Gå til innhold

Hvorfor blir så mange Covid-19 tråder slettet?


Frøyamor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøyamor skrev (På 5.1.2021 den 0.51):

Overskriften sier alt. 

For å holde faktaopplysninger borte om at vaksinen neppe er så trygg og bra som de påstår. Er kun enveis sletting, og det er de som er skeptiske til vaksinen, hver minste ting om at noen dør eller blir alvorlig dårlig blir moderert bort noe også sikkert denne kommentaren blir... 

Jeg startet en tråd med kun overskriften som det sto eksakt i avisen, og jeg la bare til linken, den tråden ble slettet. Har for ikke lenge siden fått pm fra moderator om brudd på reglene pga det og innvandring... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Galdhøpiggen said:

For å holde faktaopplysninger borte om at vaksinen neppe er så trygg og bra som de påstår. Er kun enveis sletting, og det er de som er skeptiske til vaksinen, hver minste ting om at noen dør eller blir alvorlig dårlig blir moderert bort noe også sikkert denne kommentaren blir... 

Jeg startet en tråd med kun overskriften som det sto eksakt i avisen, og jeg la bare til linken, den tråden ble slettet. Har for ikke lenge siden fått pm fra moderator om brudd på reglene pga det og innvandring... 

Men du nevner jo flere regelbrudd bare i innlegget ditt her. Anbefaler å lese, samt følge reglene, så blir kanskje mer stående.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaybird skrev (13 minutter siden):

Men du nevner jo flere regelbrudd bare i innlegget ditt her. Anbefaler å lese, samt følge reglene, så blir kanskje mer stående.

Har lest reglene men forstår virkelig ikke hva som er greit eller ikke. Men når det kommer til corona siden, så er jeg helt ferdig der, gidder ikke å gå inn der mer. Hvilke regler brøt jeg her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Det kan være mange grunner til å tråder slettes. Det er vanskelig å uttale seg generelt, da det finnes mange grunner til at noe slettes. Moderatorteamet modererer etter reglene, og det er disse som følgens.

Du nevner følgende:

Sitat

Jeg startet en tråd med kun overskriften som det sto eksakt i avisen, og jeg la bare til linken, den tråden ble slettet. 

Jeg foreslår at du kanskje leser reglene våre på nytt, for dette du nevner her er faktisk brudd på våre regler/retningslinjer:

Sitat

* Tråder og innlegg som består kun av en lenke eller et bilde kan bli slettet. Innlegget skal kunne stå på egne bein også uten lenke.

 Dette er altså en av mange grunner til at en tråd eller innlegg kan bli slettet. 

Anglofil (teamleder)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...