Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gitt det nye som står vil altså også mamma få den automatsik i år. Da blir hun nok glad, for før om årene har hun alltid måttet bestille den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette står i artikkelen i Dagbladet som det er linke til litt lenger opp i tråden her:

:danse:

Gjest bamsemums
Skrevet

Ohh jippi som jeg gleder meg, alltid spennende å se hva slags nye ting de får inn! :klappe:

Skrevet

Jeg har vært på Ikea allerede og funnet en del som står på ønskelista mi :ler:

Skrevet (endret)

:ler:

Jeg var i Perfect Home selskap og shoppa en del, så jeg må holde meg unna Ikea noen uker :ler:

Endret av Remyline
Skrevet

Nå håper jeg virkelig at den kommer i kassa i morgen, men det er vel lite trolig at den gjør det... Har ventet leeeenge de forrige årene *sukk*

Skrevet
:ler:

Jeg var i Perfect Home selskap og shoppa en del, så jeg må holde meg unna Ikea noen uker :ler:

Jeg og :mrgreen: Derfor ble det bare ting på ønskelista,og ikke noe særlig i handlekurven :ler:

Skrevet
:ler: Da tror jeg vi var samme plassen ;) Koselig at du stakk innom her :)
Skrevet
:ler: Da tror jeg vi var samme plassen ;) Koselig at du stakk innom her :)

Ja vi var det ;)

Skrevet

Fy filler!!! :frustrert:

Ingen katalog i posten i dag heller

Skrevet
(Jeg har klistremerke på kassa, håper jeg får den likevel. :sjenert: )

Nope, da får du ikke. Skynd deg å fjerne klistremerket for et par uker så får du sikkert katalogen :-)

Skrevet

Jeg har ikke fått min i dag!

Håper den kommer i morgen!!!

Skrevet

Meget viktig som Snuppelure påpeker å fjerne klistremerke mot uadressert reklame. For ellers kommer den jo selvsagt aldri, uten å få den bestilt med adresse på (og det tar jo litt tid, for bestilling åpnes det ikke for enda)

Glad jeg har fått min, koooooose meg :)

Skrevet

Noen på St.Hanshugen som har fått den i dag? Var ikke hos meg.

Skrevet

Får sandefjordingene den? Eller må vi bestille? :sjenert:

Skrevet

Ikke noe IKEA katalog i postkassen min. Og ikke har de fått noe kataloger på IKEA heller. De hadde hvertfall fortsatt de gamle da jeg var der på lørdag... :sjenert:

Skrevet
Ikke noe IKEA katalog i postkassen min. Og ikke har de fått noe kataloger på IKEA heller. De hadde hvertfall fortsatt de gamle da jeg var der på lørdag...  :sjenert:

2005 kataloger varte ut forrige uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...