Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Jeg også må få med meg: Jakten på kjærligheten/ bonderomantikk, det er så koselig program. Det virker så idyllisk å bo på gård synes jeg, men sikkert mye arbeid også!

Ja, idyllisk. Men også mye å gjøre. Har jobbet på gård et par somre. Veldig fint og variert, men ikke en livsstil jeg kunne tenkt meg... Men å se på tv går helt fint :ler:

Unnskyld for at jeg ikke har vært her på lenge, men det er iallfall alltid koselig å se hilsener fra deg i dagboka mi!  :klem:

Du er så snill og søt!!  :kose:

Så koselig sagt! :klem:

Nærmer seg helg igjen! Tror jeg bare skal slappe av og kose meg. Mannen skal bort :tristbla: Men det er godt å bare være alene av og til også!

Vi fikk faktisk enda en bryllupspresang i går. Nesten tre månder for seint. Er fra foreldrene til barndomskameraten min, så de visste vel ikke om bryllupet før etter at det var skjedd. Men veldig hyggelig da! :rosasmil: Bra vi bestillte en del takkekort for mye i alle fall!

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Siden mannen din skal reise bort har du vel muligheten til å være sammen med venninner eller bare slappe av og kose deg? Noen ganger kan det være godt å være litt alene også og så blir det så godt når du får mannen din hjem igjen.

Ha en flott helg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Ønsker deg en herlig, kose seg uten mannen-helg! Kan være veldig deilig innimellom. Og så blir det jo så fantastisk å se ham igjen!!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere og: cons, Hannen, Jullan og Orkidéen!

Min kjære mann har akkurat dratt, så nå er det bare meg. Skal bare kose meg foran tven og KG ;) . Blir nok bra! Mannen min skal ut i telt med en gjeng, så blir været for gale blir det nok avlyst, og han er selvsagt velkommen hjem! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å være borte fra hverandre, er at det er så kjekt å sees igjen.

Det er det! Nå kom han hjem i går kveld da... litt mye styr (og så er det jo et faktum at det skulle regne hele natten, pingler! :ler: ) Så da fikk vi i alle fall fredagskvelden sammen, men nå har han dratt ut.

Nå driver jeg og fylleropp badekaret, så nå skal jeg koooose meg!

:dusje:

Var forresten litt ekkelt i går. Vi var ute og kjørte en tur, og da så vi at sivilt politi hadde stoppet noen folk (biler). Tenkte ikke så mye over det, kunne jo være hva som helst. Men da vi kom på bensinstasjonen like ved oss 1/2 time etterpå viste det seg at det hadde vært ransforsøk der, og at det var de vi hadde sett. Litt guffent når sånt skjer like ved der vi bor (og vi bor liksom ikke midt i byn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så deilig med badekar..savner det! Hvis jeg skal slappe av litt ekstra pleier jeg å dempe lyset på badet, tenne telys og ta en varm dusj..men det blir liksom ikke helt det samme som badekar...

Så skummelt med ransforsøk ja.. Er ofte redd for det selv når jeg er på jobb.

En bensinstasjon i byen her (samme kjede som oss) opplever noe annet ekkelt for tiden.. de hadde nemlig kastet ut en narkoman som skapte trøbbel. Som hevn kom han med en svær rotte og slapp den løs i stasjonen. :overrasket: De fikk fanget den til slutt (men måtte jo kaste alt av matvarer med tanke på hygiene), og ringte politiet. Politiet hentet han, men de fikk ikke gjort så mye med det. Så, som hevn på at de ringte politiet kom han og slapp ut enda to rotter... :overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cons: Folk altså! Helt utrolig at det går an! Veldig ekkelt når sånt skjer, ikke bare at det er ekkelt med rotter, men man blir jo utrygg på jobb. Håper du slipper noe sånt i alle fall!

Nå har jeg vært og kjøpt en julepresang. Egentlig vil jeg jo vente, men så hadde en butikk her 30% rabatt på glassene broren min samler på, så da fant jeg ut at han skal få det til jul. To hvitvinsglass, og det sparte jeg 180 kr på i forhold til full pris. Fornøyd med den! Og så fant jeg fine juleservietter i tillegg... :nisseblunk: Det er jo sånt som er koselig å "snope" seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndag, med en time lengre nattesøvn. Det hjelper jo ikke så mye når jeg ble sittende seint opp og se American beauty... Men bra film!

I dag er det familiemiddag hos mormor. Det blir nok koselig. Skal dele ut en del takkekort i samme slengen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg på familiemiddag da vennen!  :klem:

Det var veldig hyggelig :smilbla: Min onkel og tante med barn var det også, ikke så ofte jeg ser dem, så det var kjekt.

Og menyen var fårikål :sikle:

Og mannen er hjemme nå :hoppe: Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hørtes ut som om du har hatt en fin helg! :)

Godt du fikk ha mannen hjemme på fredagen da.

Men er alltid så godt å se kjæresten sin igjen når han har vært borte en liten stund. :kline:

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekkelt med den ranssituasjonen ja...skjønner jeg godt at du synes! Husker selv jeg passerte en Nordea-filial i Oslo, romjulen for vel 4 år siden... Måtte egentlig et ærend i banken, men fikk en gusten følelse og tenkte at jeg kunne vente...også syntes jeg synd på alle der inne. Akkurat da jeg rundet hjørnet så jeg en mørkkledt mann gå veldig bestemt mot banken, og minutter senere hørte jeg flere skudd... BANKRAN! :overrasket: DET var ekkelt!!!

Ellers høres det jo ut som om du har hatt en finfin helg, og jeg håper du får en finfin mandagskveld videre! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hannen, Orkidéen, Isola og Escada!

Mandager er alltid harde... :ler: Så nå gleder jeg meg til å legge meg. Men alt bare bra altså ;) .

Har nettop vært på korpsøvlse, virker som alle er værsyke. Ikke så rart, tåke og regn. Har følt det som det har vært skumring i hele dag.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ja, vi trenger skikkelig dagslys for å føle oss opplagde, det er sikkert. Er det sol setter jeg meg på terrassen med teppe rundt meg og suger til meg viktige D-vitaminer. :briller:

Kos deg imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi trenger skikkelig dagslys for å føle oss opplagde, det er sikkert. Er det sol setter jeg meg på terrassen med teppe rundt meg og suger til meg viktige D-vitaminer.  :briller:

Høres ut som en god ide. Men ikke aktuelt her akkurat nå.... Bare lave tåkeskyer... :ler:

Vel, vel... det kan jo bli en bra dag likevel! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...