Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest #Spidergirl#

Det var nok deilig å få bevege litt på seg i helga då :)Eg er nok langt få noko husmorevne eg hater rydding og husvask :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hannen, Synseren og Spidergril! :klem:

Husarbeid er ikke det morsomtste jeg vet akkurat, men det må jo til... Har tørket støv og ryddet i dag.

I kveld blir det vafler. Var mannen som hadde så lyst på, og jeg er ikke akkurat vanskelig å be... nam nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.... :) Må innrømme at jeg ofte blir missfornøyd hos frisøren jeg og ja.... Men denne gang var d nåkså ille.... Regner ikke med å få "gullerotfarga hår" hos frisøren når en vil bleke en ettervekst liksom.... Det kunne jeg sikkert fått til selv sant... :sjenert: Men d er vel ik så mye å gjøre med.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og redder meg opp fra side 2...

Dumt du ikke var fornøyd hos frisøren, Litle Lady!

Kjekt å se deg igjen her, Isola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline :)

Håper du får en strålende helg. Vafler hørtes utrolig godt ut, det fikk jeg lyst til å lage en dag... Med brunost eller bringebærsyltetøy! Nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så veldig aktiv her i dagboken for tiden... :sjenert:

Bra dere passer på den! :klem:

Sitter og gleder meg til å måke snø ute... må si jeg er litt lei. Det er jo så mye snø at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av den... :sur:

Men det positive er jo at det er super forhold i skiløypene! :hoppe: Var ute på tur i går med en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannen: Ja, var på tide med en tur i dagboken igjen... :-D

Litle Lady og Spidergirl: Måkt snø ja... Men det skal visst snø litt mindre nå...

Har sittet og sett på Idol nå. Morsommere nå når vi får se hele opptredener, og de som synger kan synge sånn noenlunde... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og ser oss om etter bil nr 2 (har kanskje skrevet det før?). I alle fall, vi tenker at det kan holde med en 2-seter. Vi har jo en vanlig stasjonsvogn fra før. Fant en bil med denne beskrivelsen: "Bilen er kosmetisk stygg" :ler: Ja, den fikk jeg jammen lyst til å kjøpe.... har forresten sett styggere biler... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosmetisk stygg ja! :ler: Godt de er ærlige da! Min bil derimot er kosmetisk helt grei, men har til tider dårlig personlighet med lite arbeidsmoral og pågangsmot.. :ler:

Ser etter ny bil jeg også med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kosmetisk stygg ja!  :ler: Godt de er ærlige da! Min bil derimot er kosmetisk helt grei, men har til tider dårlig personlighet med lite arbeidsmoral og pågangsmot.. :ler:

Ser etter ny bil jeg også med andre ord...

Ja, skjønner godt at du ser etter ny bil... Personligheten er tross alt det viktigste... :ler::ler:

Har vært og snakket med studieninspektøren på en skole om å få vikartimer. De virker veldig positive så det blir jo spennende! :smilbla:

Nå dro mannen min akkurat avgårde på kurs i helgen. Alene-helg med andre ord. Blir nok en tur ut i morgen, blir nok kjekt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere og, Synseren og Hannen! :klem:

Av og til føler jeg meg som en nerd, som f.eks når jeg en fredagskveld går på ski i lysløypene i stedenfor å sitte og se Idol eller annet på tv.... :sjenert::ler: Men var herlig med en tur. Sammen med en venninne, ble mye preiking også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...