AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Del Skrevet 28. desember 2020 Så jeg tråkket over for en uke siden. Det har gradvis blitt bedre. Klarer å gå ganske lange turer ( 1 time) uten at det gjør spesielt vondt, men er stiv spesielt om morgenen. Skjønner at januar kanskje ikke blir som jeg hadde tenkt. Bør jeg droppe jogging helt i en måned?. Eller kan jeg prøve om 1 uke hvis jeg bruker ankelbeskyttelse? Og det ikke gjør vondt? Har ingen ønsker om å tråkke over igjen med det første og dermed gjøre vondt verre. Hvilke øvelser kan jeg gjøre som hjelper meg? Har forstått at det å balansere litt på foten er god trening. Noen andre enkle øvelser som jeg kan gjøre hjemme i min egen stue uten utstyr? Anonymkode: b432d...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Del Skrevet 29. desember 2020 Hvis du kan gå mye allerede, kan du prøve å jobbe litt korte rolige intervaller. Foten sier fra hvis det ikke er greit, særlig etterpå. Hvis den ikke blir vondere, kan du gradvis øke intervallene. Det er lurt med styrkeøvelser. Du kan balansere på en pute eller balanseball. Det kan du begynne med ca. samtidig med løpingen når foten begynner å bli litt bedre. Høres ikke ut som du må vente hele januar før du er i gang igjen, siden du allerede går greit. Anonymkode: dbee2...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå