Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet
Den svenske katalogen kan lastes ned i PDF format her:

> Ikea katalog 2005/2006 (29 MB)

Så flott! Litt liten skrift, men ser jo at det er masse jeg har bruk for der :sjarmor:

(artig tekst på ett av bildene: Schhh! Sluta prassla med pengerna du sparat :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser på Sol.no at IKEA katalogen kommer med posten på mandag... gleder meg...

Skrevet

Da skal jeg skjule nei til reklame-klistremerket mitt...

Men - hva er egentlig det store med at katalogen kommer? Har de nå byttet ut svært mye av det de selger, eller har de bare arrangert tingene sine annerledes i den nye katalogen?

(Kan ikke huske å ha sett noe alt-skal-ut-før-de nye-varene-kommer-salg på Ikea i det siste!!)

Skrevet

Ser ikke snurten av sofaen Göteborg.. :tristbla: Den skulle jo jeg kjøpe når jeg bare fikke spart opp nok penger... :sur:

Skrevet

Vi har ikke fått den i dag heller... men den kommer vel kanskje før helga? *håperhåper* ;)

Skrevet

Vi har ikke fått den i dag heller... men den kommer vel kanskje før helga? *håperhåper* ;)

[/quote....

... kommer på mandag...

Skrevet
Ser ikke snurten av sofaen Göteborg..  :tristbla:  Den skulle jo jeg kjøpe når jeg bare fikke spart opp nok penger...  :sur:

Neeeeeeei!!! :grine::grine:

Den skulle jo jeg også kjøpe!!!

Hvordan kan de kvitte seg med den fineste (og beste!!) sofaen sin etter så kort tid??? :frustrert::frustrert::sur:

Skrevet

Den kom ikke i dag heller

Kommer ikke før på mandag altså? Håpte nå jeg skulle få kose meg med den i helga jeg da...

Skrevet (endret)
Den kom ikke i dag heller

Kommer ikke før på mandag altså? Håpte nå jeg skulle få kose meg med den i helga jeg da...

Leste på dagbladet.no at den skal ut på mandag....

Her er noen av nyhetene.....

Endret av Titti73
Skrevet (endret)
:) Endret av Titti73
Skrevet

Nå er i alle fall "Nei til reklame"-merket fjernet fra postkassa mi, håper den kommer på mandag her hos oss også!

Skrevet

Hei!

Jeg vil bare si at i Trondheim kommer ikke IKEA-katalogen før 22.august ihvertfall... har vært på ikea hver dag i det siste. Så en stor banner der det sto at 22.august var den magiske datoen ;)

Akkurat flyttet inn i ny leilighet, masse oppussing, og masse nye ting... ARTIG! :)

Skrevet

Hvordan vet dere at dere får den nye IKEA-katalogen? Jeg må hvert år bestille den for å få den ...

Skrevet

Var på Ikea i dag, og i ankomsthallen så sto det en lapp om at de nye katalogene ble sendt ut 15 aug, og at alle skulle ha fått den innen 22 aug.

Skrevet
Hvordan vet dere at dere får den nye IKEA-katalogen? Jeg må hvert år bestille den for å få den ...

Så lenge jeg har bodd i Bergen, og det er 7 år, har jeg alltid fått den. Rtt og slett fordi vi bor i "nedfallsfeltet" for en IKEA-butikk. Mamma får den aldri, hun bor i Ålesund, og bestiller. Vi får, fordi vi bor slik til at det er naturlig at vi får.

Skrevet

Vi får også alltid katalogen, selvom vi bor milevis unna Ikea.

Skrevet

Dette står i artikkelen i Dagbladet som det er linke til litt lenger opp i tråden her:

Nytt i år er det at også alle som bor i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal får katalogen tilsendt. Dette gjelder også Bodø, Harstad, Tromsø og kystkommunene i Aust- og Vestagder.
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er postmann i morgen!

Skrevet

Trodde faktisk ikke de kom med posten jeg, men med egen IKEA-postmann? Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...