minister-mio Skrevet 30. desember 2020 #301 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel opplagt at dette er tull. Bare les beskrivelsen av hendelsen i hovedinnlegget og senere... Bestemor dytter et barn som kommer mot henne, dvs hun dytter da barnet med logisk bakover, men barnet får et kutt i panna? Etterhvert endres dette til at denne bestemora kastet barnet i bordet? Igjen, barnet har blitt tatt tak i, løftet og kastet i bordet for å få et kutt i panna... Juletulletråd sier jeg bare... Anonymkode: 84baa...707 Nettopp. Og historien var først at bvt sendte en miljøterapaut, så endret det seg til at det var en bekjent de selv kontaktet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 30. desember 2020 #302 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er vel opplagt at dette er tull. Bare les beskrivelsen av hendelsen i hovedinnlegget og senere... Bestemor dytter et barn som kommer mot henne, dvs hun dytter da barnet med logisk bakover, men barnet får et kutt i panna? Etterhvert endres dette til at denne bestemora kastet barnet i bordet? Igjen, barnet har blitt tatt tak i, løftet og kastet i bordet for å få et kutt i panna... Juletulletråd sier jeg bare... Anonymkode: 84baa...707 Om du først dyttes forover inn i et objekt er det også logisk at du kan falle bakover og slå bakhodet (for eksempel i gulvet). minister-mio skrev (11 minutter siden): Nettopp. Og historien var først at bvt sendte en miljøterapaut, så endret det seg til at det var en bekjent de selv kontaktet. Dere er mange som har gått iherdig inn for å stemple tråden som løgn og bedrag. TS har da gjentatte gang forsøkt å forklare og forsvare seg mot dette. Dere må jo være synsk om dere vet at TS er en løgner. Hva med å la tråden være, også får de som ønsker å bidra i den (tro på den) fortsette? Er det virkelig så vanskelig? Egentlig burde man vel rapportere innlegg som hevder at TS lyver, når hun gjentatte ganger forsøker å forsvare seg mot dette. Og flagge rapporteringen med spekulering. Til sist så kan jeg tilføye at jeg lurer virkelig på om TS ville møtt så mye motstand, anklager om løgn og antipati, om det var en mann som ble beskyldt for å utøve volden mot barnet. Om det var en far, onkel eller bestefar. Jeg tror det som er den tøffeste kamelen for mange i tråden å svelge, er at det er snakk om en bestemor. Sånn sett spiller det liten rolle om tråden er fiktiv eller sann, den belyser uansett et interessant reaksjonsmønster her inne. Endret 30. desember 2020 av Raven.Writingdesk 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #303 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 19.22): Jeg kommer fra et hjem med en narsissistisk mor og en fraværende mor. Jeg ble aldri sett eller hørt. jeg synes det er fantastisk at dette blir tatt på alvor fra deres side, Ts! Syns dy gjør alt riktig. Det at datteren din er glad og kommer løpende til bestemor for en juleklem, hvorpå et voksent menneske da skubber henne og det får så store følger... det vil prege et lite sinn. I hvertfall mtp st hun var glad og ikke mente noe vondt, hun ville bare gi bestemor en klem. Hun forstår jo ikke at bestemor klikket. Jeg håper alt går bra ❤️❤️ Anonymkode: 13976...602 Du har nok vært maks uheldig med både en narsissistisk mor og en fraværende mor. Jeg tror det er sunt for barn og vokse opp i et hjem med en mor og en far. Anonymkode: 2f351...17e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 30. desember 2020 #304 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 20.23): Barna våre har på ingen måte oppført seg slik at de blir så påfallende at det er ute av kontroll og/eller til fare og enorm påkjenning for gjestene. De lekte sisten med dukkene sine, lo ved noen anledninger høylytt over ting de syns var morsomt, lekte rollelek hvor de var frem og tilbake i stuen og opp og ned trappen, viste frem leker og pepperkakehus og sang ved ett par anledninger sammen på julesanger de liker. Vi hadde andre gjester tilstede som kun opplevde barna som glade og hyggelige så denne voldsomme reaksjonen til Bestemoren sto hun alene om. Jeg ønsket som sagt dialog med politi for anmeldelse og med BV for en dialog omkring hvordan vi på best ulig måte kunne imøtekomme barnet vårt etter dette og under hjemkomst, noe barnevernsvakten gjorde. Vi hadde kun dialog over telefon og var så heldig å kjenne ei som jobber som miljøterapaut som barna også kjenner som var en tur innom hos oss i dag for å snakke litt om hva vi kan vøre obs på, oppfølging videre etc. Jeg ser på det som svært alvorlig for ett barn når en viktig og sentral omsorgsperson helt uten forvarsel kaster barnebarnet sitt så hardt i bordet at det medfører hodetraumer og sykehusinnleggelser. De som velger å ta lett på slik står fritt til det, jeg ser imidlertid på dette som svært alvorlig for ett underutviklet sinn hos ett barn hvor slik som dette kan sette alvorlige og enorme spor. -TS Anonymkode: b63fb...423 Jeg forstår godt at dette er en vanskelig situasjon for dere TS. Jeg blir overrasket over naiviteten mange i denne tråde viser. Mange av svarene her bagatelliserer hendelsen, eller omskriver den. Det er viktig å huske på at ikke alle mennesker er snille. Det er ikke slik at alle de som er kjipe mennesker bare er folk som sitter inneburet, og som vi leser om i avisene, som en virkelighet fjernt fra der vi selv befinner oss. Mange mennesker har personlighetsforstyrrelse. De er voldelige, rusmisbrukere eller har andre store huller i sin personlighet. Disse menneskene kan være din bror, din svigermor eller i noen tilfeller ditt eget barn. Jeg anbefaler at du og din mann tar en analyse av din svigermors sinn. Var det første gangen hun oppførte seg slik? Det kan være tegn på demens eller annet problem som trenger medisinsk oppfølging. Demens kan unnskyldes, og forklares for et barn. Det trenger faglig oppfølging. Man straffer ikke demente mennesker. Man behandler dem. Hvis hun derimot har en personlighetsforstyrrelse, vil dette være mulig å avdekke gjennom at du under fire øyne, snakker med din mann, om hans barndom og oppvekst. Isåfall er nok han betraktelig mer traumatisert enn din datter, og han trenger at du er støttende i forhold til det han evt måtte ha opplevd. Dette var uansett en grusom opplevelse for dere i julen. Slik skal det ikke være. Klem til deg, og jeg håper dere finner ut av det! Hold sammen! Endret 29. august 2021 av Olaug Olsen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #305 Del Skrevet 30. desember 2020 Hippogriff skrev (10 timer siden): Jeg har meget høy kompetanse på hvordan offentlige tjenester i distriktskommuner organiseres faktisk Det er også folk i tråden som har kompetanse på hvordan de involverte faginstansene jobber, og de jobber visstnok også helt annerledes i denne bygda enn i resten av landet. Både politi, barnevern og medisinsk personell. Det er jo bare helt utrolig at alle disse instansene ikke bare har tilgang på voldsomme ressurser som trylles fram på null komma niks på julaften, men også har utviklet sine helt egne prosedyrer som avviker fra hele resten av landet. Helt utrolig - bokstavelig talt. Jeg vil ikke ta stilling til om historien er sann, men jeg bor i en liten kommune. Likevel er legevakten bare 4 km unna, og jeg kjenner både barnevernlederen, kommuneleger og miljøterapeuter i kommunen, lensmannen og flere av de ansatte i politiet godt nok til at jeg kunne tatt kontakt og rådført meg med dem om jeg hadde følt at jeg trengte det. Jeg ville kanskje ikke gjort det om svigermor hadde dyttet barnet mitt, men vil bare påpeke at på små steder kjenner folk hverandre 😉 Anonymkode: 9091f...1ec 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 30. desember 2020 #306 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke ta stilling til om historien er sann, men jeg bor i en liten kommune. Likevel er legevakten bare 4 km unna, og jeg kjenner både barnevernlederen, kommuneleger og miljøterapeuter i kommunen, lensmannen og flere av de ansatte i politiet godt nok til at jeg kunne tatt kontakt og rådført meg med dem om jeg hadde følt at jeg trengte det. Jeg ville kanskje ikke gjort det om svigermor hadde dyttet barnet mitt, men vil bare påpeke at på små steder kjenner folk hverandre 😉 Anonymkode: 9091f...1ec Jada, er klar over alt det der, men ser som sagt at det ikke tilfører tråden verdi at jeg fortsetter å diskutere sannhetsgehalten i dette. Jeg ønsker derfor i stedet å overlate skrivingen til de som tar utgangspunkt i at ts snakker sant, og leser med interesse deres innlegg Fortsatt god jul! Endret 30. desember 2020 av Hippogriff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #307 Del Skrevet 30. desember 2020 lillevill skrev (11 timer siden): Altså nå synes jeg du er ufølsom. Dette handler om et barn som har blitt dytta vekk av sin bestemor, slik at hun skallet i bordet og måtte sy. Kan du ikke sette deg inn i situasjonen til TS? Hva om det var ditt barn som ble dyttet av sin bestemor slik at dere måtte kjøre på legevakten på julaften for å sy? Jeg tror bestemoren gjorde pga refleks. Når noen f eks kommer løpende mot meg, dytter jeg dem bort med en gang. Det er rett og slett slik jeg reagerer på angrep. Anonymkode: 3725d...428 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #308 Del Skrevet 30. desember 2020 On 12/26/2020 at 8:07 PM, AnonymBruker said: Men kan du svare på hvorfor dere ikke tok mer hensyn til bestemor når hun gjentatte ganger sa at ting ble for mye for henne? Hvorfor prøvde dere ikke få kontroll på barna? Få roet dem ned? Du kan ikke skylde på at i julen så får barn være apekatter døgnet rundt. Dette er ansvarsfraskrivelse. Dere pushet bestemoren til et bristepunkt, mens dere satt og så på. Anonymkode: 11185...783 Sorry, men har du ikke som 70-åring lært hvordan takle at følelser blir for voldsomme, med å for eks trekke deg tilbake til et eget rom, så er det ikke noe vi andre kan gjøre for å beskytte oss selv mot deg Anonymkode: 66176...8b0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #309 Del Skrevet 30. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror bestemoren gjorde pga refleks. Når noen f eks kommer løpende mot meg, dytter jeg dem bort med en gang. Det er rett og slett slik jeg reagerer på angrep. Anonymkode: 3725d...428 Hun godtet seg etterpå... Anonymkode: 66176...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #310 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror bestemoren gjorde pga refleks. Når noen f eks kommer løpende mot meg, dytter jeg dem bort med en gang. Det er rett og slett slik jeg reagerer på angrep. Anonymkode: 3725d...428 Haha, barnebarnet ANGREP faktisk. Må ha vært et jækla farlig barnebarn med angrepstaktikken JULEKLEM! Synd tråden har sporet helt av til det punktet at TS kanskje ikke vil oppdatere. Anonymkode: 4674e...305 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #311 Del Skrevet 30. desember 2020 Uatskillelig skrev (På 26.12.2020 den 20.03): Helt feil. Jeg har ikke opplevd det datteren til TS har opplevd, men jeg opplevde en svært dramatisk hendelse på skolen som 16 åring. Hele familien ble involvert, og jeg ble også hentet på skolen, i tillegg til at barnevernet ble kontaktet. Familien tok tak i situasjonen, sendte folk for å hjelpe, jeg fikk dra hjem fra skolen og jeg ble tatt på alvor. Det er fortsatt en skremmende hendelse å se tilbake på, men jeg er veldig takknemlig for at situasjonen ble så tatt på alvor. Det var akkurat det jeg trengte da. Skjerming, være nær familie og å bli tatt på alvor i den traumatiske situasjonen. Kan se for meg at det er det samme datteren til TS også trenger. Noen som møter henne på følelsene og tar ekstra hensyn i den nærmeste tiden. Det å føle at noen står opp for en ved urett, det betyr veldig mye. Man er hjelpeløs i en traumatisk situasjon, og da trenger man noen handlekraftige folk rundt seg. Nemlig. Jeg kjenner noen som ble utsatt for uprovosert vold fra en voksen da hen var liten, og det ble ignorert av både foreldre og andre. Vedkommende har store psykiske problemer med dette den dag i dag, hovedsaklig angst og trust-issues, siden ingen hjalp hen med å bearbeide følelsene eller tok hens side, og disse problemene er nå begravd under mange år med fornektelse og dysfunksjonelle mestringsstrategier. Fungerer såvidt i jobb, men ikke i nære relasjoner eller som omsorgspersjon, så barn utgår og forholdene blir kortvarige. Dette er vondt og stygt å se på, og jeg tenker at de i tråden som sier at de opplevde x og y, og syntes oppstyret var verre, snakker fra en priviligert posisjon, hvor de slapp å oppleve det motsatte alternativet, som kanskje hadde traumatisert dem langt mer. (Og de som opplevde uhell eller angrep fra andre barn har ingenting i tråden å gjøre, å bli utsatt for dette fra voksne er noe helt annet.) Jeg har selv vokst opp med en forelder som alltid passet på og tok tak i ting, og selv om det føltes litt kleint når han ringte og kjeftet opp lærern min, så føltes det hovedsaklig trygt å alltid ha noen i ryggen. Anonymkode: 15451...c2b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #312 Del Skrevet 30. desember 2020 Diskusjonene går i sirkel nå, om det samme og mot det samme. Motpolene er simpelt og greit uenige om dette var en ulykke eller tilsiktet vold. Er det en ulykke så er det hele tatt ut av kontekst og er det tilsiktet vold så er reaksjonen berettiget. Utover det får vi aldri vite om det var en ulykke eller tilsiktet vold, fordi det er kun bestemor som faktisk vet det. Så, nå må TS komme inn å gi oss en oppdatering snart slik at vi får noe nytt og noe annet å krangle om! Tipper mange, inkludert meg, er veldig interessert i å vite hva som faktisk skjedde videre her. TS, kom med uttalelse! Anonymkode: 11185...783 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #313 Del Skrevet 30. desember 2020 Om svigermor med vilje hadde dyttet til et barn, godtet seg, og sagt det var "på sin plass". Og på toppen av det ikke lagt seg fullstendig flat etter at barnet hadde hjernerystelse og måtte sy. Da hadde mannen (eller helst et av hans søsken) tatt vare på svigermor, fått henne undersøkt, og vært til stede med henne til de fikk vurdert hennes psykiske tilstand. For da hadde jeg nok vært vel så bekymret for henne, som for barnet. Hadde svigermor hatt en historikk der vi hadde forstått at dette kunne skje ville hun vært under mye tettere oppsyn under besøk, og vi ville sett faresignalene lenge før en slik hendelse skjedde. Aldri om jeg hadde anmeldt, og krevd besøksforbud, for jeg forstod hva som ligger bak oppførselen. Dette er familie. Så må bare si meg enige i de som sier at det må være en god del mer her som ikke kommer frem. Anonymkode: a0fdb...cbb 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #314 Del Skrevet 30. desember 2020 Hei Jeg har ikke lest alle svarene du har fått, men min reaksjon: 1 : selvsagt, man blir lyn forbanna. 2, svigermora di kan være syk. begynnende demens, hjernetumor, noe fysisk som påvirker hodet, noe psykologisk, søvnmangel, personlige problemer dere ikke kjenner til , whatever 3 ; ikke lær jenta di å bli en lettkrenka person, bestemors handling er uakseptabel og uforståelig, noe klikka for henne der og da, ferdig med den saken og gå videre - ikke dvel ved dette overfor barnet, ho må ikke lære seg at man kaster bort egne krefter på å dulle, sulle og kverulere på problem som ligger hos andre. Liv laga, tempo og lyd, latter og glede, barn må få lov å styre litt ihvertfall i eget hjem ! Anonymkode: 718b1...0d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #315 Del Skrevet 30. desember 2020 Når jeg leser det ts FAKTISK forteller, er jeg enig i at dette virker som et uhell, hvor konsekvensene ble veldig store. Et bråkete hyper barn kommer løpende og sier «juleklem!» - jeg har selv hatt barn i den alderen og vet at harde små kropper som kommer løpende og herjende er ganske slitsomme. Dette var ikke noen velkomstklem, heller, så kan ha vært for femte gang... Sjuåringens egen fart gjorde nok at hun mistet balansen og traff bordkanten med fart når hun fikk en dytt. Enig med den over som skrev at bestemor nok uttrykte seg feil. Jeg er også sånn som går i forsvar hvis folk blir sinte og bråker pga en feil jeg har gjort hvor utfallet ÅPENBART er noe annet enn det jeg ønsket. F eks hvis jeg glipper taket i en fin serveringsbolle og den blir knust, da blir jeg sint og opprørt når andre angriper meg for å være uforsiktig, for jeg mener jo at jeg åpenbart ikke mente å knuse bollen... Selvsagt bør man legge seg flat og beklage, men hvis andre angriper en, samtidig som man selv er fortvilt over hendelsen, er det lett å gå i forsvar. Hvis bestemor ønsket å påføre barnebarnet hjernerystelse, hadde hun vel plukka opp et vedtre og slått henne hardt i hodet, ikke dytta henne på måfå inn i et bord. Dere må jo skjønne at dette er en ikke påregnelig skade av å dytte unna et barn? (Eller en voksen for den del.) Hele etterspillet med bestemors reaksjoner kan jo skyldes at hun ble kjørt på dør, anmeldt og fikk vite at de ville pålegge henne besøksforbud! Det er jo en veldig unormal reaksjon fra ts sin side. Be om besøksforbud høres ut som det rene drama, er bestemor superwoman eller hva...det går vel an å si fra at hun ikke får komme på besøk, hvis hun har for vane å komme uten at det er avtalt. Hun bryter seg da neppe inn og banker opp barnebarna! Anonymkode: 31254...de8 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #316 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når jeg leser det ts FAKTISK forteller, er jeg enig i at dette virker som et uhell, hvor konsekvensene ble veldig store. Et bråkete hyper barn kommer løpende og sier «juleklem!» - jeg har selv hatt barn i den alderen og vet at harde små kropper som kommer løpende og herjende er ganske slitsomme. Dette var ikke noen velkomstklem, heller, så kan ha vært for femte gang... Sjuåringens egen fart gjorde nok at hun mistet balansen og traff bordkanten med fart når hun fikk en dytt. Enig med den over som skrev at bestemor nok uttrykte seg feil. Jeg er også sånn som går i forsvar hvis folk blir sinte og bråker pga en feil jeg har gjort hvor utfallet ÅPENBART er noe annet enn det jeg ønsket. F eks hvis jeg glipper taket i en fin serveringsbolle og den blir knust, da blir jeg sint og opprørt når andre angriper meg for å være uforsiktig, for jeg mener jo at jeg åpenbart ikke mente å knuse bollen... Selvsagt bør man legge seg flat og beklage, men hvis andre angriper en, samtidig som man selv er fortvilt over hendelsen, er det lett å gå i forsvar. Hvis bestemor ønsket å påføre barnebarnet hjernerystelse, hadde hun vel plukka opp et vedtre og slått henne hardt i hodet, ikke dytta henne på måfå inn i et bord. Dere må jo skjønne at dette er en ikke påregnelig skade av å dytte unna et barn? (Eller en voksen for den del.) Hele etterspillet med bestemors reaksjoner kan jo skyldes at hun ble kjørt på dør, anmeldt og fikk vite at de ville pålegge henne besøksforbud! Det er jo en veldig unormal reaksjon fra ts sin side. Be om besøksforbud høres ut som det rene drama, er bestemor superwoman eller hva...det går vel an å si fra at hun ikke får komme på besøk, hvis hun har for vane å komme uten at det er avtalt. Hun bryter seg da neppe inn og banker opp barnebarna! Anonymkode: 31254...de8 Nå sier TS senere i tråden at de har snakket med bestemoren og hun står for handlingen og mener at det var med viten og vilje. Hadde dette vært en mann som hadde dyttet sin kjæreste hadde dere hylt i kor. Anonymkode: 2edaa...b40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #317 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tenker at å trekke inn og sende barn på samtaleterapi for små "hverdagslige" uhell er i drøyeste laget med mindre du ønsker at barnet ditt skal ha en kort inngang til psykiatrien ved en senere anledning. For mange barn er ikke møtet med psykiatrien særlig heldig, spesielt ikke i barnealder. Anonymkode: 11185...783 Kan skrive under på det. Å må ta fri for å gå til bup som eneste barn du vet om, og å forstå at det du har opplevd er psykt, gjør deg ikke mer komfortabel med situasjonen. Personlig fikk jeg sosial angst av denne situasjonen, da de andre barna alltid lurte på hvor jeg var og hvordan jeg var syk. Fikk aspergerdiagnose til slutt da jeg unngikk andre barn, fullstendig malplassert. Jeg var ikke syk, jeg ble forsøkt kidnappet i hele 6 sekunder. Noen ting blir faktisk bedre av å normalisere det, istedet for å psykeliggjøre det. Det er stort og skummelt for barn å være i kontakt med helsevesenet på denne måten. Mamma utdannet seg senere som barnevernspedagog, og angret da på at hun sendte meg til bup. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Diskusjonene går i sirkel nå, om det samme og mot det samme. Motpolene er simpelt og greit uenige om dette var en ulykke eller tilsiktet vold. Er det en ulykke så er det hele tatt ut av kontekst og er det tilsiktet vold så er reaksjonen berettiget. Utover det får vi aldri vite om det var en ulykke eller tilsiktet vold, fordi det er kun bestemor som faktisk vet det. Så, nå må TS komme inn å gi oss en oppdatering snart slik at vi får noe nytt og noe annet å krangle om! Tipper mange, inkludert meg, er veldig interessert i å vite hva som faktisk skjedde videre her. TS, kom med uttalelse! Anonymkode: 11185...783 For ikke å snakke om motpolene i argumentasjonen. Tvert noen påpeker at ts' reaksjon er traumatiserende får de høre at det er bedre enn (det tilsynelatende eneste) alternativet, som er å ignoreres fullstendig. Det burde ikke være noe nytt for foreldre at ens egen reaksjon har ekstremt stor påvirkning på hvordan barn takler og opplever ulike situasjoner. Bare det at hele familien strømmer til forteller barnet at dette er veldig alvorlig. Det er forståelig at man reagerer voldsomt i øyeblikket, men her har ts og mannen fått tid til å roe seg ned og likevel klart å overreagere ved hvert veikryss. Anonymkode: 6e0e6...fff 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #318 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå sier TS senere i tråden at de har snakket med bestemoren og hun står for handlingen og mener at det var med viten og vilje. Hadde dette vært en mann som hadde dyttet sin kjæreste hadde dere hylt i kor. Anonymkode: 2edaa...b40 Tror ikke du forsto hva jeg skrev. Hun dyttet til barnet med vilje. Påregnelig følge er at barnet dyttes ut av kurs. Påregnelig følge er IKKE fall mot bordkant, blod og hjernerystelse. Dersom bestemor ønsket å påføre barnet sår i hodet og hjernerystelse, hadde hun selvsagt gått helt annerledes fram. Anonymkode: 31254...de8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #319 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke du forsto hva jeg skrev. Hun dyttet til barnet med vilje. Påregnelig følge er at barnet dyttes ut av kurs. Påregnelig følge er IKKE fall mot bordkant, blod og hjernerystelse. Dersom bestemor ønsket å påføre barnet sår i hodet og hjernerystelse, hadde hun selvsagt gått helt annerledes fram. Anonymkode: 31254...de8 Bestemor svarte ja på at hun ønsket at barnet skulle treffe bordkanten Anonymkode: 2edaa...b40 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #320 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg må bare spørre alle som bagatelliserer dette; ville dere sett mildere på om dette var en mann som dyttet sin kjæreste? Eller Sitt barn? hva med ung mann som dytter en gammel dame? jeg har forøvrig vitnet sistnevnte, det var også en impulshandling. Hvor en ung mann dyttet eldre dame så hun traff dørkarmen hardt. Damen fikk sterke senskader som ikke ble oppdaget der og da, men sliter den dag i dag med svimmelhet, synsforstyrrelser.. men, det var jo såklart bare en impulshandling! Da er det jo greit? Han fikk jo bare nok! Anonymkode: 2edaa...b40 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå