Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eneste informasjon som trengs: kjønn, alder og et konkret spørsmål eller tema.

Edit: Fint om jeg kan få en tilbakemelding og evt. en oppdatering!

Endret av vih555555
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne 31.

Skal jeg satse trygt, eller gå inn i det ukjente?

Takk 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, gjerne😃 Kjærlighet og helse? 

Anonymkode: bfd09...cfd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

- kvinne 45

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne,51 år.Hvordan blir dette året med tanke å kjøp av leilighet? Klarer jeg åfinne meg en bolig ? Takk

Anonymkode: 396ff...9bd

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (3 minutter siden):

Eneste informasjon som trengs: kjønn, alder og et konkret spørsmål eller tema.

Edit: Fint om jeg kan få en tilbakemelding og evt. en oppdatering!

Kvinne, 29 , vil tvillingene være friske ved/etter fødsel

Anonymkode: 0217b...b52

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 38. Er kjæresten min gjennom 2 år verdt å fortsette satse på? Og tenner han egentlig på meg? 

Anonymkode: 901a3...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 43. Vil jeg nå målene mine dette året, og få orden i det som har plaget meg i mange år nå? 

Anonymkode: d66bb...52f

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 30. Vil han endre mening?

Anonymkode: e97d1...a09

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 34, vil han komme tilbake?❤️

Anonymkode: 78d28...050

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 42 år

Når vil økonomien bedre seg? 

Anonymkode: 2ced8...a8a

Skrevet
Husfruen89 skrev (8 minutter siden):

Kvinne 31.

Skal jeg satse trygt, eller gå inn i det ukjente?

Takk 😊

Du kan velge å satse trygt og bli tålelig fornøyd med det. Jeg ser at du allerede har en del klart i livet ditt, at du står på solid grunn. Men, satser du trygt, vil du da sitte igjen uten å oppnå det helt store du egentlig ønsker deg. Noe nytt og bedre. For at DU skal bli fornøyd med deg selv, ser jeg at det er viktig at du føler at du har gjort ditt beste og faktisk mestret noe nytt. Derfor tror jeg svaret peker aller mest mot: Gå i det ukjente du, for det kan gå langt bedre enn du tror.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Her har ikke alltid ting vært like lett, slik er det for de aller fleste. Du har lagt ned en innsats og ting har av og til gått både tregt og trått. Jeg får opp at du har fått gode råd innen noe helserelatert, muligens av lege eller annet helsepersonell. Jeg vil ikke uttale meg for mye om helse, men jeg ser at du bør følge disse gode rådene. Bruk spesielt familie, venner og andre nær deg som hjelp og støtte. Å være sosial og aktiv er en god ting her, så godt det går i disse tider :)  Kjærlighet... Hm. Stå opp for deg selv. Det er et snev av en mindre positiv energi rundt deg på den fronten, muligens i fortiden. Vit hva du vil, ikke finn deg i alt. Jeg ser at du er snill, at du kan gi for mye til folk som ikke fortjener alt du gir dem. Det er enkelte som er interesserte i deg, rundt deg. Jeg får ikke helt tak på det, men en melding får jeg: Hold på grensene dine, og ikke gi mer enn du får.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kvinne,51 år.Hvordan blir dette året med tanke å kjøp av leilighet? Klarer jeg åfinne meg en bolig ? Takk

Anonymkode: 396ff...9bd

Jeg ser mange tanker og uvisshet, at du er usikker på hvordan det nye året blir - ikke bare angående kjøp av leilighet, men også en del annet. Det jeg kan si per nå er at det som veier tyngst på deg, vil lette. Og det er ikke så lenge til heller. Stress ned, se pragmatisk på ting og tenk gjennom valgene du tar videre. Forøvrig ser jeg en partner der fremme, muligens bor du sammen med vedkommende. Jeg tror du vil finne et nytt bosted, men ikke så raskt som du kanskje håper. Litt utover året.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kvinne, 29 , vil tvillingene være friske ved/etter fødsel

Anonymkode: 0217b...b52

Å uttale meg sånn om helse, er ikke noe jeg egentlig vil gjøre. Men ved fødsel kommer du til å ha flinke folk rundt deg, og jeg har en god følelse. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kvinne, 38. Er kjæresten min gjennom 2 år verdt å fortsette satse på? Og tenner han egentlig på meg? 

Jeg tar med deg også. Jeg ser at du ønsker endring. Noe fungerer ikke, og det har vært både krangel og uro i forholdet. Jeg ser en emosjonelt lukket og tenkende mann, muligens også litt for kontrollerende. Svaret her har du, inne i deg selv - enda så kjedelig det er å høre. Jeg tror ikke denne mannen vil forlate DEG, hvis DU ikke går. Slik ting er nå. Jeg får en følelse av at du ser andres forhold, og tenker at du også ønsker å ha det slik. Endring er i alle fall ønsket. Hvis han blir stille, og du føler du ikke når inn til ham, får jeg opp at du må forsøke en ny strategi. Jeg tror han ser deg som en trygghet, at du kanskje gir litt mye, og godtar å ikke få tilbake hva du gir. Forholdet har mistet gløden, men han bryr seg fortsatt om deg. Her tror jeg konklusjonen blir: Dere må snakke/kommunisere, men uten krangling, prøv en ny metode :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ser du har fått svar fra flere enn 5 stk, men prøver meg allikevel. Og tilbakemelding skal du få :) 

Kvinne 49, jeg vil gjerne vite om økonomi og det jeg studerer nå - om jeg kommer til å komme i gang og om det er noe jeg kommer til å tjene penger på i løpet av 2021. 

Jeg lurer også på om 2021 kan være året jeg vil møte kjærligheten? 

Så kan du velge om du vil og om du tar ett eller begge :) 

Anonymkode: 40886...be7

Skrevet

Kvinne, 31 år. Hvordan blir boligsituasjonen vår og antall barn? 

AnonymBruker
Skrevet
vih555555 skrev (6 minutter siden):

Du kan velge å satse trygt og bli tålelig fornøyd med det. Jeg ser at du allerede har en del klart i livet ditt, at du står på solid grunn. Men, satser du trygt, vil du da sitte igjen uten å oppnå det helt store du egentlig ønsker deg. Noe nytt og bedre. For at DU skal bli fornøyd med deg selv, ser jeg at det er viktig at du føler at du har gjort ditt beste og faktisk mestret noe nytt. Derfor tror jeg svaret peker aller mest mot: Gå i det ukjente du, for det kan gå langt bedre enn du tror.

Her har ikke alltid ting vært like lett, slik er det for de aller fleste. Du har lagt ned en innsats og ting har av og til gått både tregt og trått. Jeg får opp at du har fått gode råd innen noe helserelatert, muligens av lege eller annet helsepersonell. Jeg vil ikke uttale meg for mye om helse, men jeg ser at du bør følge disse gode rådene. Bruk spesielt familie, venner og andre nær deg som hjelp og støtte. Å være sosial og aktiv er en god ting her, så godt det går i disse tider :)  Kjærlighet... Hm. Stå opp for deg selv. Det er et snev av en mindre positiv energi rundt deg på den fronten, muligens i fortiden. Vit hva du vil, ikke finn deg i alt. Jeg ser at du er snill, at du kan gi for mye til folk som ikke fortjener alt du gir dem. Det er enkelte som er interesserte i deg, rundt deg. Jeg får ikke helt tak på det, men en melding får jeg: Hold på grensene dine, og ikke gi mer enn du får.

Jeg ser mange tanker og uvisshet, at du er usikker på hvordan det nye året blir - ikke bare angående kjøp av leilighet, men også en del annet. Det jeg kan si per nå er at det som veier tyngst på deg, vil lette. Og det er ikke så lenge til heller. Stress ned, se pragmatisk på ting og tenk gjennom valgene du tar videre. Forøvrig ser jeg en partner der fremme, muligens bor du sammen med vedkommende. Jeg tror du vil finne et nytt bosted, men ikke så raskt som du kanskje håper. Litt utover året.

Å uttale meg sånn om helse, er ikke noe jeg egentlig vil gjøre. Men ved fødsel kommer du til å ha flinke folk rundt deg, og jeg har en god følelse. 

Jeg tar med deg også. Jeg ser at du ønsker endring. Noe fungerer ikke, og det har vært både krangel og uro i forholdet. Jeg ser en emosjonelt lukket og tenkende mann, muligens også litt for kontrollerende. Svaret her har du, inne i deg selv - enda så kjedelig det er å høre. Jeg tror ikke denne mannen vil forlate DEG, hvis DU ikke går. Slik ting er nå. Jeg får en følelse av at du ser andres forhold, og tenker at du også ønsker å ha det slik. Endring er i alle fall ønsket. Hvis han blir stille, og du føler du ikke når inn til ham, får jeg opp at du må forsøke en ny strategi. Jeg tror han ser deg som en trygghet, at du kanskje gir litt mye, og godtar å ikke få tilbake hva du gir. Forholdet har mistet gløden, men han bryr seg fortsatt om deg. Her tror jeg konklusjonen blir: Dere må snakke/kommunisere, men uten krangling, prøv en ny metode :) 

Tusen takk❤️ Begynte nesten å gråte.. jeg følte det stemmer veldig dette. Mente du at han vil egentlig gå i fra meg men gjør det ikke fordi jeg ikke er den som velger å gå? (Spør bare fordi jeg ikke forstod helt hva du mente med den setningen bare❤️) vi er glade i hverandre og jeg vil være sammen med han, men som sagt, det stemmer jo det du fikk opp..❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kvinne, 43. Vil jeg nå målene mine dette året, og få orden i det som har plaget meg i mange år nå? 

Anonymkode: d66bb...52f

Du vil nå noen av dem, og det vil bli bedre. Ved årets slutt er nok ikke ALT på stell, men jeg ser at du bruker mye krefter dette året og kjenner på en ny kraft i deg. Helt bra? Nei, men mye bedre? JA :) Kampånden bor i deg.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kvinne 30. Vil han endre mening?

Anonymkode: e97d1...a09

Nei, er det jeg føler. Og glad skal du nok være for det! Jeg får ikke opp noe særlig positivt rundt deg og han her, annet enn at det er positivt at dette er over - aller mest for din del. Tunge tider har det vært, og bedre vil det ikke bli å fortsette med ham. Beklager, men jeg tror ikke han fortjener deg. Når du kommer over ham, vil ting bli mye bedre for deg ❤️ 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kvinne 34, vil han komme tilbake?❤️

Anonymkode: 78d28...050

Ja, han vil ha en ny sjanse med tid og stunder. Kanskje ikke så altfor lenge til heller. Jeg er litt usikker: Det føles som om han har gjort noe, som du har reagert på. Jeg ser en glad og livlig fyr, som kanskje ikke tenker så langt, men angrer dypt. Hva du bør gjøre når den tid kommer, vet bare du. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kvinne 42 år

Når vil økonomien bedre seg? 

Anonymkode: 2ced8...a8a

Ikke akkurat nå, men med tiden vil det bli bedre for deg. Du kommer også til å prioritere bedre.

Da avslutter jeg for denne gangen :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh beklager, jeg siterte feil❤️❤️ Kvinne 38 år her, kjøresten gjennom to år. var svaret/responsen min på det du fikk opp.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh beklager, jeg siterte feil❤️❤️ Kvinne 38 år her, kjøresten gjennom to år. var svaret/responsen min på det du fikk opp.. 

Jeg tror ikke han egentlig vil gå fra deg slik det er akkurat nå, men jeg ser at det er noe som ikke fungerer på begges kant. Hvis noen velger å gå en eller annen gang, tror jeg faktisk det er deg. Og du ser nå litt utover og fremover og tenker: Er dette alt? Er dette... verdt det, i lengden? Vil det bli bedre? 

Ja, dere er hverandres trygghet, men noe må endres hvis det skal holde. Jeg tror det er en del på kommunikasjonsfronten som kan forbedres og rettes opp. Samtidig ser jeg at han har lukket seg litt inn i seg selv, og uten å legge verken skyld eller ansvar på deg, så tror jeg dette kan rettes litt opp i ved å velge en annen måte å snakke med ham på. Prøv det? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 27. Når kommer barn nummer to?

Anonymkode: 89b02...d28

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 35. Hvordan blir fremtiden min?

Anonymkode: 1506c...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...