Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

knulleGuden666 skrev (4 minutter siden):

Det har jeg gjort men klarer aldri å legge bak meg eller glemme denne urettferdigheten, det støttes av alle mine bekjente, de ble helt sjokkert av denne saken og min vennekrets kommer til å passe mye mer på fremover. Alarmen går alltid når vi ser en politibil….

Hvis du følger veitrafikkloven, kjøretøyforskriften og trafikkreglene så slipper du å dumme deg ut i fremtiden.

Det er ingen andre enn deg selv som er skyld i dette og det hjelper ikke å sutre i all evighet.

Anonymkode: 704fb...bde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

knulleGuden666 skrev (14 minutter siden):

Jeg er ikke så ung nei og min hjerne er ferdigutviklet for mange år siden

Kondolerer.

knulleGuden666 skrev (6 minutter siden):

Det har jeg gjort men klarer aldri å legge bak meg eller glemme denne urettferdigheten, det støttes av alle mine bekjente, de ble helt sjokkert av denne saken og min vennekrets kommer til å passe mye mer på fremover. Alarmen går alltid når vi ser en politibil….

🤣

... nei. Det har du med all tydelighet ikke😂

Anonymkode: 2f064...c07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Jeg respekterer fullt din mening om det 🙂

Sultet du i hjel eller hvordan ble det med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (5 minutter siden):

Sultet du i hjel eller hvordan ble det med det? 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
knulleGuden666 skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Skulle du ikke heller sulte i hjel enn og jobbe for sosialpenger? Du hadde jo mange gode ideer tidligere i tråden da.. hvordan gikk det med knulleduden666? Hva har du levd av, solgte du bilen til en kompis, fikk du ønsket om fengselsopphold oppfylt , har du fylt 30 , og ikke minst..hvordan gikk det med og sulte i hjel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (2 timer siden):

Skulle du ikke heller sulte i hjel enn og jobbe for sosialpenger? Du hadde jo mange gode ideer tidligere i tråden da.. hvordan gikk det med knulleduden666? Hva har du levd av, solgte du bilen til en kompis, fikk du ønsket om fengselsopphold oppfylt , har du fylt 30 , og ikke minst..hvordan gikk det med og sulte i hjel? 

😄 Han sulta jo tydeligvis ikke i hjel ;) Men noe mer vett mellom ørene, har det likevel ikke blitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola
tdm900 skrev (Akkurat nå):

😄 Han sulta jo tydeligvis ikke i hjel ;) Men noe mer vett mellom ørene, har det likevel ikke blitt.

Nei, jeg lurte jo på om han fortsatt var i livet 😅sitter vel og venter på svar på asylsøknaden, får håpe han kommer seg til nord Korea. Litt trist da, så mange spennende og tøffe planer i januar, også vil han ikke fortelle oss noe om hvordan det har gått 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg lurte jo på om han fortsatt var i livet 😅sitter vel og venter på svar på asylsøknaden, får håpe han kommer seg til nord Korea. Litt trist da, så mange spennende og tøffe planer i januar, også vil han ikke fortelle oss noe om hvordan det har gått 😢

Hehe, ja du sier noe der :) :) Har nok et ørlite forklaringsproblem, men måtte svartmale for å få litt henstand til sin egen dumskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 22.15):

NAV er nok ikke så greie som du tror. Tror du gjør rett i å ta fengselsstraffen fremfor bot, fordi du kommer til å få det trangt økonomisk. 

Anonymkode: dc9e4...3d8

Nav er faktiskt ganska så greie. Det spørs Hvor du bor. 

Anonymkode: 03126...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (2 timer siden):

Du får dekket boende og du får penger til mat, mobil og nødvendige utgifter.nav er hjelpsomme! Det ordner seg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får dekket boende og du får penger til mat, mobil og nødvendige utgifter.nav er hjelpsomme! Det ordner seg 

Nei. En får dekket boutgifter opptil en viss lav sum ( han her bor tydeligvis på landet så der er det nok billig og blir godkjent ) strøm og livsopphold ( som skal dekke alt annet) de betaler ikke boten nei. Den blir trukket enten ved salg av bilen eller fra inntekten når det blir inntekt. Nå skulle han uansett heller sulte/ flytte til nord Korea / kreve opphold i fengsel så det er vel ikke « hjelpsomme « nav som er interessant her. Han har tydeligvis ikke sultet i hjel, så den biten har åpenbart ikke ordnet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er bare for analfabeter som kommer fra ubbagubba land.

Anonymkode: 704fb...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...