Gå til innhold

Han tok hun i hånda da de var på ferie uten meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ikke farlig at han holdt en annen i hånda litt? Det hadde jeg ikke brydd meg om. Men hadde blitt sur om typen min hørte på en annen jente og ble sur på meg basert på noe hun sa uten å snakke med meg først. 

Anonymkode: 33f12...05f

Ja men det er der det ligger også. Hvorfor skal han være snill mot en som snakker sånn om meg bak min rygg. Hun der må jo bare føle seg viktig

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud 🤦‍♀️ Liker du å lage drama eller? 

Anonymkode: 3edd4...474

nope☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er det eneste problemet i forholdet, har dere det fint... 

Anonymkode: a7b3a...aea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

nope☺️

Da ville jeg glemt hele denne filletingen...

Anonymkode: 3edd4...474

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du høres ung ut. Men prøv å hev deg over dette. Dette skjedde også før du og din kjære ble sammen. Når det er sagt. Prøv å ta opp den neste samtalen mellom deg og hun venninna, sånn du har bevis på hva hin har sagt..?

Anonymkode: 29bea...d06

Ja er ganske ung.. jeg har prøvd å svelge det der flere ganger. Sverger. Flere ganger. Har ikke tatt det opp nesten heller. Vi begynte å krangle litt sist men så byttet jeg tema.  Ser hun jenta ofte, og hun smiler til meg - noe jeg ikke kan forstår hvorfor, men han har sett samtalen mellom og hun. Og han vet at jeg fortalte sannheten til han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis dette er det eneste problemet i forholdet, har dere det fint... 

Anonymkode: a7b3a...aea

Ja vi har det fint. Kan hende jeg overtenker det hele, men jeg synes det hele er feil. Dette er det jeg vet. Jeg tror ikke han skjønte helt at jeg beit på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om han virkelig elsker deg og ingen andre? Tenk om dere er rette for hverandre? Tenk om dette ikke betydde noe for han? Så skal dette stå i veien for forholdet deres? Han kan ikke gjøre om på det som er gjort. La det gå, og nyt kjærligheten!

Anonymkode: c1694...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja er ganske ung.. jeg har prøvd å svelge det der flere ganger. Sverger. Flere ganger. Har ikke tatt det opp nesten heller. Vi begynte å krangle litt sist men så byttet jeg tema.  Ser hun jenta ofte, og hun smiler til meg - noe jeg ikke kan forstår hvorfor, men han har sett samtalen mellom og hun. Og han vet at jeg fortalte sannheten til han. 

Gnager du på at han holdt henne i hånden i 2019??? 

Anonymkode: 91fcd...d7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja men det er der det ligger også. Hvorfor skal han være snill mot en som snakker sånn om meg bak min rygg. Hun der må jo bare føle seg viktig

Dette!!

Anonymkode: e9adf...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Okei.. overskriften kan være sykt vanskelig å forstå, men skal gjøre det enkelt for dere i innlegget. 
jeg har vært i et forhold i 1 år og 6 mnd nå. Kjæresten min bestilte en tur til Hellas i fjor vinter, altså 2019 med sin søster og hennes venninne. De bestilte den turen uten at han kjente meg. Så jeg ble ikke med. Fikk ikke invitasjon heller, og det er hvert fall ikke på tale om at jeg spør å om å bli med. På den turen så har det skjedd ting som jeg ikke ante noe om før nylig - da kjæresten min fortalte det til meg, for å være ærlig med meg. På den turen hadde de tatt en karusell som gikk helt sykt fort, og da hadde venninna til søsteren vært «livredd». Under den karusell greien hadde kjæresten min tatt hun i hånda fordi hun var redd. På samme tur hadde hun slengt dritt om meg til min kjæreste, slik at han var irritert på meg en hel forbanna dag. Søsteren var ikke med på den turen der fordi hun ble dårlig på turen og skadet seg, så han dro alene med hun. Hun har også bilder av kjæresten min på sin vsco. Hun er nå forlovet og skal snart gifte seg. Men burde jeg egentlig si noe til når det er såpass lenge siden, eller burde jeg bare la det gå. Jeg har kranglet med han om dette en gang, for 2 dager siden. Men føler det der er helt helt feil. Det er noe som på en måte ikke stemmer 

Ja du har rett i at overskriften kan være sykt vanskelig å forstå... Hadde blitt enklere hvis du hadde brukt hun og henne riktig. Det gjelder forøvrig også videre i hi. 😅

Forøvrig er dette en bagatell som skjedde for så lenge siden, at den eneste du plager med disse tankene er; deg selv. Glem det og gå videre! 

Anonymkode: 5d1db...a0b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Så barnslig....

Forekommer meg at du kan være utenlandsk (opphav)? Men kanskje bare ung og litt dramatisk anlagt.

Anonymkode: 0e706...0dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trøstet en livredd dame ved å holde henne i handa.. Hva var problemet igjen? 🤔

Dramaqueen.

Anonymkode: ac7d0...96c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med hånda hadde jeg ikke ofret en tanke! Virkelig ikke i den settingen! 

At hun snakket dritt om deg er derimot ikke hyggelig. (Men kanskje har du gjort noe ille som hun bare fortalte nøytralt om, for alt jeg vet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...