Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest synseren

Hytte til hytte tur med ski på beina høres idyllisk ut. Håper dere får fint vær!! Så kan dere få fin farge også!!

Ha en god kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Synseren, Spidergirl og Ithaca! Koselig med hilsen fra dere!

Håper også på fin tur til helgen, men nå har mannen min blitt forkjølet med hosting og tett nese, så det spørs... ikke noe vits i å legge ut på en sånn tur hvis han ikke er i form. :tristbla: Da får det heller bli dagstur i området her, hvis han orker.

I dag har jeg brukt mye at tiden på bilverksted. Ikke noe morsomt, men det viste seg at motoren for vindusviskerne hadde sagt takk for seg. Og vindusviskere er en absolutt nødvendighet på saltede slapsete veger!!!! Men de kunne heldigvis ta det i dag, men jammen ble det dyrt :frustrert:

Og så har vi kjøpt ting og tang i forbindelse med at vi har fått ip-telefon. Måtte ha ekstra batteri i forbindelse med husalarmen, samt en splitter for å både kunne ha telefon og alarm samtidig (et viktig poeng! :tommel:). Men nå virker forhåpentligvis alt som det skal. gangen er full av bokser og ledninger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det var synd at mannen din ble syk, men dere har kanskje mulighet til å ta turen en annen helg?

Reparasjon av bil er alltid dyrt hvis du må på verksted. Jeg er glad for at mannen min er litt praktisk anlagt når det gjelder bil. Han fikser det meste selv slik at vi bare betaler for delene. Vi har spart mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synseren: Ja, håper på en frisk mann!

Hannen: Ikke så dumt å kunne fikse litt bil selv! Tenker man sparer en del på det.

Nå skal jeg snart ut i skisporet en utr :smilbla: Sol og snø :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline!

Jeg er innom for å ønske deg en riktig god helg! :) Håper det blir mye skigåing! Skulle virkelig ønske jeg var flink til å gå på ski, men har jo aldri orket å trene på det noe særlig :sjenert: Men virker så fint å suse mellom snødekte trær! :)

Ha det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ciara :vinke:

Mannen min er så forkjølet, så det ble ikke noe hytte-til-hyttetur på oss. Får se om jeg får tatt meg en tur for meg selv i morgen i løypene rundt her.

Så i stedet for fjelltur ble det Harry-tur til Charlottenberg.. :rodme: Vel, vi bor bare 1,5 time derfra, men har ikke vært der før. Kjekt med tur! Litt handling, men kan ikke akkurat si at vi fyllte opp bilen... Tror ikke det blir noe vi kommer til å gjøre veldig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Synd dere ikke fikk reist på hytte til hytte tur, men det kommer nye muligheter. Dere er heldige som har snø rett utenfor vinduet. Kan gå turer der istedenfor.

Ha en god helg tommeline!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Selv om dere ikke kjøpte så veldig mye i Charlottenberg så fikk dere da en tur om ikke annet.

Håper det blir en fin helg selv om mannen din ikke er i form :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Du må ha ei fin helg uten hyttetur, grensehandel er heller ikkje min stil men skal til sverige til sommaren så det blir vell litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synseren: Vi fikk kost oss selv om det ikke ble tur. Mannen min hadde i alle fall behov for å bare slappe av og flate ut...

Hannen: Alltids kjekt med en kjøretur!

Spidergirl: Ikke vant til grensehandel jeg heller. Er jo oppvokst på vestlandet, og da er det langt til noen grenser å handle ved...

cons: Takk det samme!

Litle lady: Fin ukestart her!

Til tider litt treig med å følge opp dagboken min, men det er bra dere er her inne og passer på! :blomst:

I dag er det husvask på programmet! Helgen har vært sløv, ble kanskje litt påvirket av mannen min som var helt kake... Selv om det ikke ble lang skitur på fjellet, har jeg da gått i skiløypene rundt her to dager. Utrolig herlig! Har gått lite på ski de siste årene, og nå er det som en nyoppdaget opplevelse hvor fint det er å gå på ski! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å gå på ski! Har egentlig bare en ti-minutters kjøreti til fin løyper selv, men er ikke særlig flink til å utnytte det..

Kos deg med rengjøring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å gå på ski! Har egentlig bare en ti-minutters kjøreti til fin løyper selv, men er ikke særlig flink til å utnytte det..

Kos deg med rengjøring!!

Jo, takk... rengjøring er alltid kjeeempekoselig :ironi:

Men det blir jo fint etterpå da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Lenge siden jeg har gått på ski. Hadde kanskje blitt mer skigåing hvis vi hadde snø rett utenfor vinduet.

Det er en god følelse etter at husarbeidet er gjort, heldigvis.

Ha en god natt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...