Gå til innhold

Ditchet fordi han heller vil game

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med omstendighetene så forstår jeg at du føler deg ditchet, ts. Men dere har da tilbragt mye tid sammen siden august, hvis dere liker hverandre og fungerer bra sammen så klarer dere noen uker fra hverandre, også uten å ha en "ha det"-date først.

Som gamer selv så vet jeg at slike oppdateringer er noe man gjerne kan vente på i månedsvis, og det blir hypet opp og snakket om og lagt planer med andre gamingvenner om å spille sammen når det endelig kommer ut. Jeg forstår godt at han vil beholde de planene han har den kvelden.

Kanskje du kan invitere ei god venninne og ha en hyggelig venninnekveld før du reiser? Og kanskje spørre han om å ha en date igjen når du er tilbake? 

Anonymkode: 8e392...5e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du helt, helt sikker på at han er interessert i å gå fra vennskap og til noe annet? Jeg får litt følelsen av at han egentlig bare vil fortsette å være venner, men ikke tør si noe om det til deg fordi han er redd for å såre deg eller er redd for å ødelegge vennskapet. Mitt råd til deg er å slappe av, og la ham velge neste steg. Utifra hva han velger skjønner du hva han er interessert i.

Anonymkode: 258ac...2f1

Hvordan du kan få følelsen av dette ut fra en enkeltstående hendelse synes jeg er veldig rart..

• Liker 1
Skrevet

Såå oppdatering. Han kontaktet meg igjen i dag og det viste seg at han hadde vært på hyttetur med noen kompiser (gamet der altså), selve hytteturen hadde vært en veldig spontan affære og han hadde ikke tenkt seg om angående meg. Samtidig trodde han at han hadde fortalt meg at han skulle game på en hytte i fjellet med kompiser (fysisk tilstede) i tekstmeldingen jeg fikk på fredag. Han er snart hjemme igjen nå og jeg skal bort til han i kveld, også kjører han meg til flyplassen i morgen :) 

ts 

Anonymkode: ba031...f44

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Såå oppdatering. Han kontaktet meg igjen i dag og det viste seg at han hadde vært på hyttetur med noen kompiser (gamet der altså), selve hytteturen hadde vært en veldig spontan affære og han hadde ikke tenkt seg om angående meg. Samtidig trodde han at han hadde fortalt meg at han skulle game på en hytte i fjellet med kompiser (fysisk tilstede) i tekstmeldingen jeg fikk på fredag. Han er snart hjemme igjen nå og jeg skal bort til han i kveld, også kjører han meg til flyplassen i morgen :) 

ts 

Kommunikasjon.

Om du hadde lest innleggene mine på side en så hadde du sluppet 24 timer med en vond følelse i magen :) 

Anonymkode: be768...872

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

ts 

Takk for oppdatering! Godt du slipper å gå inn i jula med vond magefølelse. Ikke glem hvor viktig kommunikasjon er 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...