Fanta Exotic Skrevet 16. januar 2011 #41 Skrevet 16. januar 2011 Jeg fikk et smykkeskrin i sølv med navnet mitt gravert inn, samt dåpsdatoen. Det bruker jeg den dag i dag, og har stående på hylla. Fikk også mange fine smykker og sølvbestikk (faktisk). Hadde ikke bruk for det da, og de lå ubrukt i skapet helt til jeg flyttet ut, men nå er det en fin start på min egen sølvsamling
Gjest Thomas Skrevet 3. juni 2011 #42 Skrevet 3. juni 2011 Noen som har forslag til hva man kan gi til ei skjønn lita niese som skal døpes om to uker? Det jeg har tenkt på selv er: - en samling fine barnebøker med en hilsen fra meg og sambo, altså tante og onkel. - en fin sølvramme med et bilde av oss sammen med dåpsbarnet. Trenger flere forslag - kom igjen, jeg vet dere kan!
Gjest Thomas Skrevet 3. juni 2011 #43 Skrevet 3. juni 2011 Samboeren din blir ikke onkel. Gift deg først! 1
Gjest Tullemor Skrevet 25. juni 2012 #44 Skrevet 25. juni 2012 Utrolig mange fine tips her,skal i min nieses dåp nå på søndag! Dette hjalp til innkjøp,takk alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå