Gå til innhold

Hvordan ser du ut nedentil? Hvordan ser en perfekt fitte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vil du beskrive utseendet til den perfekte vagina? Min går inn som i et søkk mellom hoftene, med hår. Jeg føler ikke at jeg har den perfekte vagina. Hvordan mener du en perfekt vagina ser ut?

Anonymkode: 51bb3...479

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Først og fremst skal den uansett alder og utseende være helt glattbarbert. Ikke noe stripe eller dusk over heller. Damer skal ikke ha hår under halsen. Punktum. 

- For at fitta skal være perfekt, må resten av jenta være slank. Man skal ikke måtte bla i hallene for å finne den våte sprekke. Det skal være gap mellom lårene når hun står med føttene inntil hverandre. 

- Kjønnsleppene bør henge litt utenfor, men ikke alt for mye. Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

 

Så vil jeg avslutte med at jeg ikke har noe krav til at alle jenter skal være sånn. Det var spørsmål om hvordan den perfekte fitte ser ut. Det betyr selvsagt også mye hvordan den fremstilles. At den vises frem med stolthet og tilbys uten noen form for tilbakeholdenhet  

Ei fitte kan alltids være ok om den ikke oppfyller alle kravene. Og om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (1 minutt siden):

(...) Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

(...) om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

Ble seriøst tørr som en ørken av å lese det her 😂 æsj

Anonymkode: 97f77...197

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (7 minutter siden):

- Først og fremst skal den uansett alder og utseende være helt glattbarbert. Ikke noe stripe eller dusk over heller. Damer skal ikke ha hår under halsen. Punktum. 

- For at fitta skal være perfekt, må resten av jenta være slank. Man skal ikke måtte bla i hallene for å finne den våte sprekke. Det skal være gap mellom lårene når hun står med føttene inntil hverandre. 

- Kjønnsleppene bør henge litt utenfor, men ikke alt for mye. Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

 

Så vil jeg avslutte med at jeg ikke har noe krav til at alle jenter skal være sånn. Det var spørsmål om hvordan den perfekte fitte ser ut. Det betyr selvsagt også mye hvordan den fremstilles. At den vises frem med stolthet og tilbys uten noen form for tilbakeholdenhet  

Ei fitte kan alltids være ok om den ikke oppfyller alle kravene. Og om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

 
  •  

😅

Anonymkode: daf81...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt vagina? Vaginaen kan man jo ikke se. 

Anonymkode: 8589d...472

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer langt med å fjerne kjønnshårene, det er bare ekkelt. 

Ellers så kan det være det samme, men jeg liker at klitten er markert og lett å leke med. På noen så sitter den så langt inne at den ikke kjennes eller kan finnes. 

Anonymkode: 9780a...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter på dama som liker meg og viser at hun liker meg. Hun som kommuniserer godt og koser seg med sex og ikke bruker det som en betaling for å få andre goder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har indre kjønnslepper som er litt på utsiden av de ytre. De og klitten er synlig selv om bena er samlet. Barbert bort alt hår der nede etter kjærestens ønske. 

Anonymkode: eb89f...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om utseende? Så lenge dama er hyggelig og har lyst på sex. 

Smaken er mye viktigere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Den sitter på dama som liker meg og viser at hun liker meg. Hun som kommuniserer godt og koser seg med sex og ikke bruker det som en betaling for å få andre goder. 

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt varm, villig og tilhører en kvinne man liker, slik jeg har forstått det. 

Akkurat som den perfekt penis er klar, tilgjengelig og sitter på en mann man har lyst til å ha sex med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekkulf skrev (11 timer siden):

- Først og fremst skal den uansett alder og utseende være helt glattbarbert. Ikke noe stripe eller dusk over heller. Damer skal ikke ha hår under halsen. Punktum. 

- For at fitta skal være perfekt, må resten av jenta være slank. Man skal ikke måtte bla i hallene for å finne den våte sprekke. Det skal være gap mellom lårene når hun står med føttene inntil hverandre. 

- Kjønnsleppene bør henge litt utenfor, men ikke alt for mye. Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

 

Så vil jeg avslutte med at jeg ikke har noe krav til at alle jenter skal være sånn. Det var spørsmål om hvordan den perfekte fitte ser ut. Det betyr selvsagt også mye hvordan den fremstilles. At den vises frem med stolthet og tilbys uten noen form for tilbakeholdenhet  

Ei fitte kan alltids være ok om den ikke oppfyller alle kravene. Og om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

 
  •  

Forumnavnet ditt er spon on🙄

Anonymkode: a5b50...db5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan vil du beskrive utseendet til den perfekte vagina? Min går inn som i et søkk mellom hoftene, med hår. Jeg føler ikke at jeg har den perfekte vagina. Hvordan mener du en perfekt vagina ser ut?

Anonymkode: 51bb3...479

Jeg synes din høre vakker ut.  Søkk mellom høftene, med hår.  😍

Anonymkode: 51256...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnshår er digg, uansett farge og mengde. 

Anonymkode: 51256...aff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sånn at brede damer har bred fitte, eller er det uavhengig?

Anonymkode: 51256...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert, pene symmetriske kjønnslepper uten «rynker» og misfarging, litt «fylde» ikke helt flat. Slik er min, og jeg føler den er rimelig perfekt. Er 38. 

Anonymkode: 8f0f3...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulva kanskje?
Men hvorfor er det så mange av akkurat denne runketråden?

Anonymkode: 66712...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...