Gå til innhold

Grei tegning for å være den aller første?


Gjest Pulchra

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke drevet med så mye kunst og sånt da, men nå har jeg en del fritid så jeg tenkte å prøve litt og så trenger jeg litt ærlig kritikk i starten, jeg har litt vannfarger så jeg prøvde å lage en liten slags tegning da, er det en grei begynnelsen og hva bør jeg forbedre?

thumbnail_PART_1608489352389.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker de tre som er mest til høyre. De tre i midten til venstre om du skjønner, hadde jeg ikke stor sans for. Jeg savner at du fyller «lerretet» mer.

Anonymkode: 67c56...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker de tre som er mest til høyre. De tre i midten til venstre om du skjønner, hadde jeg ikke stor sans for. Jeg savner at du fyller «lerretet» mer.

Anonymkode: 67c56...47d

 

Ja, litt mer tegning rundt på arket kanskje ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte måkene og enhjørningen. Kult at måkene var gule og svarte da.

Anonymkode: 581a4...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øving er kjempebra! Kan du si noe om hva bildet forestiller? Er det ett sammenhengende motiv, eller flere løsrevne objekter? Er det et bevisst valg at du har brukt de to fargene, eller var det det du hadde liggende? Kanskje lettere å kommentere om du sier noe om hva du ønsker å oppnå med bildet, hvilken stil har du? Hva blir du inspirert av?

Anonymkode: fabee...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å forsøke å tegne helt normale gjenstander rundt deg, for å øve på å kontrollere blyanten i tillegg til å trene opp evnen til å observere og overføre det til tegning 🙂

Det finnes også veldig mange spennende og lærerike videoer på YouTube som er verdt å kikke på, bare søk på "drawing for beginners" eller noe sånt. 

Lykke til og kos deg med ny hobby! Vi må alle begynne et sted :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være din første tegning synes jeg dette her er helt utrolig!

Min første tegning besto av en farge, og masse krusseduller bare. Henger på veggen hos 'a mor fremdeles.

Anonymkode: e7a64...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte tegningen din, det er noe veldig luftig over den.  Bra start!

Anonymkode: 96e2e...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg ser det ut som at man bare har testet fargene. Du trenger mer øvelse i å tegne noe konkret :) 

Anonymkode: ac57a...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Øving er kjempebra! Kan du si noe om hva bildet forestiller? Er det ett sammenhengende motiv, eller flere løsrevne objekter? Er det et bevisst valg at du har brukt de to fargene, eller var det det du hadde liggende? Kanskje lettere å kommentere om du sier noe om hva du ønsker å oppnå med bildet, hvilken stil har du? Hva blir du inspirert av?

Anonymkode: fabee...124

 

Nja, jeg så en modell av en sånn pynt på bilpanser, så jeg prøvde å etterligne den litt, var en slags statue, men den så veldig tøff ut og så la jeg til litt hår selv da, er da noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...