Gå til innhold

Har mor med leddgikt, vurderer å ta med hun til et varmere sted 2 uker - Restriksjoner Norge


Becky

Anbefalte innlegg

Hei! 

Som overskriften sier, så har min mor leddgikt og jeg vurderer å ta med henne til Kanariøyene i 2 uker. 
Jeg bor i utlandet, så derfor kan jeg dra fra og til uten problemer(med karantene, hjemmeskole) . En bekjent av meg var bortreist nylig på en plass 
med lite smitte og normale restriksjoner uten problemer fra og til. Lurer på hvordan det er i Norge nå? Hvor stor sannsynlighet er det for at det blir fullstendig 
lockdown? Hun er uføretrygdet. (pga leddgikt), så karantene eller test vil ikke være et problem. 

For de som ikke vet så hjelper varme på leddgikt og vi pleide å dra bort på vinter pga dette. 

For å legge til enda et punkt, der vi tenker å dra er det mindre smitte enn hvor vi befinner oss. Begge bor i storbyer. 

Seriøse innspill settes pris på :)

Ts 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det blir lockdown er det jo ikke sånn at norske statsborgere blir nektet innreise til landet.  Men man kan selvsagt risikere at flyet ikke går/ blir stoppet av norske myndigheter lik flyene som skulle kommet fra England.

Full forståelse for at moren din trenger varme nå. Har selv nær familie med leddgikt, og vedkommende har det ikke så godt om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...