Gå til innhold

Han tok hun i hånda da de var på ferie uten meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei.. overskriften kan være sykt vanskelig å forstå, men skal gjøre det enkelt for dere i innlegget. 
jeg har vært i et forhold i 1 år og 6 mnd nå. Kjæresten min bestilte en tur til Hellas i fjor vinter, altså 2019 med sin søster og hennes venninne. De bestilte den turen uten at han kjente meg. Så jeg ble ikke med. Fikk ikke invitasjon heller, og det er hvert fall ikke på tale om at jeg spør å om å bli med. På den turen så har det skjedd ting som jeg ikke ante noe om før nylig - da kjæresten min fortalte det til meg, for å være ærlig med meg. På den turen hadde de tatt en karusell som gikk helt sykt fort, og da hadde venninna til søsteren vært «livredd». Under den karusell greien hadde kjæresten min tatt hun i hånda fordi hun var redd. På samme tur hadde hun slengt dritt om meg til min kjæreste, slik at han var irritert på meg en hel forbanna dag. Søsteren var ikke med på den turen der fordi hun ble dårlig på turen og skadet seg, så han dro alene med hun. Hun har også bilder av kjæresten min på sin vsco. Hun er nå forlovet og skal snart gifte seg. Men burde jeg egentlig si noe til når det er såpass lenge siden, eller burde jeg bare la det gå. Jeg har kranglet med han om dette en gang, for 2 dager siden. Men føler det der er helt helt feil. Det er noe som på en måte ikke stemmer 

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har kjent hverandre siden de var små, men jeg synes det ble romantisert. Vet ikke helt hva dere hadde gjort. Er vanskelig å tolke en situasjon da man ikke er tilstede selv

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits i å gnage på dette egentlig? Det er lenge siden, han er fortsatt sammen med deg, ikke henne. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Dette var før du kjente  kjæresten din? Hvordan skal du i så fall synes det er merkelig at han ikke inviterte deg med? 

Anonymkode: cee1c...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Skjønner hvor vanskelig det kan oppleves. Hvor lett det er å overtenke. Man skal ikke være naiv i et forhold, og heller ikke mistenksom til en hver tid. Ut i fra det du har beskrevet høres dette ut som en helt uskyldig hendelse. Og han fortalte dette til deg, noe jeg ville sett på som en tillitserklæring. Dersom han ikke har gitt deg noen grunner til å ikke stole på han, så tror jeg du kan senke skuldrene og puste ut. 

Anonymkode: d384a...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det gå. Hva fint har du og han? Fokuser heller på det. 

Han trøstet en redd dame i en kortvarig situasjonen, var en trygg mann. Prøv å vær stolt av den egenskapen istedet for å la det irriterer deg. 

Nå er det deg han skal trøste og passe på. Se fremover. Og jo lenger dere er sammen, jo mer unaturlig vil slike reiser uten deg bli. Ingen grunn å bekymre seg da

Anonymkode: 29db0...821

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke. Dette var før du kjente  kjæresten din? Hvordan skal du i så fall synes det er merkelig at han ikke inviterte deg med? 

Anonymkode: cee1c...465

Fordi 6 mnd etter at han bestilte billettene, så hadde vi vært sammen i 6 mnd. Uansett var ikke det poenget. Poenget var at tok hun i hånda. Ikke at jeg ikke ble invitert. Vi kan jo bare ta det igjen etter corona. Men synes det var feil gjort. Hun fortjente ikke det der i det hele tatt. Han ble sint på meg en helt dag pga noe hun hadde sagt 

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La det gå. Hva fint har du og han? Fokuser heller på det. 

Han trøstet en redd dame i en kortvarig situasjonen, var en trygg mann. Prøv å vær stolt av den egenskapen istedet for å la det irriterer deg. 

Nå er det deg han skal trøste og passe på. Se fremover. Og jo lenger dere er sammen, jo mer unaturlig vil slike reiser uten deg bli. Ingen grunn å bekymre seg da

Anonymkode: 29db0...821

Jeg skjønner hva du mener. Det er ikke det at han dro som gnager meg. Men liksom at hun dama der virkelig ikke fortjente det. Hun snakka dritt om meg til han og hans søster

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjære deg. Skjønner hvor vanskelig det kan oppleves. Hvor lett det er å overtenke. Man skal ikke være naiv i et forhold, og heller ikke mistenksom til en hver tid. Ut i fra det du har beskrevet høres dette ut som en helt uskyldig hendelse. Og han fortalte dette til deg, noe jeg ville sett på som en tillitserklæring. Dersom han ikke har gitt deg noen grunner til å ikke stole på han, så tror jeg du kan senke skuldrene og puste ut. 

Anonymkode: d384a...879

Ja.. blir noen sånne situasjoner. Han er jo snill og alt men jeg hater slike ting. 

Anonymkode: 7857c...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg dine kamper TS, denne hadde jeg ikke brukt energi på. Han holdt henne i hånden i en karusell, la det gå. Hun var en bitch, det er deg han er sammen med - er det ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde på løgnene hennes. Men nå vet han vel at hun ikke er til å stole på?

Anonymkode: c1694...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var søsteren med på ferien? eller bare ikke på karusellen? Var typen din og venninnen alene på ferie? Har hun forlovet seg og skal gifte seg siden 2019? So many questions .. 
 

Hadde ikke brydd meg. Var snilt av han å trøste en redd dame. Dere hadde heller ikke vært sammen så lenge? Så ikke vits å henge seg opp i hva hun sa eller hvordan han reagerte. Vann under brua, vann under brua .. 

Anonymkode: e0602...ab2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Velg dine kamper TS, denne hadde jeg ikke brukt energi på. Han holdt henne i hånden i en karusell, la det gå. Hun var en bitch, det er deg han er sammen med - er det ikke?

Ja så klart. Men det føles ikke riktig ut 

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var søsteren med på ferien? eller bare ikke på karusellen? Var typen din og venninnen alene på ferie? Har hun forlovet seg og skal gifte seg siden 2019? So many questions .. 
 

Hadde ikke brydd meg. Var snilt av han å trøste en redd dame. Dere hadde heller ikke vært sammen så lenge? Så ikke vits å henge seg opp i hva hun sa eller hvordan han reagerte. Vann under brua, vann under brua .. 

Anonymkode: e0602...ab2

Søsteren var med på ferien, men ikke karusellen. Hun ble forlovet nylig, og skal gifte seg snart. Men det som også er tingen er at han ikke hadde likt at jeg eller noen andre gjorde det der mot meg 

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres ung ut. Men prøv å hev deg over dette. Dette skjedde også før du og din kjære ble sammen. Når det er sagt. Prøv å ta opp den neste samtalen mellom deg og hun venninna, sånn du har bevis på hva hin har sagt..?

Anonymkode: 29bea...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke farlig at han holdt en annen i hånda litt? Det hadde jeg ikke brydd meg om. Men hadde blitt sur om typen min hørte på en annen jente og ble sur på meg basert på noe hun sa uten å snakke med meg først. 

Anonymkode: 33f12...05f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja så klart. Men det føles ikke riktig ut 

Anonymkode: 7857c...b8b

Det er ingen god følelse nei, men gjort er gjort. Den eneste du plager ved å gnage på dette er deg selv og forholdet ditt. Prøv å legg det bak deg og se at det er hun som er idioten her og ingen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han trodde på løgnene hennes. Men nå vet han vel at hun ikke er til å stole på?

Anonymkode: c1694...de9

Han vet ikke det nøyaktig, men han vet at jeg ikke liker hun. Og han har sett «min sannhet». 

Anonymkode: 7857c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...