Gå til innhold

Er han forelsket? Eller bare hyggelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 1.09):

Det o’store spørsmålet..Om en mann :

lyser opp i det han ser deg, gir deg komplimenter (både utseende/personlighet), holder blikket lenge, stryker på deg når han kan, får deg til å le, merker om du har en dårlig dag og vil gjøre den bedre..for å nevne noe..er han forelsket? jeg er sikkert dum som spør, men jeg syns det er vanskelig..på en måte så føler jeg at jeg merker at han er interessert, og vi har en kjemi jeg aldri har opplevd maken til. Hva gjør jeg?😅

Anonymkode: 86800...22a

Det er vel omtrent slik jeg ville oppført meg om jeg var i ferd med å bli, eller hadde blitt forelsket 🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det TS, ble det barn?

Anonymkode: 58f7d...fb2

Skrevet

Ts her.

det ble heldigvis ikke oss, jeg var fullstendig målbundet av en fantasi. Han var alt for ung for meg mentalt osv og jeg har funnet verdens fineste mann i ettertid, lykkelig for at det ble som det ble! 

Skrevet

Godt å høre at du ikke er på vei ut av ditt forhold pga han. Jeg kjenner til ganske mange tilfeller med den type flørting, når begge er i forhold og det er trygt og uskyldig. I det øyeblikket den ene blir fri og frank har det stort sett snudd. Den andre personen har da ofte vist seg å forbli i forholdet vedkommende var i. Så jeg tenker at dette skal du ikke legge noe som helst annet i enn i at han liker å flørte.

Anonymkode: 2721a...ddf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 14.47):

Takk for innspill. Problemet er vel at begge er i forhold. Jeg er på vei ut av mitt, det er ikke pga av han flørten. Jeg vil ikke gjøre noe før noe er avsluttet uansett og det virker som han er av samme oppfatning mtp sitt forhold. Derfor jeg ikke blir klok på denne flørtinga 

Jamen herregud. Gjør det slutt før du begynner å spekulere i neste flørt. Dere driver kun med ulovlig spenning. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Henger meg på denne tråden.

Hva når mannen er blir en helt annen når kun vi to er tilstede? Da blir han "varmere" i blikket og han forteller meg mye om livet sitt. Når andre er i rommet virker han fjern. 

Anonymkode: be8fa...6da

Skrevet

Noen som har tanker om dette??

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Henger meg på denne tråden.

Hva når mannen er blir en helt annen når kun vi to er tilstede? Da blir han "varmere" i blikket og han forteller meg mye om livet sitt. Når andre er i rommet virker han fjern. 

Når jeg har vært i samme situasjon som denne mannen, har jeg i grunn  bare vært usikker. Usikker på hva du føler, vil du ta deg tid til å prate med meg selv om det er flere i rommet.  Forskjellen kan være at når dere er sammen alene så er han trygg på at han har din fulle oppmerksomhet, ingen som avbryter og han vet at du er der for å ha tid til han.

Kan være at han bare prøver å lese deg og situasjon, la deg føre an.

Anonymkode: a74ad...316

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg har vært i samme situasjon som denne mannen, har jeg i grunn  bare vært usikker. Usikker på hva du føler, vil du ta deg tid til å prate med meg selv om det er flere i rommet.  Forskjellen kan være at når dere er sammen alene så er han trygg på at han har din fulle oppmerksomhet, ingen som avbryter og han vet at du er der for å ha tid til han.

Kan være at han bare prøver å lese deg og situasjon, la deg føre an.

Du er mann selv? 

Denne oppførselen er altså å teste min interesse? Egentlig tror jeg han vet det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er mann selv? 

Denne oppførselen er altså å teste min interesse? Egentlig tror jeg han vet det. 

Det tror jeg, ts 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...