nomore82 Skrevet 22. mai 2021 #321 Del Skrevet 22. mai 2021 knulleGuden666 skrev (53 minutter siden): Det er faktisk jævla frustrerende for meg som bor langt ute i bygda milevis fra nærmeste buss... ikke noe problem i byene men i bygda er det faktisk et helvetes stort problem Joda. Men dette er altså konsekvensen av handlingene dine. Eller var det ikke så kjekt og tøft å stå for det en gjør når det får ekte og følte konsekvenser? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #322 Del Skrevet 22. mai 2021 30 minutter siden, knulleGuden666 said: Jeg klarer fint å stå for det jeg gjør, det har jeg alltid gjort og kommer jeg alltid til å gjøre, det er bare når det er feil og urettferdig jeg reagerer og da kraftig. jeg og ufattelig mange med meg skulle aldri mistet sertifikatet for å øve på trafikksikkerhet på en sikker måte! Mens de som er ekstremt trafikkfarlige og forårsaker alvorlige kollisjoner får beholde lappen.... Hele denne tråden er et bevis på at du ikke kan stå for dine handlinger... Anonymkode: fb6d6...c88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #323 Del Skrevet 23. mai 2021 Men hvorfor har du et så voldsomt stort behov for å "øve" på parkeringsplasser? Kan du ikke kjøre bil? Anonymkode: 2efc1...5d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 23. mai 2021 #324 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hvorfor har du et så voldsomt stort behov for å "øve" på parkeringsplasser? Kan du ikke kjøre bil? Anonymkode: 2efc1...5d3 Såklart jeg kan kjøre, men å øve litt på glatta på høsten er bare bra, er jo også jævla moro 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #325 Del Skrevet 25. mai 2021 On 5/21/2021 at 5:58 PM, knulleGuden666 said: Nei jeg gjorde ikke det, er ikke trafikksikkerhet viktig i Norge??? Jo - det var derfor du mistet lappen 🤦🏼♀️ Anonymkode: 30b01...adf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #326 Del Skrevet 25. mai 2021 On 5/23/2021 at 9:48 PM, knulleGuden666 said: Såklart jeg kan kjøre, men å øve litt på glatta på høsten er bare bra, er jo også jævla moro 👍 Moro helt til man mister lappen 😂😂 Anonymkode: 30b01...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #327 Del Skrevet 27. mai 2021 knulleGuden666 skrev (På 21.5.2021 den 17.58): Nei jeg gjorde ikke det, er ikke trafikksikkerhet viktig i Norge??? Det er jo nettopp pga trafikksikkerhet at du mista lappen. Sikkerhet for alle oss andre, og faktisk for ditt eget beste også. Beklageligvis ser det ikke ut til at du helt forstår eller tar inn over deg de faktiske forholdene. Anonymkode: a48db...579 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #328 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 15.15): Det er jo nettopp pga trafikksikkerhet at du mista lappen. Sikkerhet for alle oss andre, og faktisk for ditt eget beste også. Beklageligvis ser det ikke ut til at du helt forstår eller tar inn over deg de faktiske forholdene. Anonymkode: a48db...579 Nei, jeg har ikke tatt det inn over meg og jeg mener fortsatt at jeg og min kamerat aldri skulle mistet lappen. De som virkelig er til en fare i trafikken mister ikke lappen, men slike som oss som fokuserer på trafikksikkerhet mister lappen for ingen ting. Det er rett og slett tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot91 Skrevet 30. oktober 2021 #329 Del Skrevet 30. oktober 2021 Har du ikke fått den tilbake enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #330 Del Skrevet 30. oktober 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke tatt det inn over meg og jeg mener fortsatt at jeg og min kamerat aldri skulle mistet lappen. De som virkelig er til en fare i trafikken mister ikke lappen, men slike som oss som fokuserer på trafikksikkerhet mister lappen for ingen ting. Det er rett og slett tragisk! Problemet ditt (og alle oss andres siden du fremdeles ferdes langs veiene) er at du er så ekstremt umoden. Du evner ikke å forstå konsekvensen av det du gjør uansett hvor mange ganger folk forteller deg det. La oss alle bare krysse fingrene for at du er en ung voksen, for da vil hjernen din (forhåpentligvis) snart være ferdigutviklet. Da evner du kanskje å tenke klart da. Anonymkode: b1896...2e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #331 Del Skrevet 30. oktober 2021 Ts, du virker ekstremt umoden. Anonymkode: f718e...f6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #332 Del Skrevet 30. oktober 2021 robot91 skrev (6 minutter siden): Har du ikke fått den tilbake enda? Jo, menge siden men er fortsatt svært provosert og den urettferdigheten jeg fikk sitter i kroppen helt til jeg er dau og sikkert lenge etter det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #333 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Problemet ditt (og alle oss andres siden du fremdeles ferdes langs veiene) er at du er så ekstremt umoden. Du evner ikke å forstå konsekvensen av det du gjør uansett hvor mange ganger folk forteller deg det. La oss alle bare krysse fingrene for at du er en ung voksen, for da vil hjernen din (forhåpentligvis) snart være ferdigutviklet. Da evner du kanskje å tenke klart da. Anonymkode: b1896...2e4 Jeg er ikke så ung nei og min hjerne er ferdigutviklet for mange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #334 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts, du virker ekstremt umoden. Anonymkode: f718e...f6b Jeg respekterer fullt din mening om det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot91 Skrevet 30. oktober 2021 #335 Del Skrevet 30. oktober 2021 knulleGuden666 skrev (2 minutter siden): Jo, menge siden men er fortsatt svært provosert og den urettferdigheten jeg fikk sitter i kroppen helt til jeg er dau og sikkert lenge etter det og 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #336 Del Skrevet 30. oktober 2021 knulleGuden666 skrev (2 minutter siden): Jo, menge siden men er fortsatt svært provosert og den urettferdigheten jeg fikk sitter i kroppen helt til jeg er dau og sikkert lenge etter det og Gå videre i livet, du. Anonymkode: f718e...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #337 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 21.54): Mistet lappen på Beitostølen i dag da jeg "lekte" litt på en parkeringsplass totalt uten folk og biler bortsett fra oss som var sammen. Uheldigvis kom en politibil forbi og oppdaget oss, jeg og en kamerat mistet førerkortet av den grunn. Er det ikke lov å ha det litt gøy for seg selv?? Å gå på gata i Oslo og gjøre skadeverk og kriminalitet er tydeligvis mer lovlig enn litt uskyldig moro med kamerater på en øde parkering.... Hvorfor i helvete nekte folk dette når det på ingen måte er farlig for menneskeliv og ingen andre til stede enn de som er med??? Nei fy faen, politiet har litt for lite å gjøre for tiden virker det som...... Ja jeg vet det ikke er lov, men det må da faen være lov å gjøre noe i dette pusekattlandet Norge. Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager på statens regning et par uker..... Looooool, bra start på 2021........ Anonymkode: 7f16c...61f Det står at du får fengsel om du ikke betaler boten, men det fungerer ikke slik...så om du innbiller deg at du kan det,så tar du totalt feil. Du må betale,evt få trekk i trygd/lønn,fengsel får du ikke. Anonymkode: 9021e...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #338 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gå videre i livet, du. Anonymkode: f718e...f6b Det har jeg gjort men klarer aldri å legge bak meg eller glemme denne urettferdigheten, det støttes av alle mine bekjente, de ble helt sjokkert av denne saken og min vennekrets kommer til å passe mye mer på fremover. Alarmen går alltid når vi ser en politibil…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #339 Del Skrevet 30. oktober 2021 hahhaa hadde glemt denne tråden!! Kam du fortelle litt hvordan det har gått dette året, TS? Anonymkode: 56881...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #340 Del Skrevet 30. oktober 2021 4 minutter siden, knulleGuden666 said: min vennekrets kommer til å passe mye mer på fremover. Godt at mange ser ut til å ha lært av hendelsen da. 🙂 Anonymkode: c7869...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå