AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #21 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Syns jeg hører dem: "Må jo få lov å prøve seg da!! Og du må faen ikke tro du er så fin!" Anonymkode: 12b5f...622 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 54664...076
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #22 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pussig. Jeg ser alltid det motsatt. Alltid, uten unntak. Det jeg dog kan si er at etter mine erfaringer så har kvinner en tendens til å tro at dem er penere enn hva dem er. Dem kan være slank, bruke tid på å sminke seg og kle seg pent, men dette betyr ikke at dem er i toppskiktet utseendemessig selv om dem tror det. Anonymkode: 749ff...5e8 At noen gjør det beste ut av det de har er felles for begge kjønn og derfor et svakt argument. Særlig fordi det er et godt eksempel på menns dårlige selvinnsikt. Menn tror f.eks at dersom de trener seg til en bedre kropp: blir de kjekke. Jeg tror det er heller få kvinner som tror de er fin kun i kraft av å ha en pen kropp. Anonymkode: b14cf...8e9 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #23 Skrevet 21. desember 2020 Minesveiper skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke enig i at utseende ikke spiller en rolle. Grunnen til at kjekke menn rent utseendemessig gjør det bra med damer er nettopp pga av det gode utseende. Ellers er jeg enig i at menn har flere strenger å spille på pga av statusfaktoren som flere kvinner ser ut til å bry seg om. Jeg har hatt dratt god nytte av den for å si det slik. Så hva tenker du om når den 76 år gamle skalla milliardæren Harald med kulemage finner seg en topptrent 30-åring? Da handler det ikke om utseende akkurat Skal en normal mann lykkes på datingmarkedet i dag så må han ha en kompensasjonsfaktor. Normale, slanke Ole på 30 år som jobber i kassa på Kiwi får aldri napp noen sted, mens hos normale, slanke Ingrid på 30 år som jobber i kassa på Kiwi koker Tindern døgnet rundt. Ole og Ingrid ville aldri funnet hverandre, rett og slett fordi Ole ikke er attraktiv nok for Ingrid. Rart det der! Anonymkode: 749ff...5e8 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #24 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At noen gjør det beste ut av det de har er felles for begge kjønn og derfor et svakt argument. Særlig fordi det er et godt eksempel på menns dårlige selvinnsikt. Menn tror f.eks at dersom de trener seg til en bedre kropp: blir de kjekke. Jeg tror det er heller få kvinner som tror de er fin kun i kraft av å ha en pen kropp. Anonymkode: b14cf...8e9 Jeg er enig i at en mann som trener blir ikke mer attraktiv egentlig. Fordi kvinner ser allerede for høyt. Det må mer til enn som så når man er mann. Anonymkode: 749ff...5e8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #25 Skrevet 21. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Så hva tenker du om når den 76 år gamle skalla milliardæren Harald med kulemage finner seg en topptrent 30-åring? Da handler det ikke om utseende akkurat Skal en normal mann lykkes på datingmarkedet i dag så må han ha en kompensasjonsfaktor. Normale, slanke Ole på 30 år som jobber i kassa på Kiwi får aldri napp noen sted, mens hos normale, slanke Ingrid på 30 år som jobber i kassa på Kiwi koker Tindern døgnet rundt. Ole og Ingrid ville aldri funnet hverandre, rett og slett fordi Ole ikke er attraktiv nok for Ingrid. Rart det der! Anonymkode: 749ff...5e8 Harald vil heller ikke oppleve ekte kjærlighet med den topptrente 30-åringen (duh). Det vil merkes lang vei hva slags type kvinne dette er. Tom og overfladisk. Du går ikke glipp av noe for noe sånt ville du ikke hatt i livet ditt uansett, så hvorfor plager det deg? Normale kvinner går heller litt fattige enn å takke ja til en man rynker på nesen av for penger. Anonymkode: 77092...501 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #26 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Harald vil heller ikke oppleve ekte kjærlighet med den topptrente 30-åringen (duh). Det vil merkes lang vei hva slags type kvinne dette er. Tom og overfladisk. Du går ikke glipp av noe for noe sånt ville du ikke hatt i livet ditt uansett, så hvorfor plager det deg? Normale kvinner går heller litt fattige enn å takke ja til en man rynker på nesen av for penger. Anonymkode: 77092...501 Plager meg? Jeg statuerte et forholdsvis normalt eksempel for å illustrere for Minesveiper at ved mange og gode kompensasjonsfaktorer så er enkelte kvinner villige til å se fullstendig bort ifra utseende. Som igjen illustrere poenget mitt at normale menn i dag må ha kompensasjonsfaktorer for å i det hele tatt være attraktiv for en normal kvinne. Anonymkode: 749ff...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #27 Skrevet 21. desember 2020 Utseende og selvtillit betyr alt. Anonymkode: 54664...076
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #28 Skrevet 21. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Plager meg? Jeg statuerte et forholdsvis normalt eksempel for å illustrere for Minesveiper at ved mange og gode kompensasjonsfaktorer så er enkelte kvinner villige til å se fullstendig bort ifra utseende. Som igjen illustrere poenget mitt at normale menn i dag må ha kompensasjonsfaktorer for å i det hele tatt være attraktiv for en normal kvinne. Anonymkode: 749ff...5e8 I det minste har dere noe å kompensere med da, kvinner har kun utseende. Og det stopper ikke menn som ikke ser ut i måneskinn å prøve seg på pene og ofte yngre damer. Vær glad du slipper det for det er ubehagelig. Anonymkode: 77092...501 5
youcancallmejune Skrevet 21. desember 2020 #29 Skrevet 21. desember 2020 Menn overvurderer gjerne sin egen attraktivitet, men de vet jo også at kvinner får godhetspoeng for å velge mindre attraktive menn og at mange faktisk heller ikke bryr seg om at de er sammen med menn som er mindre pene enn dem selv. Mannfolkene tenker vel "pytt, jeg gjør et forsøk. Det kan gå". Sånn tenker sjelden kvinner i samme situasjon, og godt er det, for det går ikke like bra for dem 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #30 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så hva tenker du om når den 76 år gamle skalla milliardæren Harald med kulemage finner seg en topptrent 30-åring? Da handler det ikke om utseende akkurat Skal en normal mann lykkes på datingmarkedet i dag så må han ha en kompensasjonsfaktor. Normale, slanke Ole på 30 år som jobber i kassa på Kiwi får aldri napp noen sted, mens hos normale, slanke Ingrid på 30 år som jobber i kassa på Kiwi koker Tindern døgnet rundt. Ole og Ingrid ville aldri funnet hverandre, rett og slett fordi Ole ikke er attraktiv nok for Ingrid. Rart det der! Anonymkode: 749ff...5e8 Det er sikkert mange som vil ligge med slanke, 30-årige Ingrid som jobber på Kiwi. Men kjæresteemne for attraktive menn er hun ikke. Anonymkode: 47d1e...376 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #31 Skrevet 21. desember 2020 I snitt anser menn kvinner som gjennomsnittlig attraktive, med en normalfordeling. Kvinner anser menn i snitt som under attraktive... Hvilke andre objektive mål har vi på hvor realistiske menn og kvinner er egentlig? Det må være tinder da, og der er det jo helt latterlig. Kun de kjekkeste mennene har noe på tinder og gjøre, mens alle damer drukner i tilbud. Innerst inne vet nok alle damer på KG at menn ikke bommer på egen attraktivitet. Hvordan kan en lite attraktiv mann tro han er attraktiv? Han vil jo gå gjennom livet uten komplimenter på utseende, uten likes på tinder, og være sjanseløs på nesten alle damer. Gjerne opplys meg. Anonymkode: 31227...fc3 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #32 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): I snitt anser menn kvinner som gjennomsnittlig attraktive, med en normalfordeling. Kvinner anser menn i snitt som under attraktive... Hvilke andre objektive mål har vi på hvor realistiske menn og kvinner er egentlig? Det må være tinder da, og der er det jo helt latterlig. Kun de kjekkeste mennene har noe på tinder og gjøre, mens alle damer drukner i tilbud. Innerst inne vet nok alle damer på KG at menn ikke bommer på egen attraktivitet. Hvordan kan en lite attraktiv mann tro han er attraktiv? Han vil jo gå gjennom livet uten komplimenter på utseende, uten likes på tinder, og være sjanseløs på nesten alle damer. Gjerne opplys meg. Anonymkode: 31227...fc3 De fleste menn i den voksne befolkningen har aldri vært på Tinder. Anonymkode: 47d1e...376 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #33 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er sikkert mange som vil ligge med slanke, 30-årige Ingrid som jobber på Kiwi. Men kjæresteemne for attraktive menn er hun ikke. Anonymkode: 47d1e...376 Vet om mange attraktive menn i min nærkrets som har butikkmedarbeidere på 15-30 år som kjærester. De er både pene og har fine jobber. Men hvis det er mannen som jobber på Kiwi, kan det fort by på litt problemer. Da tjener han ikke nok, bruker ikke hodet, er dum og litt enkel og masse annet som avtenner kvinner. Det har kanskje litt med at en mann ofte skal ha litt status, en mann som blir kommandert hit og dit i fruktdisken på kiwi av aggressive ungdommer som skal ha frukt og banan blir kanskje for stusselig for mange kvinner. Da peiler de seg mer inn på statusyrkene eller kanskje en kunstner som tenker litt utenfor boksen og er original. Anonymkode: 7cfb5...aec
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #34 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 15-30 25-30 år mener jeg. tastefeil Anonymkode: 7cfb5...aec 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #35 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vet om mange attraktive menn i min nærkrets som har butikkmedarbeidere på 15-30 år som kjærester. De er både pene og har fine jobber. Men hvis det er mannen som jobber på Kiwi, kan det fort by på litt problemer. Da tjener han ikke nok, bruker ikke hodet, er dum og litt enkel og masse annet som avtenner kvinner. Det har kanskje litt med at en mann ofte skal ha litt status, en mann som blir kommandert hit og dit i fruktdisken på kiwi av aggressive ungdommer som skal ha frukt og banan blir kanskje for stusselig for mange kvinner. Da peiler de seg mer inn på statusyrkene eller kanskje en kunstner som tenker litt utenfor boksen og er original. Anonymkode: 7cfb5...aec Da har du en annen definisjon på attraktiv mann enn jeg. Anonymkode: 47d1e...376 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #36 Skrevet 21. desember 2020 Synes det er som oftest mannen som har best utseende enn damen. Damer kan jo jukse seg pen med sminke og operasjoner. Anonymkode: 4fd32...5c0 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #37 Skrevet 21. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er som oftest mannen som har best utseende enn damen. Damer kan jo jukse seg pen med sminke og operasjoner. Anonymkode: 4fd32...5c0 Mens menn kan omforme halve ansiktet sitt med skjegg/bartevekst. Mange menn ser jo ut som to helt forskjellige personer med og uten skjegg. Til og med små babyer lar seg sjokkkere når far tar skjegget. Anonymkode: 9d047...f75 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #38 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): ... hvis det er mannen som jobber på Kiwi, kan det fort by på litt problemer. Da tjener han ikke nok, bruker ikke hodet, er dum og litt enkel og masse annet som avtenner kvinner. Det har kanskje litt med at en mann ofte skal ha litt status, en mann som blir kommandert hit og dit i fruktdisken på kiwi av aggressive ungdommer som skal ha frukt og banan blir kanskje for stusselig for mange kvinner. Da peiler de seg mer inn på statusyrkene eller kanskje en kunstner som tenker litt utenfor boksen og er original. Anonymkode: 7cfb5...aec Mer realistisk, en mann som vil ha familie prøver å få sjefsstilling eller egen butikk etterhvert. Anonymkode: d48e1...97f
Gjest Middelmådig Skrevet 21. desember 2020 #39 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det store flertallet av par matcher hverandre sånn noenlunde utseendemessig, dvs en mann mange vil vurdere som veldig attraktiv er gjerne sammen med en tilsvarende attraktiv kvinne. Lite attraktive mennesker finner hverandre gjerne også. Er det mismatch i paret, er det nesten utelukkende alltid hun som er den vakreste. Så til poenget; hvorfor er det så mange menn i en sjekkesituasjon som prøver seg på damer som er utenfor deres egen liga?? Damer de har mikroskopiske sjanser for å få. Ser de ikke seg selv? Hvorfor pine seg til å bli avvist? Anonymkode: 46e5b...748 Hvem er det egentlig som har bommet når en attraktiv kvinne er med en schtøgging?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #40 Skrevet 21. desember 2020 Det er ikke sånn at det er nøyaktig like mange attraktive menn og damer, og at "gjennomsnittsmannen" er like attraktiv som "gjennomsnittsdamen". Snittet på utseendet for norske damer er mye høyere enn for norske menn. Det kan man se bla. på tinder (hvis du ser gjennom både dame- og herreprofil) eller på gata for den saks skyld. Har flere utenlandske venner/familie som har komt til Norge og merket seg akkurat det samme. Det er langt mellom hver høyt attraktiv mann (rent utseendemessig), mens det kryr av de blant jenter/kvinner Anonymkode: ee16a...d51 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå