Gjest Kayo Skrevet 23. januar 2021 #61 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje det er en manne-greie..? Selvsagt ikke blant alle menn, men mange? Anonymkode: 9b318...ab9 Tror mannegreia rundt dette er at vi rett og slett ikke bedre.. Vi mener det godt😂 Det å ønske å bli verbalt verdsatt som noe mer enn "hot" er en ærlig sak, det. "Hotte" kvinner finnes det mange av der ute og det er ikke noe galt å ønske å føle seg helt spesiell i øynene til en partner. Etter min mening er det helt naturlig. Også for oss menn.
Gjest Minesveiper Skrevet 23. januar 2021 #62 Skrevet 23. januar 2021 (endret) 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, men jeg vil bare si at jeg hadde litt den samme erfaringen i mitt forrige forhold. I starten av forholdet var det jo hyggelig med komplimenter på utseende. Men når vi hadde vært sammen i noen år, og komplimentene fortsatt handlet utelukkende om utseende, selv om jeg fisket og spurte mer spesifikt, var det fortsatt bare utseende jeg fikk komplimenter på. Da begynte det å gjøre meg mer og mer trist; forstod han ikke hvem jeg var? Så han ikke gode kvaliteter i meg? Eller var han så enkel at han ikke tenkte lenger enn som så? Han var fornøyd i forholdet, og sa det var det beste forholdet han hadde vært i, men han klarte altså ikke uttrykke følelsene sine på en bedre måte. Kanskje det er en manne-greie..? Selvsagt ikke blant alle menn, men mange? Anonymkode: 9b318...ab9 12 hours ago, Mole said: Tror mannegreia rundt dette er at vi rett og slett ikke bedre.. Vi mener det godt😂 Det å ønske å bli verbalt verdsatt som noe mer enn "hot" er en ærlig sak, det. "Hotte" kvinner finnes det mange av der ute og det er ikke noe galt å ønske å føle seg helt spesiell i øynene til en partner. Etter min mening er det helt naturlig. Også for oss menn. Problemet er at dere ikke skiller mellom hva som gjør at en mann føler på en tiltrekning (attraksjon), og hva som gjør at mannen vil tilbringe tid med en dame. Sistnevnte handler i større grad om kjemi, at man kommer godt overens, at man har ting til felles, at man er på samme bølgelengde intellektuelt osv. Kanskje det også skaper tiltrekning for flere menn, who knows. Det er gjerne tiltrekningen som avgjør om man ønsker en romantisk eller vennskapelig relasjon. Det jeg synes er trist i denne tråden er at det kommer fram at kvinnene her egentlig ikke liker menn, og aksepterer ikke menn sin natur. Det er ikke greit for en mann å føle seg tiltrukket på grunn av utseende. Det er objektiverende, seksualiserende, og gjør mannen enkel. Det er kjempe trist at feministisk propaganda hjernevasker kvinner i samfunnet slik at mennene i samfunnet heller velger å vri på sannheten for å slippe unna den negative problemstillingen. Vi på vår side må bare akseptere kvinners natur, og hvis ikke vi gjør det så er det synd for oss. Mennene som ikke aksepterer kvinners natur tilhører MGTOW, og bluepill/redpill bevegelsen. De fleste av oss ser på dem som tapere. De har ikke en stemme generelt i samfunnet, bare innad i sin egen gruppe. Sinte bitre feminister klarer dessverre å påvirke kvinner generelt. De har av en eller annen grunn en stemme. Endret 23. januar 2021 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #63 Skrevet 23. januar 2021 Minesveiper skrev (11 minutter siden): Problemet er at dere ikke skiller mellom hva som gjør at en mann føler på en tiltrekning (attraksjon), og hva som gjør at mannen vil tilbringe tid med en dame. Sistnevnte handler i større grad om kjemi, at man kommer godt overens, at man har ting til felles, at man er på samme bølgelengde intellektuelt osv. Kanskje det også skaper tiltrekning for flere menn, who knows. Det jeg synes er trist i denne tråden er at det kommer fram at kvinnene her egentlig ikke liker menn, og aksepterer ikke menn sin natur. Det er ikke greit for en mann å føle seg tiltrukket på grunn av utseende. Det er objektiverende, seksualiserende, og gjør mannen enkel. Det er kjempe trist at feministisk propaganda hjernevasker kvinner i samfunnet slik at mennene i samfunnet heller velger å vri på sannheten for å slippe unna den negative problemstillingen. Vi på vår side må bare akseptere kvinners natur, og hvis ikke vi gjør det så er det synd for oss. Mennene som ikke aksepterer kvinners natur tilhører MGTOW, og bluepill/redpill bevegelsen. De fleste av oss ser på dem som tapere. De har ikke en stemme generelt i samfunnet, bare innad i sin egen gruppe. Sinte bitre feminister klarer dessverre å påvirke kvinner generelt. De har av en eller annen grunn en stemme. Det var da voldsomt. Jeg sa det var hyggelig med komplimenter som går på utseende, men når det etter flere år sammen fortsatt bare kommer komplimenter på utseende, og ingenting annet i tillegg, da var det noe som manglet. Jeg ønsker jo at en partner skal se mer av hvem jeg er, enn bare utseende. Jeg har mange gode sider, og når en partner ikke klarer å gi et eneste kompliment som går på personlighet, så er det vanskelig å se for seg at man kan bygge en fremtid sammen. Men for all del, komplimenter for utseende er kjempefint å få. Men det bør ikke utelukke andre type komplimenter. Vi mennesker vil jo bli sett og anerkjent for den vi er, det ønsker både menn og kvinner, og spesielt viktig er det at partneren ser deg. Anonymkode: 9b318...ab9 3
Gjest Kayo Skrevet 23. januar 2021 #64 Skrevet 23. januar 2021 Minesveiper skrev (22 minutter siden): Problemet er at dere ikke skiller mellom hva som gjør at en mann føler på en tiltrekning (attraksjon), og hva som gjør at mannen vil tilbringe tid med en dame. Sistnevnte handler i større grad om kjemi, at man kommer godt overens, at man har ting til felles, at man er på samme bølgelengde intellektuelt osv. Kanskje det også skaper tiltrekning for flere menn, who knows. Det jeg synes er trist i denne tråden er at det kommer fram at kvinnene her egentlig ikke liker menn, og aksepterer ikke menn sin natur. Det er ikke greit for en mann å føle seg tiltrukket på grunn av utseende. Det er objektiverende, seksualiserende, og gjør mannen enkel. Det er kjempe trist at feministisk propaganda hjernevasker kvinner i samfunnet slik at mennene i samfunnet heller velger å vri på sannheten for å slippe unna den negative problemstillingen. Vi på vår side må bare akseptere kvinners natur, og hvis ikke vi gjør det så er det synd for oss. Mennene som ikke aksepterer kvinners natur tilhører MGTOW, og bluepill/redpill bevegelsen. De fleste av oss ser på dem som tapere. De har ikke en stemme generelt i samfunnet, bare innad i sin egen gruppe. Sinte bitre feminister klarer dessverre å påvirke kvinner generelt. De har av en eller annen grunn en stemme. Det er ingen som avskriver fysisk attraksjon, og det finnes heller ingen standard på hva som må til for at man ønsker å tilbringe tid med en annen.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #65 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 0.08): Jeg har datet en mann i fire måneder nå og har godt inntrykk av han og selv om jeg ikke er klar for et forhold enda, liker jeg å tilbringe tid med han, men en ting han ofte gjør, er å komplimentere utseende mitt, noe som er hyggelig, men jeg er redd for at det er det viktigste for han. Jeg liker å ordne meg, men jeg har som alle andre dårligere dager og syns det har blitt for mye fokus på utseende. Han kan stirre meg i øynene og si at han blir nervøs på grunn av at jeg er så vakker, han kommenterer at jeg er en ti-er, at ansiktet mitt er perfekt, osv. Dette er veldig hyggelig og jeg får ofte oppmerksomhet fra menn når jeg ordner meg (og det høres idiotisk å skrive det, men jeg er over gjennomsnittet pen), men jeg er langt fra perfekt og nå som jeg er så vant til komplimenter kommer jeg til å forvente det og kan bli skuffet dersom slike komplimenter slutter å komme. Jeg har så mye mer å tilby enn utseende. Denne mannen er selv ganske opptatt av utseende, går bare med merkeklær, styler og bruker litt tid på utseendet. Dere menn, gir dere komplimenter bare for å være hyggelig eller tror dere at dere oppnår noe med slike kommentarer? Mener han virkelig alt det han lirer av seg om mitt utseendet eller har han noen baktanker? Anonymkode: 76cf6...ad3 For min egen del er jeg ekstremt visuell. Kan stirre på bilder av fine båter og biler. Fine damer kan jeg stirre på enda lenger. Det gir meg en glede og lyser opp livet mitt. Var sammen med en veldig pen dame en gang som jeg hadde misjonær-sex med. Så på ansiktet hennes mens jeg kom. Tror det er det nærmeste jeg har vært himmelen noen gang. Ble nesten religiøs av opplevelsen. Elsker pene ansikter. Det er mer turn-on enn både rumpe og pupper. Anonymkode: 22914...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #66 Skrevet 25. januar 2021 Minesveiper skrev (På 23.1.2021 den 12.18): Problemet er at dere ikke skiller mellom hva som gjør at en mann føler på en tiltrekning (attraksjon), og hva som gjør at mannen vil tilbringe tid med en dame. Sistnevnte handler i større grad om kjemi, at man kommer godt overens, at man har ting til felles, at man er på samme bølgelengde intellektuelt osv. Kanskje det også skaper tiltrekning for flere menn, who knows. Det er gjerne tiltrekningen som avgjør om man ønsker en romantisk eller vennskapelig relasjon. Det jeg synes er trist i denne tråden er at det kommer fram at kvinnene her egentlig ikke liker menn, og aksepterer ikke menn sin natur. Det er ikke greit for en mann å føle seg tiltrukket på grunn av utseende. Det er objektiverende, seksualiserende, og gjør mannen enkel. Det er kjempe trist at feministisk propaganda hjernevasker kvinner i samfunnet slik at mennene i samfunnet heller velger å vri på sannheten for å slippe unna den negative problemstillingen. Vi på vår side må bare akseptere kvinners natur, og hvis ikke vi gjør det så er det synd for oss. Mennene som ikke aksepterer kvinners natur tilhører MGTOW, og bluepill/redpill bevegelsen. De fleste av oss ser på dem som tapere. De har ikke en stemme generelt i samfunnet, bare innad i sin egen gruppe. Sinte bitre feminister klarer dessverre å påvirke kvinner generelt. De har av en eller annen grunn en stemme. Vi aksepterer naturen til menn så til grader ellers hadde vel ikke skjønnhetsindustrien vært så stor som den er.. Å sminke seg,kle seg pent osv gjør man jo for å føle seg bra, men også gjerne for å være "pen". Vi har blitt foret med at vi må være pene og ha fint utseende for at menn skal like oss, ellers er det bare å glemme å ha noe med menn å gjøre. Det eneste som er litt kjipt å vite, er det at dine verdier, hvem du er som menneske osv ikke betyr noenting så lenge du er pen nok. Man forstår at menn vil ha en som er pen å se på, men vi kvinner vil ha mannen for den han er og ikke kun hvordan han ser ut. Selv er jeg gjennomsnittlig og vil på ingen måte bli en insta babe kun for å ha sjansen på menn, så da har jeg valget om å gi etter, eller forbli singel fordi jeg ikke er sexy og digg nok. Jeg har på en måte valgt det siste da jeg er singel og åpen for noe mer, men å være singel og søkende krever altfor mye og jeg når ikke opp i konkurransen blant de peneste så hvorfor kaste bort tiden da når jeg vet menn vil ha pene barbiedukker? Anonymkode: da3ee...b60 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #67 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 12.36): Det var da voldsomt. Jeg sa det var hyggelig med komplimenter som går på utseende, men når det etter flere år sammen fortsatt bare kommer komplimenter på utseende, og ingenting annet i tillegg, da var det noe som manglet. Jeg ønsker jo at en partner skal se mer av hvem jeg er, enn bare utseende. Jeg har mange gode sider, og når en partner ikke klarer å gi et eneste kompliment som går på personlighet, så er det vanskelig å se for seg at man kan bygge en fremtid sammen. Men for all del, komplimenter for utseende er kjempefint å få. Men det bør ikke utelukke andre type komplimenter. Vi mennesker vil jo bli sett og anerkjent for den vi er, det ønsker både menn og kvinner, og spesielt viktig er det at partneren ser deg. Anonymkode: 9b318...ab9 Ja det er det som er så kjipt å vite. At det er ikke viktig hvem vi er som mennesker, men bare hvordan vi ser ut. De driter egentlig i oss sånn sett og er med kvinner for å ha en digg dame å vise frem. Anonymkode: da3ee...b60 2
Gjest Minesveiper Skrevet 25. januar 2021 #68 Skrevet 25. januar 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Vi aksepterer naturen til menn så til grader ellers hadde vel ikke skjønnhetsindustrien vært så stor som den er.. Å sminke seg,kle seg pent osv gjør man jo for å føle seg bra, men også gjerne for å være "pen". Vi har blitt foret med at vi må være pene og ha fint utseende for at menn skal like oss, ellers er det bare å glemme å ha noe med menn å gjøre. Anonymkode: da3ee...b60 Mange vil påstå der at kvinner i større glad klær seg opp / sminker seg for hverandre for hverandre. Det handler om å tilhøre en viss gruppe. Ikke vet jeg. 28 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har blitt foret med at vi må være pene og ha fint utseende for at menn skal like oss, ellers er det bare å glemme å ha noe med menn å gjøre. Det eneste som er litt kjipt å vite, er det at dine verdier, hvem du er som menneske osv ikke betyr noenting så lenge du er pen nok. Man forstår at menn vil ha en som er pen å se på, men vi kvinner vil ha mannen for den han er og ikke kun hvordan han ser ut. Anonymkode: da3ee...b60 Det handler mer om tiltrekning. Jeg kan føle en fysisk tiltrekning mot en dame, men ikke like henne som person. Da vil jeg naturligvis ikke være interessert i å bli kjent med henne. Jeg kan like en dame, men likevel ikke føle en tiltrekning mot henne. At utseende er en viktig faktor i likningen, betyr ikke at den er absolutt alt, men samtidig er det også dumt å late som den ikke er viktig når den helt klart er det. At menn, og kvinner tiltrekkes av et pent ytre har ingenting med verdier å gjøre. Det har mer med biologi, og noen vil hevde kultur å gjøre. Jeg mener det har mest med biologi å gjøre. At flere menn ikke har strenge krav til kvinners verdier kan jeg derimot være enig i. Det er mange kvinner som glatt ser forbi verdiene til en mann også. Typisk at man gjør det når man er yngre. 33 minutter siden, AnonymBruker said: Selv er jeg gjennomsnittlig og vil på ingen måte bli en insta babe kun for å ha sjansen på menn, så da har jeg valget om å gi etter, eller forbli singel fordi jeg ikke er sexy og digg nok. Jeg har på en måte valgt det siste da jeg er singel og åpen for noe mer, men å være singel og søkende krever altfor mye og jeg når ikke opp i konkurransen blant de peneste så hvorfor kaste bort tiden da når jeg vet menn vil ha pene barbiedukker? Anonymkode: da3ee...b60 Du drar den langt når du hevner du må bli instababe for å ha sjans på menn. De fleste av oss som har utdanning er ikke interessert i damene som er med på paradise hotel, og ex on the beach. Damene jeg studerte med var normale, og var ikke besatt av skjønnhetstrendende som er inn i Oslo. Normale kvinner rent utseendemessig klarer seg like bra på datingmarkedet som normale menn.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #69 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): For min egen del er jeg ekstremt visuell. Kan stirre på bilder av fine båter og biler. Fine damer kan jeg stirre på enda lenger. Det gir meg en glede og lyser opp livet mitt. Var sammen med en veldig pen dame en gang som jeg hadde misjonær-sex med. Så på ansiktet hennes mens jeg kom. Tror det er det nærmeste jeg har vært himmelen noen gang. Ble nesten religiøs av opplevelsen. Elsker pene ansikter. Det er mer turn-on enn både rumpe og pupper. Anonymkode: 22914...7ce Er du ikke så veldig pen selv, kanskje? Anonymkode: 1f09b...ab8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå