Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Klart vi har støttet deg disse dagene, Leanora! Men nå er det jo veldig kjekt at du endelig kan kalle deg gravid! :smilbla::klem:

Hehe, klarinetter er vel en brass-entusiasts største skrekk. Og av og til en janitsjar-entusiasts også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Og jeg må si at jeg ikke får mindre lyst på barn av sånt... :sjenert:  :ler:

Kanskje det snart blir en baby på gang her :babysmokk: ? Det hadde vært moro. Jeg skulle ønske jeg av og til kunne skru tiden tilbake til ungene mine var babyer. Det var en slitsom men koselig tid. Tiden går så alt for fort og englebarna mine har blitt så store :grine:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke baby med en gang, Hannen ;) . Men jeg og mannen varmer opp tanken på at vi skal prøve. Neida, går ikke så fort her... :ler: Men det er jo et drastisk valg å bli foreldre...

Nå er det på tide å dra snart :smilbla: har funnet en ny fiskeoppskrift jeg skal prøve. Spiser for lite fisk, så har tenkt å prøve litt alternative fiskeretter fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Seks fløyter er jo endel. 2. stemme kan jo være greit å spille det også, selv om det er mest stas med 1. stemme.

Håper fiskeretten du skal prøve smaker godt!! Vi spiser også fisk for sjelden, egentlig ikke fordi vi ikke liker det, det blir bare sånn. Men vi får skjerpe oss, fisk er jo godt for mye. Ovnsbakt fjellørret med dill er absolutt favoritten her i heimen.

Ha en fortsatt fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks fløyter er jo endel. 2. stemme kan jo være greit å spille det også, selv om det er mest stas med 1. stemme.

Vi prøver å dele søsterlig... :ler:

Nå har jeg kjøpt julepapir til å pakke inn bryllupsbildene vi skal gi bort til foreldre og besteforeldre. Like greit å få dem pakket inn med det samme. Men butikken hadde ikke fått inn jule-til-fra-lapper enda :forvirret: Men moro med litt jul

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Nå har jeg kjøpt julepapir til å pakke inn bryllupsbildene vi skal gi bort til foreldre og besteforeldre. Like greit å få dem pakket inn med det samme. Men butikken hadde ikke fått inn jule-til-fra-lapper enda :forvirret: Men moro med litt jul

:nisseblunk:

Jeg har faktisk kjøpt 10 julegaver, men jeg har ikke fått pakket de inn enda. De har ikke fått inn noe julepapir i butikkene her enda. Jeg har alt begynt å glede meg til jul selv om det er en stund til enda :nissekonekyss: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Har du begynt med julegavene allerede el? :sjarmor: Eg begynner iværtfall å vurdere å kjøpe litt... er så dyrt å kjøpe alt på slutten liksom.. :sjenert: Håper du har hatt en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere også pusse opp badet!?

Åh, ikke sant det skal bli skjønt!?? Et fresh bad og et fresh kjøkken betyr virkelig så mye for at man skal trives... Bare så synd at dette også er rom som det gjerne koster fletta å stelle i stand! :sur: Jaja, sånn er det nå engang!

Håper du får en fortsatt fin torsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada: Er egentlig bare bryllupsbildene vi skal gi som jeg pakket inn. Like greit å få de pakket ordentlig, så blir de verken støvete eller de blir ødelagt fordi noe annet legges oppå. Ellers har jeg laget meg en oversikt i exel over alle som skal ha presanger, og der skriver jeg opp ting etterhvert som jeg kommer på ting. Den listen kan jeg jo bruke videre også, til bursdager etc.

Orikidéen: Ja, vi skal få oss nytt bad vi og :hoppe:. Vi må bare få tømt det rommet der vi skal bygge bad, det har bare blitt brukt til lagerplass fram til nå. Ikke bare bare å få plassert "skrotet" et annet sted... :ler:

Fredag i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med nytt bad altså. Det er jo liksom det rommet i huset hvor man skal føle seg mest vel, ren og pen..og da er det jo greit at selve rommet er fint også!

Hva skal du i helgen da?

Irriterer meg at jeg ikke får tv-kvelden min i kveld...har jo blitt så bortskjemt med mange frihelger i det siste.. jaja..

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cons: ikke de store planene for helgen! Blir hjemme-helg!

Og så skal vi tømme rommet som skal bli bad, og forhåpentligvis begynne å rive ned vegger :smilbla:

God helg til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok topp med nytt bad. Hvor stort blir det?

Ha en flott helg :klem:.

Ja hvor stort blir det?? :klø: Hvis jeg sier at rommet er 4,5-5 m2 tror jeg ikke at jeg bommer så mye. Men det er ganske smalt, og dør midt på ene langsiden, så ikke helt lett å innrede. Men det blir nok bra ;) .

Snart helg! Herlig herlig! Mannen min er og kjøper vin, så vi skal kose oss i kveld! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Så herlig med nytt bad då.... Når begynner dere? :) Må kosa deg masse i helga då... og med man og vin ikveld! :sjarmor: Har ei fristandes vinflaska ståandes her eg og... men for d første har eg jobbehelg... :roll: Og får d andre har eg noen andre små mysterier som eg må finne ut av først.. :forvirret: Håpe helga de blir super bra! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Det blir sikkert topp med nytt bad. Det dumme med bad er at alt koster så mye, det er vel nesten det dyreste rommet i huset bortsett fra kanskje kjøkkenet? Skal dere gjør mye selv eller får dere håndtverker til å gjøre arbeidet?

Håper dere får en fin helg og kos dere med god vin i kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Escada, Synseren og Seroxata! God helg til dere og! :klem:

Her har det snødd i dag :overrasket: Vanvittig dårlig ide syns jeg!!! VI er bare i oktober enda... Mannen min skal skifte dekk på bilen i dag. Snille han! :)

Badet skal vi sette bort! Blir dyrt på den måten, men vi må bl.a legge opp nye rør, og vi har lyst å få fagfolk til å legge fliser og sånt. Greit i forhold til forsikring og hvis/når vi en gang skal selge. Men det koster!!! Men vi la det inn i budsjettet da vi kjøpte huset for ett år siden, så vi har penger på bok for det ;)

Nå lukter det grønnsåpe og fårikål på kjøkkenet. Mmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Her har det også snødd i dag, men nå har visst værgudene hørt på meg for det har heldigvis gått over til regn.

Ha en strålende lørdag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Greit å få fagfolk til å gjøre jobben, de vet forhåpentligvis hvordan det skal gjøres. Alt må jo være tett slik at dere ikke får fuktskader ol.

Misunner ikke dere som har fått snø allerede det er tidlig. Men egentlig er det dumt å klage på været, vi kommer aldri til å kunne styre det likevel. Vi får ta det som kommer.

Ha en god helg videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det hvitt ute... Men som du sier, Synseren, det får vi ikke gjort noe med... og lyst og fint er det i alle fall... Hvordan er det hos deg, Hannen?

Sov lenge i dag. Nå skal jeg vekke mannen min, så skal vi spise frokost! :smilbla:

Ble sittende å se på Grand Prix 50 år i går. Morsomt med gamle slagere, men ble litt langdrygt program. Helt enig med vinneren i alle fall: ABBA og Waterloo :danse:

Men de kunne nesten vist eeenda mer spør kostymer og sånt. Hvor ble det av Jahn Teigen forresten? :ler: Han er jo den som har fått 0 poeng flest ganger, er han ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...