AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Det o’store spørsmålet..Om en mann : lyser opp i det han ser deg, gir deg komplimenter (både utseende/personlighet), holder blikket lenge, stryker på deg når han kan, får deg til å le, merker om du har en dårlig dag og vil gjøre den bedre..for å nevne noe..er han forelsket? jeg er sikkert dum som spør, men jeg syns det er vanskelig..på en måte så føler jeg at jeg merker at han er interessert, og vi har en kjemi jeg aldri har opplevd maken til. Hva gjør jeg?😅 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Interessert er han, om han er forelsket er vanskelig å si. Bare la han ta initiativ om du føler dere har kjemi da. Flørt litt tilbake. Anonymkode: eddbd...262 1
Litjepiiia Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Interessert er han, om han er forelsket er vanskelig å si. Bare la han ta initiativ om du føler dere har kjemi da. Flørt litt tilbake. Anonymkode: Endret 17. desember 2020 av Litjepiiia
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Interessert er han, om han er forelsket er vanskelig å si. Bare la han ta initiativ om du føler dere har kjemi da. Flørt litt tilbake. Anonymkode: eddbd...262 Ja jeg flørter såklart tilbake, tror nok han vet at jeg har et godt øye til han...håper da det ☺️ Bare begynner å bli nysgjerrig på hva han legger i det, det har pågått en liten stund nå.. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 STRYKER på deg? Uten at dere er sammen? Anonymkode: 7e10e...88e 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det o’store spørsmålet..Om en mann : lyser opp i det han ser deg, gir deg komplimenter (både utseende/personlighet), holder blikket lenge, stryker på deg når han kan, får deg til å le, merker om du har en dårlig dag og vil gjøre den bedre..for å nevne noe..er han forelsket? jeg er sikkert dum som spør, men jeg syns det er vanskelig..på en måte så føler jeg at jeg merker at han er interessert, og vi har en kjemi jeg aldri har opplevd maken til. Hva gjør jeg?😅 Anonymkode: 86800...22a Ikke nødvendigvis. Opplevde det nettopp med en som jeg trodde ble nesten forelsket i meg. Ga meg utrolig mye oppmerksomhet. Han ghostet meg etter at han inviterte meg hjem med tanke på sex, men jeg nektet ham . Anonymkode: a719b...284 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): STRYKER på deg? Uten at dere er sammen? Anonymkode: 7e10e...88e Ja, stryker meg på ryggen, feks ☺️ Anonymkode: 86800...22a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Opplevde det nettopp med en som jeg trodde ble nesten forelsket i meg. Ga meg utrolig mye oppmerksomhet. Han ghostet meg etter at han inviterte meg hjem med tanke på sex, men jeg nektet ham . Anonymkode: a719b...284 Oi såpass ja..så kjedelig! Hvordan var han ellers mot deg da? Det har ikke skjedd noe mellom oss på den måten, så her er det fortsatt flørtestadiet & oppmerksomhet Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, stryker meg på ryggen, feks ☺️ Anonymkode: 86800...22a Det er litt rart. Det er en form for flørting, hvor han trår over dine intimgrenser. Hvorfor gjør han det? Har dere et form for flørteforhold? Har det vært noe mellom dere? Anonymkode: 7adbe...f11 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt rart. Det er en form for flørting, hvor han trår over dine intimgrenser. Hvorfor gjør han det? Har dere et form for flørteforhold? Har det vært noe mellom dere? Anonymkode: 7adbe...f11 Ja han har strøket meg på ryggen om han går bak meg f.eks..strøket meg på kinnet et par ganger og..Jeg tror det er noe mellom oss, det merkes på oss begge når vi treffes - vi tuller og erter hverandre, men kan også snakke om mer seriøse ting/være stille - uten at det blir kleint.. Anonymkode: 86800...22a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja han har strøket meg på ryggen om han går bak meg f.eks..strøket meg på kinnet et par ganger og..Jeg tror det er noe mellom oss, det merkes på oss begge når vi treffes - vi tuller og erter hverandre, men kan også snakke om mer seriøse ting/være stille - uten at det blir kleint.. Anonymkode: 86800...22a Men det har aldri skjedd noe mellom dere? Kyssing eller noe sånt? Det er nok litt tidlig å si at han er forelsket, men interessert er han hvis han tar på deg. Jeg selv reagerer litt på dem som stryker på meg når vi ikke er i et type etablert forhold (dater, har rotet, er sammen eller noe sånt). Han må ha opplevd at du viser interesse også, og liker at han gjør det. Anonymkode: 7adbe...f11
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja han har strøket meg på ryggen om han går bak meg f.eks..strøket meg på kinnet et par ganger og..Jeg tror det er noe mellom oss, det merkes på oss begge når vi treffes - vi tuller og erter hverandre, men kan også snakke om mer seriøse ting/være stille - uten at det blir kleint.. Anonymkode: 86800...22a Det å drive å ta på noen (spesielt fra en mann til en kvinne) er uvanlig og litt creepy om man ikke har et intimt forhold. Jeg synes det er respektløst. På meg virker det mer som at han tester deg ut enn at han er så veldig forelsket. Jeg mener, hvis han tør å klå på deg så tør han vel også å be deg ut? Anonymkode: 7e10e...88e 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det har aldri skjedd noe mellom dere? Kyssing eller noe sånt? Det er nok litt tidlig å si at han er forelsket, men interessert er han hvis han tar på deg. Jeg selv reagerer litt på dem som stryker på meg når vi ikke er i et type etablert forhold (dater, har rotet, er sammen eller noe sånt). Han må ha opplevd at du viser interesse også, og liker at han gjør det. Anonymkode: 7adbe...f11 Nei det har ikke skjedd noe mellom oss på den måten, det er litt komplisert rundt oss kan man vel si...uten at jeg tørr å utdype det så mye mer. Han virker til å ta seg god tid til å bli kjent og jeg opplever ikke at han kun er ute etter sex..Da kunne han prøvd seg for lenge siden 😉 Det rare er at det er aldri kleint om han tar på meg, det føles veldig naturlig for meg og tydeligvis for han..er det rart jeg er forvirret?🙃 Jeg pleier også å reagere om andre tar på meg, så jeg skjønner hvordan du tenker.. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det har ikke skjedd noe mellom oss på den måten, det er litt komplisert rundt oss kan man vel si...uten at jeg tørr å utdype det så mye mer. Han virker til å ta seg god tid til å bli kjent og jeg opplever ikke at han kun er ute etter sex..Da kunne han prøvd seg for lenge siden 😉 Det rare er at det er aldri kleint om han tar på meg, det føles veldig naturlig for meg og tydeligvis for han..er det rart jeg er forvirret?🙃 Jeg pleier også å reagere om andre tar på meg, så jeg skjønner hvordan du tenker.. Anonymkode: 86800...22a Ok. Hvis en av dere er i forhold, tenker jeg dette er litt respektløst. Da bør du bare trekke deg unna og ikke invitere til noe mer. Jeg har vært der og det ble bare tull, ble ikke noe forhold ut av det. Er han sjefen din (eller du hans), og dere begge er single, er tingen litt annerledes. Men da beveger han seg i metoo-område, og bør ikke fortsette med dette. Kanskje denne flørten bare er flørt og ikke ment til å utvikle seg til noe mer? Kanskje du skal tenke på det sånn, og heller date andre menn? Anonymkode: 7adbe...f11 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 Høres akkurat ut som slik forholdet med min kjæreste startet ❤️ Bortsett fra å stryke på kinnet da, det er litt creepy å gjøre synes jeg, haha. Kanskje bare jeg som ikke liker når folk tar meg i fjeset generelt, og det er litt sånn man gjør med unger. Ikke at det har noe å si hva jeg synes der, folk er forskjellige på hva de liker å gi og få av kjærtegn. Vi strøk også på hverandre, var litt inntil hele tiden. Han er jo soleklart betatt, har nok kanskje enda sterkere følelser også. Anonymkode: 30714...381 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #16 Skrevet 17. desember 2020 Eller kanskje han bare kjeder seg litt på jobben og får kick av å flørte. Det er noen av den typen der ute også. I så fall får han alt det han trenger bare gjennom å merke at du er betatt av ham og at han kan tillate seg å klå. Anonymkode: 7e10e...88e 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ok. Hvis en av dere er i forhold, tenker jeg dette er litt respektløst. Da bør du bare trekke deg unna og ikke invitere til noe mer. Jeg har vært der og det ble bare tull, ble ikke noe forhold ut av det. Er han sjefen din (eller du hans), og dere begge er single, er tingen litt annerledes. Men da beveger han seg i metoo-område, og bør ikke fortsette med dette. Kanskje denne flørten bare er flørt og ikke ment til å utvikle seg til noe mer? Kanskje du skal tenke på det sånn, og heller date andre menn? Anonymkode: 7adbe...f11 Takk for innspill. Problemet er vel at begge er i forhold. Jeg er på vei ut av mitt, det er ikke pga av han flørten. Jeg vil ikke gjøre noe før noe er avsluttet uansett og det virker som han er av samme oppfatning mtp sitt forhold. Derfor jeg ikke blir klok på denne flørtinga hans.. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #18 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Høres akkurat ut som slik forholdet med min kjæreste startet ❤️ Bortsett fra å stryke på kinnet da, det er litt creepy å gjøre synes jeg, haha. Kanskje bare jeg som ikke liker når folk tar meg i fjeset generelt, og det er litt sånn man gjør med unger. Ikke at det har noe å si hva jeg synes der, folk er forskjellige på hva de liker å gi og få av kjærtegn. Vi strøk også på hverandre, var litt inntil hele tiden. Han er jo soleklart betatt, har nok kanskje enda sterkere følelser også. Anonymkode: 30714...381 Åh så koselig for dere 🥰 hehe den stryke på kinnet har vært naturlig altså, litt sånn trøste-stryke eller hva jeg skal si...Det er stortsett han som starter denne flørtinga, Og jeg føler at han også merker kjemien mellom oss, siden vi flørter som vi gjør..du tror han er mer enn betatt altså?😊 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det o’store spørsmålet..Om en mann : lyser opp i det han ser deg, gir deg komplimenter (både utseende/personlighet), holder blikket lenge, stryker på deg når han kan, får deg til å le, merker om du har en dårlig dag og vil gjøre den bedre..for å nevne noe..er han forelsket? jeg er sikkert dum som spør, men jeg syns det er vanskelig..på en måte så føler jeg at jeg merker at han er interessert, og vi har en kjemi jeg aldri har opplevd maken til. Hva gjør jeg?😅 Anonymkode: 86800...22a Han er interessert og liker deg veldig godt iallefall Stryke i ansiktet....nei, asså JEG hadde kysset tilbake, men det er nå bare meg. Anonymkode: bea29...2cd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #20 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for innspill. Problemet er vel at begge er i forhold. Jeg er på vei ut av mitt, det er ikke pga av han flørten. Jeg vil ikke gjøre noe før noe er avsluttet uansett og det virker som han er av samme oppfatning mtp sitt forhold. Derfor jeg ikke blir klok på denne flørtinga hans.. Anonymkode: 86800...22a Ååååååja, haha....det glemte du å nevne. Da endrer jeg til «han er interessert i å flørte». Forelsket vet jeg ikke, tror ikke det enda. Anonymkode: bea29...2cd 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå