Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Så deilig det skal bli med nytt bad :-D Og så er det jo så gøy å finne ut hva som skal være på gulv og vegger samt innredning. Bestemt dere?

Her våknet vi opp til frost på marka, og tro det eller ei :sjokkert: : blå himmel og sol :hoppe: Det er jo nok til å glede et Leanorahjerte :)

Jeg så bare starten på grand Prix programmet jeg, men fikk iallefall med meg litt av Carola (synes hun er sååå flink jeg :sjenert: ). Synes det var litt kjipt at hverken Bobbysock eller Secret Garden ikke var nominert :sad: , MENS Johnny Logan var med to :tunge1:

Ja ja :ler2:

Ha en strålende uke :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leanora: Nei, vi har nok ikke bestemt oss for hvordan badet skal være. Grå fliser på gulvet og lyse på veggene kan det nok godt hende at det blir. Men først må "grovarbeidet" gjøres, så begynner det gøye...

Enig i at det burde vært en norsk med på topp-14 på Grand Prix. Jonny Logan er da ikke sååå stor. Eller? :klø:

Har forresten glemt å skrive at det blir fullt hus hos svigers denne julen, det blir både mannes familie og min familie. Min kjære bror syns det var helt greit :hoppe: Så det er jo veldig bra! :nissekonekyss::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
I dag er det hvitt ute... Men som du sier, Synseren, det får vi ikke gjort noe med... og lyst og fint er det i alle fall... Hvordan er det hos deg, Hannen?

Her er det helt hvitt. Jeg er litt usikker på om jeg liker det eller ikke. Det blir litt delte følelser. På den ene siden så er det alt for tidlig med snø. Bladene henger fremdeles på en del av trærne. På den andre siden så er det jo veldig fint med nysnø da. Ungene har vært overlykkelige for snøen og har vært ute i flere timer i dag. Ja, ja, det gjenstår om snøen blir liggende eller om den smelter igjen.

Håper du har hatt en fin dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kan du ikke legge ut bilder av badet når det er ferdig, så får vi se hvor fint dere har fått det?? (Hvis du ikke synes det blir for privat da)

Så også Grand Prix programmet i går kveld, var igrunnen kjekt å sitte å mimre. Jeg pleier å få med meg Grand Prix hvert år, så jeg husket mange av sangene.

Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Håper både badet og jula blir fint!!! Gler meg til å pusse opp mitt fremtidige krypinn. På hybelen har eg ikkje så mange valgmuligheter akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Escada og Spidergirl: Gleder meg til jul ja :hoppe:

Synseren: Ja, kanskje kommer det et bilde etterhver. Men først må badet bygges... :ler:

Bare en kjapp tur innom her, må pakke for jeg skal på tur med jobben i morgen. Typisk, når jeg skulle printe ut program og hva vi skulle ha med etc (jada, ute i siste liten), er mailserverren nede... :sur: Får satse på å få gjort det i morgen tidlig før jeg drar.

:klem: til mine kjære dagboklesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanora: Nei, vi har nok ikke bestemt oss for hvordan badet skal være. Grå fliser på gulvet og lyse på veggene kan det nok godt hende at det blir. Men først må "grovarbeidet" gjøres, så begynner det gøye...

Det er akkurat det...å pusse opp badet er ikke bare artig - det er jo så MYE som skal gjøres, og grovarbeidet må jo i tillegg gjøres grundig! :Nikke:

God tur med jobben!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten grå blanke fliser på baderomsgulvet, og matte hvite på veggene med en sølvgrå enkel "bård" litt under midten. Veldig fornøyd med det! Særlig gulvet, det skinner uansett om det er nyvaska eller ikke! Men så var de også litt i det dyreste laget.... :sjenert: I stedet for dusjkabinett har vi en vegg av glassbyggersten og en glassdør. Passet ypperlig hos oss som ikke har så stort bad, ble liksom mer luftig og lyst!

Jaja...nok om vårt bad... blir morro å høre hvordan deres blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei på deg, Tommeline. Tenkte jeg skulle hilse på :)

Har ikke fått lest hele dagboken din ennå, men skal jobbe med saken. Har i hvert fall fått med meg de kjempefine bildene fra bryllupet ditt! :) Både bryllupet og dere så flotte ut!

God kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Synseren, cons, Orkidéen og Hannen som har passet på dagboken min mens jeg har vært borte :rosasmil:

:vinke: Ciara: Hyggelig med besøk fra deg i dagboken min. Skjønner godt at du ikke har fått lest hele, den begynner å bli lang... :ler:

Var en fin tur med jobben. Seminar langt ute i skogen. morsomt å gjøre noe annet av og til!!! Det ble jo skikkelig snøvær også, så følte vi var virkelig på hyttetur. Var sikkert 30-40 cm med snø på det meste!

Var helt kake i går da jeg kom hjem, så da ble det ikke gjort mye nyttig! :ler:

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

God morgen, Tommeline :vinke:. Kjekt å ha deg tilbake igjen. Det hadde sikkert sin sjarm at det kom mye snø da dere var på tur. Snøen skaper jo en egen stemning.

Ha en flott dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤Escada¤

Hørtes ut som du hadde d kjekt på seminar då.. :smilbla:

Heldig du som bor litt bedre til ogslipper sånne dumme naboer som eg har... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Ja, koselig med snø. I går hadde jeg rene påskefølelsen: snø som smeltet i solskinnet! :ler:

Men nå skal det altså bli 10 grader i morgen...

Escada: Absolutt noen fordeler med å bo litt for seg selv. ;)

Kom seint hjem fra jobb i dag, så føler kvelden bare har gått. Men har kost meg med jakten på kjærligheten. Program jeg må følge med på :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Velkommen hjem fra de dype skoger. Hørtes kjekt ut å være på tur med jobben i snøvær.

Jeg også må få med meg: Jakten på kjærligheten/ bonderomantikk, det er så koselig program. Det virker så idyllisk å bo på gård synes jeg, men sikkert mye arbeid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ååååh, så koselig det hørtes ut med "hyttetur" og snø!!! :)

Unnskyld for at jeg ikke har vært her på lenge, men det er iallfall alltid koselig å se hilsener fra deg i dagboka mi! :klem:

Du er så snill og søt!! :kose:

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...