Gå til innhold

IKKE SPØR OM DET på NRK


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Frimurere anorektikere. 
hørselshemmede 

epileptikere

stammere folk med OCD

Anonymkode: 7cb79...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Noen som har sett siste episode? Den om narkomane. Hun litt yngre pene dama, jeg føler jeg har sett hun før. Det er noe kjent med henne. Noen som vet?

Anonymkode: 560e6...034

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg synes også det var noe veldig kjent med henne. Bra episode forresten:) 

Anonymkode: 97ae8...76c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også syns hun så kjent ut. Forøvrig veldig fin episode. Lærte mye

Anonymkode: 97f61...ec4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne episoden var fantastisk. Ble spesielt rørt av han med sixpencen og han som hadde hatt en så grusom barndom. Følte med samtlige av deltakerne, og jeg hadde nok godt av å se den! 

Anonymkode: 05b86...e68

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne episoden var fantastisk. Ble spesielt rørt av han med sixpencen og han som hadde hatt en så grusom barndom. Følte med samtlige av deltakerne, og jeg hadde nok godt av å se den! 

Anonymkode: 05b86...e68

Her også. Ble varm i hjertet av å se den episoden. Den ga meg MYE. Og han med sixpencen; så velformulert han var. Ser jeg dem i Oslo skal jeg gå bort og prate med de, om de ønsker det da 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
miss summers skrev (På 26.8.2021 den 12.06):

Her også. Ble varm i hjertet av å se den episoden. Den ga meg MYE. Og han med sixpencen; så velformulert han var. Ser jeg dem i Oslo skal jeg gå bort og prate med de, om de ønsker det da 😅

Narkomane pleier å være glade i å slå av en prat når de selger blader, om de er i form til det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Episoden om klarsynte var litt teit men også litt ufrivillig morsom, det var gøy da ingen kunne svare for å ikke ha sagt i fra om pandemien. Hørtes ut som alle bare beskrev sin egen indre monolog og evne til god fantasi. Litt kjedelige spørsmål, ganske diffuse svar også, som dessverre er vanlig med "synske".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 20.40):

De som har drept noen

Suicidale 

Psykopater (er jo om det i programmet innafor, men vil se mer) 

Soldater som har vært i afghanistan 

Folk som har opplevd å dø, men overlevd alikevel. 

Advokater som tar saker med personer som f.eks breivik.  

 

 

 

Anonymkode: 6babb...610

Det kalles mordere 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har så lyst å se en episode om alkoholikere. Har en del i familien min som er det og siden de har laget en episode om narkomane kunne alkoholikere vært neste på lista, bare at det kanskje er mer tabu og et vanskeligere emne å snakke om da.. Har sett alle episodene som ligger på NRK TV. Veldig bra serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/7/2021 at 11:50 PM, anonyn said:

Det kalles mordere 

Det er jo forskjell på mord (som brukes om overlagt drap) og å ha drept noen. For eksempel om man er i en bilulykke der liv gikk tapt og er den som får skyld så har man drept noen, uten at man er en morder. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...