 1.etg, og derfra går det en trapp opp til meg. Det er veldig lydt for eierne i 1.etg siden de har stua rett innenfor felles gangen, og de har ved flere anledninger kommet opp til meg og sagt ifra om jeg kan ta det med ro og ikke tråkke så mye rundt på gulvet, så jeg har begynt å liste meg og har på meg tykke sokker eller store, fluffy tøfler. Ellers har jeg mye tepper på gulvene. 

Jeg går ofte inn og ut, skal lufte hunden, går på tur, på jobb, handle mat, og de har bedt om å ikke bruke trappegangen så mye for det bråker sånn i gangen og døra. Jeg pleier å liste meg inn og ut, som regel med en hund som tasser.

Det toppet seg her om dagen da de spurte om jeg kunne ta på labber på potene til hunden. 

Føler meg nervøs og stressa. Jeg liste meg, planlegger hvordan jeg skal handle, gå tur med hunden, jobber på forskjellige tider av døgnet og hunden må få gå ut på do når jeg kommer hjem. 

Hva annet kan jeg gjøre? 

Anonymkode: f698b...9d1

Anbefaler deg å smelle igjen døren, neste gang de kommer. Rett i ansiktet på dem. Litt barnslig, men veldig effektivt.

Anonymkode: 8a4e9...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan da ikke være normale? Er jo en grunn til at de har trapper i oppgangen :klaske: Meget spesielt. Hadde flyttet derfra hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...