Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kvinne 27, lurer på hvordan det blir med graviditeten og penger dette året. 

Anonymkode: 6bb50...5e1

Jeg ser et slags stress, press og bekymring fra din side, angående graviditeten. Første bud: Stress ned. Det kommer hvis det kommer. Både hva gjelder graviditet og penger :) Det er jo litt forsinkelser dette året, men det gjelder oss alle... Jeg får også opp at det er en form for uro i forholdet ditt. Er dere slitne? Eller noe annet som plager dere? Rydd opp dere imellom først.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (Akkurat nå):

Jeg ser at deg omsluttet av folk med litt power, eller "mektighet", om man kan si det slik. Og jeg føler at du vil hevde deg, uansett hva. Det går nok mer enn bra dette :) Bare hyggelig ❤️ 

Det stemmer bra, ja☺️☺️ Har vært litt usikker på valget jeg akkurat tok karrieremessig. Og jeg har sørget for en retrettmulighet om jeg angrer. Men tror innerst inne at jeg har valgt riktig☺️

Anonymkode: cf6f7...54e

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (42 minutter siden):

Hvordan vil du at fremtiden din skal bli? Jeg senser en tøff dame, jeg tror fint du kommer til å bane en riktig vei for deg selv. Mye av makten har man også selv, det er verdt å huske :) Gjerne still et mer konkret spørsmål, lettere å svare da.

Tusen takk for svar. Svaret traff meg, og jeg fikk tårer i øynene. Jeg har vært igjennom mange «kamper», kanskje mer enn de fleste. Men nå er jeg i kaos, og opplever at jeg har ødelagt for meg selv i stor grad ved å håndtert de siste årenes med stress dårlig. Vanskelig å stille konkret spørsmål når alt er kaos, men skal jeg sortere noe så er kanskje økonomien det som preger meg mest akkurat nå. Så, kan du si noe om økonomien min fremover? 

Anonymkode: 1506c...935

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjertelig takk for svar❤. En lettelse å høre at det snart vil gå over, for dette tærer på.. Bør jeg bli boende eller flytte? 

Anonymkode: 353d0...199

Svaret til meg har hengt seg sammen med svaret til den før meg. Siste setningen er om meg. Betyr mer enn du aner å få svar og nå fikk jeg håp om at ting kan bli bedre... Lurer fælt på om jeg skal bli boende her eller flytte?

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (46 minutter siden):

Jeg ser litt kaos og "rot", kanskje spesielt (og mest) i tankene dine angående jobb og økonomi. Du er nok bekymret for penger og tenker en del på det, men mitt råd er: Tenk mindre, gjør mer. Spesielt bør du identifisere eksakt hva du selv kan gjøre fra nå av, for å bedre situasjonen og sørge for fremgang. Nå er det litt vanskelige tider for alle, selvsagt, men jeg føler du kan gjøre en god del selv. Mye avhenger av deg, det er mer eller mindre åpent for begge utfall :) Uansett vil du klare deg, og hvis du får tankene dine mer under kontroll og legger mer konkrete planer, vil det løse seg på sikt. 

Jeg føler du har møtt kjærlighet flere ganger tidligere, men at det aldri har blitt det "helt store". Kanskje har du begynt å kjede deg, eller har lett for å kjede deg, og blir urolig og vil videre, på et vis. Kjærlighet føles ikke som det største i livet ditt per nå, men fortsett å vær positiv, energisk og aktiv (innenfor COVID-19-restriksjonene, selvsagt), så kan det fort være at du møter en som blir rett. Enten i år, eller senere. Jeg ser at hvis man skal holde på deg, må man være av den litt tøffere sorten. Ikke en nikkedukke. Og, jeg tror du til slutt kommer til å møte den mannen, som klarer det.

Jeg er imponert! Tusen takk :) 

Du har helt rett i alt du sier som jeg kan verifisere her og nå, og det som kommer framover håper jeg også du får rett i. 

Du har helt rett i at det aldri blir det helt store fordi jeg kjeder meg og vil videre. De gangene det har vart lengst er når jeg ikke er helt sikker på mannen og forholdet... 

Jeg ble spådd for mange år siden at jeg kom til å møte en som er litt yngre enn meg og som muligens eier sitt eget firma eller noe sånt - har til gode å se det, mens alt det andre hun sa har skjedd. 

Så da skal jeg bare slutte å tenke for mye (det er en ting jeg har hørt (og tenkt..hehehe) selv i mange år også). 
Så da får jeg se om jeg får begynt å legge planer og holde dem... 

Tusen takk igjen. Godt nytt år! 

Anonymkode: 40886...be7

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 23. Vil han som jeg har datet siden august bli noe mer i fremtiden ? Vi er i et veldig komplisert forhold .. Venner og familie synes det er rart at vi ikke er sammen 

Anonymkode: 2329a...05c

AnonymBruker
Skrevet

Mann, 34 år. Hva er din spådom om min framtidige jobbsituasjon? 

Anonymkode: 00ddd...3aa

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (2 minutter siden):

Jeg ser et slags stress, press og bekymring fra din side, angående graviditeten. Første bud: Stress ned. Det kommer hvis det kommer. Både hva gjelder graviditet og penger :) Det er jo litt forsinkelser dette året, men det gjelder oss alle... Jeg får også opp at det er en form for uro i forholdet ditt. Er dere slitne? Eller noe annet som plager dere? Rydd opp dere imellom først.

Vel er allerede gravid så litt sent å rydde opp i eventuelt noe først haha.  Hadde en operasjon for et år siden som jeg er redd kan gå utover graviditeten på noen måte, når det gjelder uro i forholdet så vil jeg si at det er et meget  godt forhold jeg er i, så usikker på hva det kan være :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 31 år. Hvordan blir jobbsituasjonen min i år?

Anonymkode: 30f54...0de

Skrevet (endret)

Nå MÅ jeg avslutte for i kveld, selv om det er gøy og interessant å holde på. Jeg kommer nok tilbake! :) 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det stemmer bra, ja☺️☺️ Har vært litt usikker på valget jeg akkurat tok karrieremessig. Og jeg har sørget for en retrettmulighet om jeg angrer. Men tror innerst inne at jeg har valgt riktig☺️

Det tror jeg også. Magefølelsen lyver sjelden, men du har tatt en sjanse, og det må man for å komme seg til de helt store høydene i livet sitt :) Jeg må legge til at jeg ser noen mannlige figurer i livet ditt, muligens familie, som er veldig stolte av deg - og kommer til å bli stoltere. Det er som om du er et håp, og som om du går i et slags familiært fotspor. Enten hva angår evner eller jobb, generelt. Flinke folk! Bare noe jeg ville si.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tusen takk for svar. Svaret traff meg, og jeg fikk tårer i øynene. Jeg har vært igjennom mange «kamper», kanskje mer enn de fleste. Men nå er jeg i kaos, og opplever at jeg har ødelagt for meg selv i stor grad ved å håndtert de siste årenes med stress dårlig. Vanskelig å stille konkret spørsmål når alt er kaos, men skal jeg sortere noe så er kanskje økonomien det som preger meg mest akkurat nå. Så, kan du si noe om økonomien min fremover? 

Anonymkode: 1506c...935

❤️

Kaoset kan fort være mest i tankene dine, fordi du har sår og ting du må helbrede og sortere. Ta en pause, ta et steg ut av kaoset. Fordi det kan du, til en viss grad. Du kan fort stille opp for andre, før du har trukket pusten ordentlig selv. Sett opp litt mer "mur" rundt deg, rent metaforisk, og bestem deg for å spare litt tankekraft og snu litt på tankegangen. Kaoset vil gå over. Pust :) Økonomien vil kanskje være stri ei tid fremover, men alt vil løsne til slutt. Du vil komme deg opp på hesten igjen, og bli mer vant til situasjonen. Og først da kan du klatre deg videre økonomisk. Det er hva jeg ser per nå.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Svaret til meg har hengt seg sammen med svaret til den før meg. Siste setningen er om meg. Betyr mer enn du aner å få svar og nå fikk jeg håp om at ting kan bli bedre... Lurer fælt på om jeg skal bli boende her eller flytte?

Det kan bare du bestemme, men fredligere for deg blir det nok om du velger å flytte. All lykke til :) 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er imponert! Tusen takk :) 

Du har helt rett i alt du sier som jeg kan verifisere her og nå, og det som kommer framover håper jeg også du får rett i. 

Du har helt rett i at det aldri blir det helt store fordi jeg kjeder meg og vil videre. De gangene det har vart lengst er når jeg ikke er helt sikker på mannen og forholdet... 

Jeg ble spådd for mange år siden at jeg kom til å møte en som er litt yngre enn meg og som muligens eier sitt eget firma eller noe sånt - har til gode å se det, mens alt det andre hun sa har skjedd. 

Så da skal jeg bare slutte å tenke for mye (det er en ting jeg har hørt (og tenkt..hehehe) selv i mange år også). 
Så da får jeg se om jeg får begynt å legge planer og holde dem... 

Tusen takk igjen. Godt nytt år! 

Takk ❤️ 

Ikke heng deg opp i hva som har vært, hva du har hørt, ect. Bare vit om at du er den "typen" (ikke frekt ment, men vit om egne utfordringer også). Uansett tror jeg ikke det er noe spesielt du kan eller skal gjøre ang. kjærlighet. Vær aktiv, flyt med, vær åpen og vær DEG SELV. Du vil møte en som får DEG på kroken - til slutt.... og da vil du ikke tvile ;) Godt nyttår! 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kvinne 23. Vil han som jeg har datet siden august bli noe mer i fremtiden ? Vi er i et veldig komplisert forhold .. Venner og familie synes det er rart at vi ikke er sammen 

Anonymkode: 2329a...05c

Det føles som om du må ofre noe hvis du vil være sammen med denne mannen. Er han litt vel opptatt på sin egen front, og med seg selv? Det virker ikke som han gir nok. Tiden går, du er utålmodig. Her må du nok ta deg en prat med fyren. Jeg ser at han er venneorientert og liker å ha et eget liv, og vel så det. Han liker ikke å slippe deg FOR nær, eller noen, utenom visse venner (kamerater). Jeg tror du er litt mer fremtidsorientert kjærlighetsmessig, enn det han er. Det sterkeste jeg får opp: Ta deg en prat, finn ut om du kaster bort tiden :) 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel er allerede gravid så litt sent å rydde opp i eventuelt noe først haha.  Hadde en operasjon for et år siden som jeg er redd kan gå utover graviditeten på noen måte, når det gjelder uro i forholdet så vil jeg si at det er et meget  godt forhold jeg er i, så usikker på hva det kan være :) 

Vanskelig å si om det er nåtid, fortid eller fremtid... Men ja, jeg ser bekymringer. Jeg klarer ikke å se fremtidige barn eller graviditet, fordi det er noe jeg ikke skal uttale meg for mye om. Det bestemte jeg meg for for lenge siden, og ser at flere som driver med "lesing" heldigvis gjør det samme. Man kan jo aldri være sikker, og slikt betyr mye for folk. Men ja, det er naturligvis mulig at det er graviditeten og tiden etter som kan tære på forholdet og skape uro og at dere er/blir slitne, som et resultat av graviditeten. Men jeg føler ingenting negativt rundt dette barnet, det er mer uro rundt paret og i ditt hode, jeg senser. Ønsker dere i alle fall all lykke til videre :) 

Endret av vih555555
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du tok deg tid 💕

Anonymkode: e29ec...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at du har skrevet bare 5... men jeg prøver fordet.

Jeg er en kvinne 26 år. Lurer på om han tar kontakt igjen? Når evt? Har han noe interesse for meg? 

Anonymkode: 4e23e...e4b

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk for svar! En vond tid dette mef usikkerhet i livet og det som teller mest.. Du har nok rett i at det på en måte blir fredeligere å flytte. Men redsel for ikke få med barna? Og en annen person boende nære.. Ser du noe på dette? 

Skrevet
vih555555 skrev (2 timer siden):

Antall barn kan jeg ikke se eller si noe om, men jeg føler at det er en familie med mer enn tre medlemmer, om jeg skal si såpass. Litt kaotisk, mye glede og mye liv, er hva jeg føler. Du vil måtte gi mye av deg selv, men vil få mye tilbake. Et hus

Vi har to barn allerede og bor veldig trangt. Så spot on på kaos og mye glede. Ser du flere barn i fremtiden? 😊 

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (4 timer siden):

Vær aktiv, flyt med, vær åpen og vær DEG SELV. Du vil møte en som får DEG på kroken - til slutt.... og da vil du ikke tvile ;) Godt nyttår! 

Ja, det var den kroken, ja... ;) 
Jeg vil gjerne tro det, men jeg gjør ikke helt det. Jeg tror ikke det finnes noen som gidder meg. Men, får nå se. 
Du tenker aktiv som å "være på dater'n"? Profil på div. nettsteder og sånn? 

Takk igjen for at du tok deg tid. ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, veldig gjerne 🙏🏻 
Dame 38, væren. 
Spent på hva får du opp på meg? 

Hva tenker han (L) om meg? 
Kommer jeg og min mann til å vare? Vet han om hemmeligheten min? 

Anonymkode: 96feb...60f

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 29. Kommer min x som det er slutt med for 4 år siden til å ønske å komme tilbake?

Anonymkode: a5bfb...c77

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (7 timer siden):

Du har nok satt litt store krav til deg selv, og faller ned i bekymringer og et stemningsleie som ikke gjør noe nytte for seg.

Tusen takk! Du skriver så mye som stemmer, jeg er imponert over evnene dine! Det du skrev her stemmer veldig, jeg har alltid hatt store krav til meg selv, på flere arenaer, og klarer ikke nå opp pga utfordringene jeg har hatt i mange år. Ingenting ble som det skulle i livet. Som om noe utenfor meg selv hindrer meg, noe jeg ikke kan styre. Men du har rett, sånn er det bare. Jeg skal ta til meg ordene dine og stå på videre, og finne nye veier😊

vih555555 skrev (7 timer siden):

Og for å si det slik: Hvorfor skal du ikke kunne være sosial, på din måte, selv med visse begrensninger?

- dette er ikke så enkelt. Klart jeg kan være sosial på min måte, de periodene jeg er i god nok form til det. Men mange år med hindringer har skrenket inn den sosiale kretsen, og kombinert med at venner på min alder nå tilbringer mest tid sammen med mann og barn, så er det sosiale livet mitt ikke like aktivt som for mange år siden. Som singel i tillegg så blir det mye alenetid, også i perioder jeg føler meg bedre og hadde vært klar til noe mer sosialt. Så dette føler jeg er litt ut av min kontroll. Men jeg skal holde motet oppe, og prøve å gjøre endringer😊 Positivt at du ser at alt blir bedre på sikt😊

Kan jeg spørre et spørsmål til? Hva ser du om forholdet til min søster? Jeg er så mye jeg ikke skjønner med henne, skjønner aldri helt hvor jeg har henne. Ser du noe spesielt? 😊

Anonymkode: bfd09...cfd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 20.57):

Ser at du har skrevet bare 5... men jeg prøver fordet.

Jeg er en kvinne 26 år. Lurer på om han tar kontakt igjen? Når evt? Har han noe interesse for meg? 

Anonymkode: 4e23e...e4b

Ja, han tar kontakt igjen. Jeg tror heller ikke det er så altfor lenge til. Jeg ser at han er delvis mystisk som type, og ganske "leken", eller hva jeg skal kalle det. Det er viktig å sette grenser for din egen del, at du ikke plutselig blir revet med og sitter igjen med undring. "Hva er det han vil?". Du har makten til å endre relasjonen deres, gjennom at du er klar på hva du selv ønsker deg. Finn ut inni deg hva det er DU vil, både med ham og hva du vil ha fra kjærligheten. Da vil du vite hvilke trekk du skal ta, både ovenfor ham og de andre som er interessert. Det er vanskelig å gi deg et klart svar på om han er interessert eller ikke, han føles litt flyktig og fjern, på et vis. Per nå er han nok interessert i å ha kontakt med deg, men muligens på en lett og uforpliktende måte. 

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 21.12):

Ja takk for svar! En vond tid dette mef usikkerhet i livet og det som teller mest.. Du har nok rett i at det på en måte blir fredeligere å flytte. Men redsel for ikke få med barna? Og en annen person boende nære.. Ser du noe på dette? 

Jeg kan se at du er redd, og at du har vært det lenge. Det er en klump i magen det her, fordi den andre personen er uforutsigbar og stridig. Han er bitter. Jeg kan ikke svare på om du får med barna eller ei, men jeg kan gi deg et godt råd. Forsøk å distansere deg litt fra denne konflikten rundt deg. Det trekker veldig mye energi fra deg, og mater konflikten videre. Magefølelsen din kan fortelle deg hva du kan forvente, og hva du bør gjøre. Følg den! Har du en nagende følelse, da stemmer den. Skjønner du? Involver deg i positive mennesker og hent positiv og god energi. Ikke spekuler FOR mye i hva den andre bedriver, prøv å ta makten og energien din tilbake.

AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 2.50):

Ja takk, veldig gjerne 🙏🏻 
Dame 38, væren. 
Spent på hva får du opp på meg? 

Hva tenker han (L) om meg? 
Kommer jeg og min mann til å vare? Vet han om hemmeligheten min? 

Anonymkode: 96feb...60f

Jeg ser at samvittigheten din er ganske svart og gjør deg urolig. Jeg skal ikke være moralsk kompass og fortelle deg hva du skal gjøre. Jeg kan bare si: Velger du å være hos mannen din, så bær med deg hemmeligheten din så godt det går. Stå for dine egne valg. Legg fra deg bekymringene og ta én dag av gangen. Du vet selv hva som er riktig å gjøre :) Følg hjertet ditt. Jeg ser at det har vært en annen mann involvert, jeg tror du har litt hjerte for begge disse to. Jeg tror mannen din er det sikreste valget. Men som jeg sa: DU må følge hva DU tenker er det rette for DEG. Velger du å gå, vær skånsom.

AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 0.41):

Ja, det var den kroken, ja... ;) 
Jeg vil gjerne tro det, men jeg gjør ikke helt det. Jeg tror ikke det finnes noen som gidder meg. Men, får nå se. 
Du tenker aktiv som å "være på dater'n"? Profil på div. nettsteder og sånn? 

Takk igjen for at du tok deg tid. ❤️ 

Jeg tror ikke det er på en datingside du møter DIN mann, men hvorfor ikke? Hvis det ikke bare er bry for deg, kan du alltids prøve dette videre. Men ja, bare lev livet: Gå på dates om du føler for det, vær åpen. Jeg tror du har det ganske klart fra før, det kjennes slik i alle fall :) Den rette for deg vil finne deg, enda så klisjé det høres ut. Senk skuldrene videre.

AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 3.08):

Tusen takk! Du skriver så mye som stemmer, jeg er imponert over evnene dine! Det du skrev her stemmer veldig, jeg har alltid hatt store krav til meg selv, på flere arenaer, og klarer ikke nå opp pga utfordringene jeg har hatt i mange år. Ingenting ble som det skulle i livet. Som om noe utenfor meg selv hindrer meg, noe jeg ikke kan styre. Men du har rett, sånn er det bare. Jeg skal ta til meg ordene dine og stå på videre, og finne nye veier😊

- dette er ikke så enkelt. Klart jeg kan være sosial på min måte, de periodene jeg er i god nok form til det. Men mange år med hindringer har skrenket inn den sosiale kretsen, og kombinert med at venner på min alder nå tilbringer mest tid sammen med mann og barn, så er det sosiale livet mitt ikke like aktivt som for mange år siden. Som singel i tillegg så blir det mye alenetid, også i perioder jeg føler meg bedre og hadde vært klar til noe mer sosialt. Så dette føler jeg er litt ut av min kontroll. Men jeg skal holde motet oppe, og prøve å gjøre endringer😊 Positivt at du ser at alt blir bedre på sikt😊

Kan jeg spørre et spørsmål til? Hva ser du om forholdet til min søster? Jeg er så mye jeg ikke skjønner med henne, skjønner aldri helt hvor jeg har henne. Ser du noe spesielt? 😊

Anonymkode: bfd09...cfd

Takk for tilbakemelding. 

Jeg vet det ikke er enkelt, og det er derfor jeg også ber deg - som et råd - om å godta i større grad enn du har gjort, at ting er litt som de er. De blir bedre, men dette kan bare skje gradvis, og ved å finne litt andre måter å gjøre ting på, og å se ting på. Små skritt, i en annen retning enn før. Den alenetiden du har, er giftig for det på spesielt én måte, og det er at den får deg til å føle deg mer fengslet enn du er. Sannheten er at det kan bli bedre, og det vil bli bedre, men akkurat er situasjonen veldig innskrenket - ikke bare for deg, men for mange andre også. Jeg får opp at tiden er forandret, det er ikke bare DEG, men med alderen endrer jo ting seg... Uavhengig av helse og slikt. Som du selv sier: Folk er mer opptatt, og slik er det bare. Du er singel og alene akkurat NÅ, men slik trenger det ikke å være for all fremtid. Løsningen blir nå å finne fornøyelse på en ny måte, og med tiden finner du frem til nye mennesker. Men dette er noe som tar tid. Jeg gir meg ikke helt på at du klarer mer enn det du tror. Som sagt, sykdom og alenetid har fått deg til å undervurdere deg selv. Tidligere nevnte jeg noen råd du har fått. De skal du følge, du skal ikke pushe deg FOR mye, men fall for all del ikke fall ned i den grøfta at du tenker på deg selv som at du "ikke klarer", "har for mye begrensninger", osv. Og du? Ta ÉN dag av gangen!

Over til din søster... Jeg ser at søsteren din har egne problemer som hun ikke helt klarer å la være at smitter over på deg, dersom du kommer for nær. Hun veksler både i stemningsleie og i kontakt, litt kald, varm. Dette går på henne, ikke deg... Det er hva jeg ser. Jeg tror tålmodighet er det eneste du kan ha her, å være litt bøyelig og tenke at det er ting hun strir med, uten å ta det personlig. Men samtidig, ikke finn deg i alt. Grenser... :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...