KaBom Skrevet 27. august 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 27. august 2021 Takk, @Wit 🥰 Ja, det er veldig viktig for meg å passe på energinivået. Jeg er kanskje litt mer påpasselig enn det som er strengt nødvendig, men når man har brent seg på det før så blir det jo en ekstra frykt for det. Pluss at jeg jo nå er normalvektig (selv om fettprosenten er litt høyere enn normal), så da gir det jo ingen helsegevinst å skulle gå ned bare for å gå ned. Må nesten gjøre det på en måte som ikke tærer på kroppene og musklene. Så var det veiedag igjen, da 20. april (0) -69.9- 23. april (1) -69.2- kg (-0.7 kg) 30. april (2) -69.0- kg (-0.2 kg) 07. mai (3) -68.8- kg (-0.2 kg) 14. mai (4) -68.6- kg (-0.2kg) 21. mai (5) -67.4- kg (-1.2. kg) 28. mai (6) -67.4- kg (-0 kg) 04. juni (7) -67.1- kg (-0.3kg) 11. juni (8) -66.0- kg (-1.1kg) 18. juni (9) -66.0- kg (-0kg) 25. juni (10) -65.8- kg (-0.2kg) 02. juli (11) -66.8- (+1 kg) 09. juli - 23. juli (12, 13, 14) -- FERIE 30. juli (15) -66.8- kg (-kg) 06. august (16) -66.0- kg (-0.8kg) 13. august (17) -65.7- kg (-0.3 kg) 20. august (18) -64.3- kg (-1,4 kg) 27. august (19) -64.6- kg (+0,3 kg) Totalt ned: 5,3 kg To skritt frem og ett tilbake, men sånn er det noen ganger. Bortsett fra forrige fredag så er dette den laveste vekten jeg har hatt på fire år, så klarer ikke å være misfornøyd heller. Skjønner at de siste kiloene kommer til å ta tid, men det er helt greit for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 27. august 2021 #102 Del Skrevet 27. august 2021 Det er fremdeles 1,1kg ned på de siste to ukene, så jeg skjønner at du ikke er misfornøyd. godt jobba 👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 29. august 2021 Forfatter #103 Del Skrevet 29. august 2021 Dundre skrev (På 27.8.2021 den 21.34): Det er fremdeles 1,1kg ned på de siste to ukene, så jeg skjønner at du ikke er misfornøyd. godt jobba 👏🏼👏🏼 Takk 😄 Ja det er slik jeg også tenker. Bmi nærmer seg 23 nå. Så det er på tide å tenke litt annerledes ift. videre vektnedgang. Jeg vil nok gjerne ned 2-4 kg til, men det største målet mitt nå er å bli kvitt magefettet og for å gjøre det tror jeg det er like viktig å bygge muskler. Tror fettprosetnten er årsaken til at jeg fortsatt er ganske lubben rundt livet selv om vekta er innenfor normal. Har jo fått en god del endringer på kroppen etter at jeg begynte å trene styrke mer systematisk, men utgangspunktet mitt da jeg startet i våres var nok ganske dramatisk. Dessverre her den vekten jeg brukte før (som måler fettprosent) takket for seg, men jeg vet at fettprosenten var på nærmere 40% (!!) da jeg startet. Mye pga. sykdom, svangerskap og sittestillende permisjon. Så målet mitt nå er rett å slett å prøve å finne en balanse der jeg går i et marginalt kaloriunderskudd over tid, men samtidig får i meg nok næring til at kroppen ikke bryter ned muskler. Handler nok også om å spise mest mulig næringsrikt. Heldigvis er jeg veldig glad i sunn mat (i tillegg til usunn mat 😄), så tror nok at jeg skal greie det, må bare klare å ha utholdenhet og tålmodighet til å stå i det. It's a marathon, not a sprint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 29. august 2021 Forfatter #104 Del Skrevet 29. august 2021 I dag nådde jeg forresten en ganske stor milepæl i Epic-programmet. Er ferdig med uke 5, og økt 25 (av totalt 50 økter over 10 uker). Det er helt klart det lengste jeg noen gang har klart å følge et treningsprogram og i den grad jeg i perioder har trent jevnlig tidligere har jeg aldri vært i nærheten av å følge et så omfattende program, verken i tid eller intensitet. Tenkte derfor å oppsummere hva jeg tenker/føler om programmet så langt. Fordeler Har alltid foretrukket kondisjonstrening tidligere og følt at styrketrening har vært litt "skummelt". Det har vært veldig gøy å prøve noe som for meg er helt nytt og det gir veldig god mestringsfølelse. Føler at jeg ser visuelle resultater på kroppen mye raskere enn ved annen trening/livsstilsendring. Er ikke mange kilo ned sammenlignet med da jeg startet, men kroppen har både blitt smalere/mindre og ser mer definert ut. Men her spiller jo fettfordelingen tydelig inn også. Ser ikke endringene like tydelig på de stedene hvor jeg har mer fett (f.eks. nedre del av magen for min del, samtidig som jeg har fått synlige magemuskler øverst på magen). Liker at hver økt/video er unik. Har jo prøvd andre treningsprogram på Youtube, men der er det ofte slik at programmet er lagt opp til at du skal gjøre samme video flere ganger, for eksempel ukentlig. I Epic har hver treningsdag en unik video. Selv om mange øvelser kan gå igjen så er sammensetningen annerledes. Det + at de fleste videoene bruker vekter/manualer gjør at progresjonen blir mye tydeligere. Programmet fungerer fint som "alt i ett", føler meg ferdig trent og trenger ikke tenke på annen trening utover å være hverdagsaktiv. Ulemper Stort styrkefokus blir litt ensformig i lengden for min del. Jeg tror absolutt at jeg har veldig godt av det fra et fysisk perspektiv og elsker som nevnt mestringsfølelsen jeg får, men etter fem uker synes jeg også at det har blitt litt ensformig. Tror jeg er mer glad i variasjon. At det er fem økter i uka kan til tider bli litt begrensende for timeplanen min. Jeg bruker å flytte litt rundt på hviledagene (torsdag og lørdag er satt opp som hviledager i programmet, men kan byttes), men det er noen uker hvor det har blitt et stressmoment å rekke å gjøre alle øktene. Jeg savner muligheten til å trene ute (tur eller jogging, for eksempel) En gang i uka er det fullkropp styrke 60 minutter (de andre øktene er 30-45 minutter), noe som for meg personlig blir veldig langdrygt. Kommer meg igjennom det, men må ha mange gode podcast-episoder på lur før jeg starter. Alt i alt så er jeg mer fornøyd enn misfornøyd og av prinsipp så kommer jeg til å prøve å fullføre programmet slik det er, uten at jeg kutter økter eller legger inn egne endringer bare fordi jeg har lyst til å se hvilke resultater man kan få av å følge det, men kommer ikke til å starte på et nytt 10-ukers program rett etterpå. Ser for meg at jeg kommer til å kjøre 2-3 av Caroline Girvans styrkevideoer (hun har et fantastisk stort bibliotek på YouTube) i uka, og ellers gå tur/jogge og gjøre mer Yoga/andre treningsvideoer for å få inn mer variasjon. Caroline Girvan har også et annet 10-ukers program som jeg har sett meg ut. Det heter Epic Heat og ligner ganske mye på det jeg gjør, bare at videoene er kortere (og mer intense). Tenker kanskje at dette er noe jeg kan starte med i januar, siden vinter uansett betyr mye innetid for meg og det kan være gøy å følge et program frem mot våren. De kortere øktene vil jo også gjøre det lettere å få tid til annen trening om jeg ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 30. august 2021 #105 Del Skrevet 30. august 2021 0,3 kilo opp er jo egentlig det samme som "på stedet hvil" og som du sier - du har gått ned 1,1 kilo på 2 uker. Veldig bra jobba 👏 De siste kiloene nå vil nok bli tyngre å bli kvitt siden du er normalvektig og kroppen nok ønsker å holde seg der den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 3. september 2021 Forfatter #106 Del Skrevet 3. september 2021 Wit skrev (På 30.8.2021 den 8.21): 0,3 kilo opp er jo egentlig det samme som "på stedet hvil" og som du sier - du har gått ned 1,1 kilo på 2 uker. Veldig bra jobba 👏 De siste kiloene nå vil nok bli tyngre å bli kvitt siden du er normalvektig og kroppen nok ønsker å holde seg der den er. Ja. Jeg er såå nære målvekt nå. 😊 Helt sykt å tenke på, for selvtilliten min i fjor vinter var helt på bunn og mente at dette var et håpløst prosjekt som jeg aldri kom til å klare. 20. april (0) -69.9- 23. april (1) -69.2- kg (-0.7 kg) 30. april (2) -69.0- kg (-0.2 kg) 07. mai (3) -68.8- kg (-0.2 kg) 14. mai (4) -68.6- kg (-0.2kg) 21. mai (5) -67.4- kg (-1.2. kg) 28. mai (6) -67.4- kg (-0 kg) 04. juni (7) -67.1- kg (-0.3kg) 11. juni (8) -66.0- kg (-1.1kg) 18. juni (9) -66.0- kg (-0kg) 25. juni (10) -65.8- kg (-0.2kg) 02. juli (11) -66.8- (+1 kg) 09. juli - 23. juli (12, 13, 14) -- FERIE 30. juli (15) -66.8- kg (-kg) 06. august (16) -66.0- kg (-0.8kg) 13. august (17) -65.7- kg (-0.3 kg) 20. august (18) -64.3- kg (-1,4 kg) 27. august (19) -64.6- kg (+0,3 kg) 3. september (19) -64.3- kg (-0.3 kg) Totalt ned: 5,6 kg Ned de samme 300 gram som jeg gikk opp forrige uke, men helt ok fornøyd. Venter mensen en gang i neste uke og vet at det ofte løsner litt da. Så håper at den kommer før neste veiedag. 😂 Denne helgen skal vi feire flere bursdager i familien og får flere overnattingsgjester. Har derfor gjort unna 4 av 5 økter for denne uka allerede og gleder meg til en etterlengtet hviledag. Håper jeg finner tid til den siste økten også. Heldigvis er den uten vekter, så hvis det virkelig kniper kan jeg gjøre den ute. Hater å trene inne når vi har besøk. Det er ulempen med det treningsprogrammet jeg følger nå. 4 av 5 økter i uka krever vekter, så de øktene kan ikke gjennomføres ute. Synes forøvrig at det er helt sykt at jeg straks er på økt 30 av 50, og skal inn den syvende uka av ti i programmet. Veldig stolt over meg selv for å ha klart å henge med så langt, men gleder meg også til å kunne trene mer variert etter at programmet er ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 4. september 2021 Forfatter #107 Del Skrevet 4. september 2021 Kvaliteten på disse bildene og poseringen er helt elendig, var ikke meningen at jeg skulle dele disse, men må nesten bare. For under en måned siden kjøpte jeg en ny bukse i anledning at vi skulle begynne å være mer fysisk tilstede på jobb. Selve buksa passet ok rundt beina, men jeg fikk tidenes muffin-top i livet, og den var veldig ubehagelig å ha på. Følte at den var så trang at jeg ikke hadde tro på at den ville passe i nær fremtid og var egentlig bestemt på å returnere den. Heldigvis glemte jeg det og i går prøvde jeg buksa igjen. Den passer perfekt! 🤩 Det rareste med disse bildene er at det «bare» er 1.4 kg i forskjell i vekt. Og mange styrkeøkter i løpet av de 4 ukene. Må virkelig begynne å ta flere bilder (selv om jeg hater det 😅), for her er det jaggu ikke alle endringer som sees på vekta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 4. september 2021 #108 Del Skrevet 4. september 2021 Fantastisk @KaBom 👏🏼👏🏼 Det er snedig hvor mye kroppen kan forrandre seg, selv om vekta er ganske lik. Jeg har et par slike bukser selv, og satser på at jeg kan bruke dem uten problemer om noen uker 🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 5. september 2021 Forfatter #109 Del Skrevet 5. september 2021 Dundre skrev (22 timer siden): Fantastisk @KaBom 👏🏼👏🏼 Det er snedig hvor mye kroppen kan forrandre seg, selv om vekta er ganske lik. Jeg har et par slike bukser selv, og satser på at jeg kan bruke dem uten problemer om noen uker 🤞🏼🤞🏼 Takk, ja det var overraskende stor forskjell. Da jeg prøvde buksene første gang var de rett og slett for stramme til at jeg hadde noe håp om at de kom til å passe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. september 2021 #110 Del Skrevet 6. september 2021 Deilig følelse når buksene passer @KaBom 👍 Jeg hadde et par slike bukser selv som jeg nå passer helt fint. Fikk de ikke opp en gang første gangen jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 12. september 2021 Forfatter #111 Del Skrevet 12. september 2021 20. april (0) -69.9- 23. april (1) -69.2- kg (-0.7 kg) 30. april (2) -69.0- kg (-0.2 kg) 07. mai (3) -68.8- kg (-0.2 kg) 14. mai (4) -68.6- kg (-0.2kg) 21. mai (5) -67.4- kg (-1.2. kg) 28. mai (6) -67.4- kg (-0 kg) 04. juni (7) -67.1- kg (-0.3kg) 11. juni (8) -66.0- kg (-1.1kg) 18. juni (9) -66.0- kg (-0kg) 25. juni (10) -65.8- kg (-0.2kg) 02. juli (11) -66.8- (+1 kg) 09. juli - 23. juli (12, 13, 14) -- FERIE 30. juli (15) -66.8- kg (-kg) 06. august (16) -66.0- kg (-0.8kg) 13. august (17) -65.7- kg (-0.3 kg) 20. august (18) -64.3- kg (-1,4 kg) 27. august (19) -64.6- kg (+0,3 kg) 3. september (19) -64.3- kg (-0.3 kg) 10. september (20) -64.4- kg (+0,1 kg) Minus noen få gram opp og ned så har vekten stått stille i snart en måned nå. 🥴 Men jeg kjenner jo min egen kropp og vet at det nok må mer disiplin til for å bli kvitt de siste fire kiloene. Har god kontroll på mat i hverdagene og trener godt hver uke, men styrketrening forbrenner bokstavelig talt bare smuler og jeg tror jeg spiser opp en del av kaloriunderskuddet i helgene. Men satser på er bedre tall neste uke 🤞🏻I forhold til syklusen min er jeg fortsatt ganske oppblåst og litt forstoppet, men bør gi seg straks, og denne uka har jeg spist bedre. Med treningen går det veldig fint. Har fullført syvende uke med Epic i tillegg til en joggetur utenom og har bare tre uker igjen til programmet er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 15. september 2021 Forfatter #112 Del Skrevet 15. september 2021 Merker at ukene er travle nå. Med jobb, barn, husarbeid og trening er det som regel ikke mange minutter igjen av dagen til å gjøre noe annet enn å prøve å finne søvnen så fort som mulig. Det er fint å ha en god flyt i rutinene i hverdagen, men merker at jeg sliter litt med å finne formen i helgene. Kan både glemme å spise og spise for mye på en gang litt om hverandre, så må skjerpe meg litt der. Tror bare jeg må bli flinkere til å aktivt planlegge måltidene. Kan ikke lene meg på en fast struktur i like stor grad som i ukedagene, siden helgene ofte er litt mer ulike. Er i uka 8 av Epic nå og har akkurat fullført en veldig deilig ben-dag (av typen du gruer deg til, føler at du dør underveis i og som føles fantastisk etterpå). Selv om jeg noen ganger synes det blir for rigid så elsker jeg at jeg har en fast plan å følge og at jeg har blitt veldig disiplinert på å gjennomføre den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 15. september 2021 #113 Del Skrevet 15. september 2021 Kjenner også på det med helgene. Ukedagene går liksom av seg selv, faste måltider og rimelig hektisk. Så kommer helgene og alt går litt i ball. Ender opp med for lite frukt og grønt og når jeg er ferdig med lunsj er det ofte hakket for få kalorier igjen 😅 Synes du er imponerende god som holder på treningen, hva skal du gjøre på om 14 dager når du plutselig kan drive frilek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 17. september 2021 Forfatter #114 Del Skrevet 17. september 2021 Bokdamen skrev (På 15.9.2021 den 22.12): Kjenner også på det med helgene. Ukedagene går liksom av seg selv, faste måltider og rimelig hektisk. Så kommer helgene og alt går litt i ball. Ender opp med for lite frukt og grønt og når jeg er ferdig med lunsj er det ofte hakket for få kalorier igjen 😅 Synes du er imponerende god som holder på treningen, hva skal du gjøre på om 14 dager når du plutselig kan drive frilek? Ja, det er akkurat slik 😅 Også er vi ofte mer spontane i helgene, og måltidene blir litt glemt. Men har skrevet en handleliste og en (flex) plan for kommende helg, så håper det går bedre denne helga! Haha, jeg aner ikke! 😂 Har så mye jeg har lyst til å gjøre inkludert å starte på et nytt Epic-program som akkurat ble publisert, men har landet på at det kan være fint med en pause. Tror jeg kommer til å lage mitt eget program for hver uke. Ser for meg 2-3 dager med styrke/yoga på YouTube og 1-2 løpeøkter ute 😀 Jobben har forresten startet en løpegruppe på fredager. Så i dag bruker jeg hviledag i Epic på å jogge med kolleger etter jobb. 😂 Veldig gøy, men veldig hektisk å få skvist inn med 5 Epic-økter fra før av, så glad jeg snart er ferdig med programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 17. september 2021 Forfatter #115 Del Skrevet 17. september 2021 20. april (0) -69.9- 23. april (1) -69.2- kg (-0.7 kg) 30. april (2) -69.0- kg (-0.2 kg) 07. mai (3) -68.8- kg (-0.2 kg) 14. mai (4) -68.6- kg (-0.2kg) 21. mai (5) -67.4- kg (-1.2. kg) 28. mai (6) -67.4- kg (-0 kg) 04. juni (7) -67.1- kg (-0.3kg) 11. juni (8) -66.0- kg (-1.1kg) 18. juni (9) -66.0- kg (-0kg) 25. juni (10) -65.8- kg (-0.2kg) 02. juli (11) -66.8- (+1 kg) 09. juli - 23. juli (12, 13, 14) -- FERIE 30. juli (15) -66.8- kg (-kg) 06. august (16) -66.0- kg (-0.8kg) 13. august (17) -65.7- kg (-0.3 kg) 20. august (18) -64.3- kg (-1,4 kg) 27. august (19) -64.6- kg (+0,3 kg) 3. september (19) -64.3- kg (-0.3 kg) 10. september (20) -64.4- kg (+0,1 kg) 17. september (21) -63.9 kg (-0.5 kg) Totalt ned: 6 kg Endelig går det litt nedover igjen ☺️😀 Helt sykt at 6 kg skulle ta over 20 uker. Hadde jeg visst det på forhånd vet jeg neimen ikke om jeg hadde hatt motivasjon til å komme i gang, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det og at jeg har funnet en fin balanse der jeg ikke blir (for) sliten eller lei. Når jeg ser tilbake på det var de første kiloene helt klart tyngst. Jeg ser så mange flere forandringer på kroppen nå når jeg endelig har målet i sikte. Magen (som har hatt en rar og klumpete fasong med «heng» fra svangerskap) har forandret seg mye, og magemusklene har begynt å bli synlige, noe jeg aldri har hatt, selv ikke da jeg veide 5 kg mindre enn i dag som 20-åring. Når jeg trener i shorts ser jeg tydelig at beina mine har fått mer muskler og definisjon. Akkurat nå har jeg kun et område nederst på magen og øverst på lårene der jeg ser at det er en del fett til overs, ellers begynner jeg å bli mer enn fornøyd, og jeg synes stadig at klærne sitter bedre. Selv de ukene der vekten har vært en jojo føler jeg at fettprosenten har gått ned. Måtte bare skrive ned dette, så jeg husker følelsen. Har fortsatt dager innimellom der jeg kan føle meg litt oppblåst og fæl, og der selvbildet kanskje blir litt vridd på grunn av det emosjonelle. Men må minne meg selv på hvor jeg startet og hvor stolt jeg egentlig er 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 17. september 2021 #116 Del Skrevet 17. september 2021 Bra jobba 👏👏 Det er ikke rart du ser at kroppen har forandret seg siden du er veldig flink til å trene. Det å bygge muskler betyr jo at vekta ikke går ned på samme måte som om du ikke hadde trent. Og det er viktig å minne seg selv på følelsen av hva du har klart. Vi glemmer ofte dette den ene uka vekta ikke går ned, men det er jo helheten som er viktigst. Du er rå 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. september 2021 Forfatter #117 Del Skrevet 18. september 2021 Takk, @Wit 🥰 Å ha en «heiagjeng» her inne har betydd veldig mye! Det er jo ikke hver dag at jeg klarer å holde tankesettet på riktig sted, men det hjelper veldig å ha folk som bekrefter ☺️ De siste helgene har som nevnt sklidd litt ut. Har vært i selskaper, hatt besøk og litt for mye godis og snacks i skuffer og skap, så i går ble det en (stor) porsjon taco og en sjokolademelk uten tilsatt sukker 😅 Følte at jeg fortjente litt, og ikke minst at kroppen hadde behov for påfyll etter 8 km jogging med jobben (har noen fordømt spreke kolleger som har trent jevnlig i flere år så det som var en rolig økt for de var helt forferdelig for meg), så følte at balansen ble grei der. I dag er det fullkropp styrke som står for tur, men har litt forskjellige planer inkludert middagsbesøk, så det får bli i løpet av kvelden, selv om jeg egentlig foretrekker dagtrening i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 25. september 2021 Forfatter #118 Del Skrevet 25. september 2021 Var litt nedfor tidligere i går etter å ha gått på vekta. Ikke fordi jeg egentlig er så misfornøyd med tallet i seg selv (har nok veid jevnt og godt over 70 kg de siste 3-4 årene før jeg startet denne dagboken), men fordi jeg følte at jeg manglet progresjon. Hele mitt voksne liv, både når jeg har vært normalvektig og som overvektig har jeg alltid prøvd å gå ned i vekt. Alltid hatt minst 2-3 kg (og ofte mer) som jeg har vært gira på å kvitte meg med. Som regel knyttet til en eller annen overfladisk grunn som å se bra ut til et julebord, til en sommerferie eller lignende. Mønsteret har som regel sett slik ut: går ned noen kg ganske raskt som følge av at jeg ikke spiser nok, og så gått opp igjen like raskt etterpå. Å holde på slik har nok skapt et tankesett hos meg der det å gå ned i vekt blir viktigere enn måten jeg gjør det på og at vekten blir eneste måleenhet for hvor vellykket jeg er. Jeg er blitt mye mer bevisst på dette nå, særlig etter at jeg ble gravid, raste opp i vekt og fikk en del helseproblemer på kjøpet. Likevel er det vanskelig å bryte dette tankemønsteret helt fordi jeg er så programmert til å tenke slik. I går angret jeg for eksempel på at jeg hadde trent tung styrke dagen før veiedag, siden det binder vann i kroppen og gjør at vekten går opp 🥴 Men det egentlige målet mitt er jo først og fremst lavere fettprosent, så rasjonelt sett er det jo null poeng i å droppe en treningsøkt bare for at vektkurven i appen jeg logger i skal se bedre ut. Men selv om dagen i går startet på minussiden endte den heldigvis med flere non-scale victories: løpetur med løpegruppa på jobb der jeg løp 9 km på under en time (lengste distanse jeg har løpt på mange år og absolutt ny rekord på tid), fikk en nydelig, tynn ullgenser i posten som satt kjempefint (av typen der stoffet er litt tynt og avslører formene under, hadde ikke turt å kjøpe den for ett år siden) og dessuten prøvde jeg en fin ullkåpe som jeg arvet for noen år siden og som alltid har vært litt for trang rundt skuldre og bryst og som nå satt helt perfekt. 🤩 Så med andre ord begynner jeg å bli klar for vinteren Til stor kontrast fra i fjor, da jeg ikke hadde så mye å gå i og ikke orket å kjøpe nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 25. september 2021 #119 Del Skrevet 25. september 2021 Så godt å se at du klarer å både se og feire NSV-ene dine, for med det tankemønsteret du beskriver er det nok de du burde fokusere på. Du er også veldig ærlig med deg selv, og det er et veldig godt steg i retning av et nytt tankesett. Heier på deg og at du og kroppen skal finne roen sammen ❤️ (Og så er jeg litt misunnelig på den løpegruppen merker jeg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 28. september 2021 Forfatter #120 Del Skrevet 28. september 2021 Bokdamen skrev (På 25.9.2021 den 8.32): Så godt å se at du klarer å både se og feire NSV-ene dine, for med det tankemønsteret du beskriver er det nok de du burde fokusere på. Du er også veldig ærlig med deg selv, og det er et veldig godt steg i retning av et nytt tankesett. Heier på deg og at du og kroppen skal finne roen sammen ❤️ (Og så er jeg litt misunnelig på den løpegruppen merker jeg) Takk, det betyr mye å få validert at jeg er på rett spor, også mentalt. ❤️ Som jeg skriver så svinger jo tankene veldig, og det tror jeg er normalt etter dagsform, men jeg synes at det å skrive ting ned hjelper veldig mye på å sortere ut hva som er usunt og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå