Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har heller ikke fått..

kommer kanskje i morgen :Nikke: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veninne av meg her i Bergen fikk den i posten i dag!

...men ikke jeg :grine:

Skrevet

På Ikea Furuset stod det stort skilt om at katalogen sendes ut den 17. august.

Skrevet

jeg har ikke fått den enda..

Skrevet

Jeg var innom Ikea Furuset for å hente katalogen i går, men den kommer ikke i butikken før 22. august...

Men vi fikk den hjem i går! :danse: Bestilte den på internett, for vi bor i Vestfold.

Jeg har bodd i Oslo, og det ene stedet jeg bodde fikk vi den utenfor leilighetsdøra, og det andre stedet lå det i fellesgangen i en haug.

Den nye katalogen er kjempefin! Leste den på svensk i forrige uke, og det var mange godbiter der. :Nikke:

Skrevet

Fikk den i går. Litt skuffa egentlig.

Ikke så mye nytt og kult i år synes jeg.

Men bra at de har fått ned prisene på garderobeskap.

Fru Nitha

Skrevet

Vi fekk den i går. Har aldri før fått den automatisk i postkassa- så det var en kjekk overraskelse! :)

Vart kansje litt skuffa eg og- men reknar med den blir betre og betre til meir eg ser i den :)

Syns der er så mange fine soverom eg. Får lysst på den dobbeltdyna dei har der; 240*220. Den vi har no er 200*220- egentlig litt for lita..

Skrevet

Fikk katalogen i dag - kjempegøy å sitte og bla i den. Har veldig lyst på en Ikea-tur snart!

Skrevet

Fortsatt ingen ikeakatalog her :sur:

Skrevet

Jeg fikk i dag! Sto tilfeldigvis og tittet ut av vinduet da jeg så postmannen dra den opp av veska. Da snublet jeg rimelig kjapt ned trappen kan du si :)

Skrevet

Har fått ikea katalogen og ble veldig glad for det. Er det noen som vet når kjøkken-katalogen kommer?

Venter i spenning på å se mitt nye kjøkken som kommer.

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått den. :tristbla: Jeg fikk den i fjor, men nå begynner jeg å vakle i troen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...