AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #21 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ååååååja, haha....det glemte du å nevne. Da endrer jeg til «han er interessert i å flørte». Forelsket vet jeg ikke, tror ikke det enda. Anonymkode: bea29...2cd Hehe takk for innspill 😅 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #22 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er interessert og liker deg veldig godt iallefall Stryke i ansiktet....nei, asså JEG hadde kysset tilbake, men det er nå bare meg. Anonymkode: bea29...2cd Takk for innspill 😊 Hehe, ja det er kanskje det man skulle gjort 😅 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #23 Skrevet 17. desember 2020 Bare slå fra deg dette, TS. Nå vet du hvordan han er. Anonymkode: 7e10e...88e 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #24 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bare slå fra deg dette, TS. Nå vet du hvordan han er. Anonymkode: 7e10e...88e Joda, men på den annen side så er jo det grunnen til at det ikke har skjedd noe mellom oss..bare «ord» sånn sett da, men ja, vet at det er like ille..Sånn teoretisk, så har han det kanskje ikke bra i sitt forhold siden han er som han er mot meg?🥺 Skal sies at jeg holder lav profil for tiden, så jeg prøver å holde litt tilbake nå Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #25 Skrevet 17. desember 2020 Hvorfor gjør du deg dum, ts? Er det for å rettferdiggjøre alt for deg selv slik at du kan ligge med en opptatt mann med god samvittighet? »Jeg er så forvirret, hva vil han, er han forelsket?» NEI, du er ikke forvirret, med mindre du er fjorten år. Han ser deg som et lett ligg, du er i samlivsbrudd, en fase da mange hiver seg ut på sex med nye for å få trøst/bekreftelse/whatever. «Men da hadde han prøvd seg før.» Nei, hvorfor det? Han vil kanskje være helt sikker på å ha deg trygt på kroken før han gjør framstøt. Kanskje vakler han litt selv, skal/skal ikke ta sjansen, det KAN jo bli oppdaget. Men sjansen for at du sladrer til kjæresten hans er jo litt mindre om han får deg til å tro på en kjærlighetshistorie mellom dere først... Og så er han sannsynligvis veldig glad i dama og kan være usikker på om han skal sette det på spill. Folk trenger IKKE ha det dårlig hjemme for å være utro. Anonymkode: cc87e...7fc 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #26 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor gjør du deg dum, ts? Er det for å rettferdiggjøre alt for deg selv slik at du kan ligge med en opptatt mann med god samvittighet? »Jeg er så forvirret, hva vil han, er han forelsket?» NEI, du er ikke forvirret, med mindre du er fjorten år. Han ser deg som et lett ligg, du er i samlivsbrudd, en fase da mange hiver seg ut på sex med nye for å få trøst/bekreftelse/whatever. «Men da hadde han prøvd seg før.» Nei, hvorfor det? Han vil kanskje være helt sikker på å ha deg trygt på kroken før han gjør framstøt. Kanskje vakler han litt selv, skal/skal ikke ta sjansen, det KAN jo bli oppdaget. Men sjansen for at du sladrer til kjæresten hans er jo litt mindre om han får deg til å tro på en kjærlighetshistorie mellom dere først... Og så er han sannsynligvis veldig glad i dama og kan være usikker på om han skal sette det på spill. Folk trenger IKKE ha det dårlig hjemme for å være utro. Anonymkode: cc87e...7fc Enig, og SPESIELT ikke for å flørte/klå. Anonymkode: 7e10e...88e 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #27 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gjør du deg dum, ts? Er det for å rettferdiggjøre alt for deg selv slik at du kan ligge med en opptatt mann med god samvittighet? »Jeg er så forvirret, hva vil han, er han forelsket?» NEI, du er ikke forvirret, med mindre du er fjorten år. Han ser deg som et lett ligg, du er i samlivsbrudd, en fase da mange hiver seg ut på sex med nye for å få trøst/bekreftelse/whatever. «Men da hadde han prøvd seg før.» Nei, hvorfor det? Han vil kanskje være helt sikker på å ha deg trygt på kroken før han gjør framstøt. Kanskje vakler han litt selv, skal/skal ikke ta sjansen, det KAN jo bli oppdaget. Men sjansen for at du sladrer til kjæresten hans er jo litt mindre om han får deg til å tro på en kjærlighetshistorie mellom dere først... Og så er han sannsynligvis veldig glad i dama og kan være usikker på om han skal sette det på spill. Folk trenger IKKE ha det dårlig hjemme for å være utro. Anonymkode: cc87e...7fc Takk. Ser det tydligere nå 😔 Får bare holde meg unna han. Anonymkode: 86800...22a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #28 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gjør du deg dum, ts? Er det for å rettferdiggjøre alt for deg selv slik at du kan ligge med en opptatt mann med god samvittighet? »Jeg er så forvirret, hva vil han, er han forelsket?» NEI, du er ikke forvirret, med mindre du er fjorten år. Han ser deg som et lett ligg, du er i samlivsbrudd, en fase da mange hiver seg ut på sex med nye for å få trøst/bekreftelse/whatever. «Men da hadde han prøvd seg før.» Nei, hvorfor det? Han vil kanskje være helt sikker på å ha deg trygt på kroken før han gjør framstøt. Kanskje vakler han litt selv, skal/skal ikke ta sjansen, det KAN jo bli oppdaget. Men sjansen for at du sladrer til kjæresten hans er jo litt mindre om han får deg til å tro på en kjærlighetshistorie mellom dere først... Og så er han sannsynligvis veldig glad i dama og kan være usikker på om han skal sette det på spill. Folk trenger IKKE ha det dårlig hjemme for å være utro. Anonymkode: cc87e...7fc Vet du hva, jeg er ikke ute etter å ligge med en opptatt mann. Ja jeg blir oppriktig forvirret, fordi jeg kanskje er mer enn betatt av han. Det er det som jeg syns er vanskelig her. Men jeg kommer til å holde meg unna pga samlivsbruddet mitt. Bare fordi det er flørting på gang, så er det ikke enbetydende med at jeg vil ha han til sengs. Det har vært viktigere for meg å forstå hvorfor han har flørtet slik, for jeg er ikke vant til det. Jeg er fortsatt i et forhold og har ikke pleid å flørte med andre menn mens jeg er i et forhold, før nå siste tiden. Nå velger jeg å gå ut av forholdet, fordi jeg skjønner at jeg kan utvikle følelser for andre og at forholdet mitt generelt er ikke noe bra. Jeg har ikke samvittighet til å gå rundt sånn her, ikke for meg selv og ikke for mannfolk heller. Jeg vil rydde opp hjemme før noe som helst skulle skjedde, uansett hvem det skulle vært med. Så takk for at du satte spikeren på hodet for meg. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #29 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda, men på den annen side så er jo det grunnen til at det ikke har skjedd noe mellom oss..bare «ord» sånn sett da, men ja, vet at det er like ille..Sånn teoretisk, så har han det kanskje ikke bra i sitt forhold siden han er som han er mot meg?🥺 Skal sies at jeg holder lav profil for tiden, så jeg prøver å holde litt tilbake nå Anonymkode: 86800...22a Mange finner en ny partner på jobben, ganske vanlig faktisk. Mange av disse forholdene holder videre, mange blir bare et springbrett for å gå videre ut av ekteskapet. Det som er mitt råd er at du er litt varsom. Det legges merke til at folk driver og tar på hverandre, sender lange blikk, står litt for nærme osv. Og det er ikke noe positivt for noen av dere. Kan være greit for deg å avslutte forholdet som du er i nå først, og så se hva som skjer videre. Om han fortsetter å flørte med deg, ville jeg sagt at du ikke er komfortabel med det. Han kan bruke deg for en jobb-flørt, men ikke nødvendigvis ha et ønske om å forlate kona. Anonymkode: 7adbe...f11 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #30 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange finner en ny partner på jobben, ganske vanlig faktisk. Mange av disse forholdene holder videre, mange blir bare et springbrett for å gå videre ut av ekteskapet. Det som er mitt råd er at du er litt varsom. Det legges merke til at folk driver og tar på hverandre, sender lange blikk, står litt for nærme osv. Og det er ikke noe positivt for noen av dere. Kan være greit for deg å avslutte forholdet som du er i nå først, og så se hva som skjer videre. Om han fortsetter å flørte med deg, ville jeg sagt at du ikke er komfortabel med det. Han kan bruke deg for en jobb-flørt, men ikke nødvendigvis ha et ønske om å forlate kona. Anonymkode: 7adbe...f11 Ts her..takk for råd ☺️ Jeg har ikke møtt han via jobb, vi jobber ikke sammen. Jeg er redd jeg føler mer for han enn jeg vil innrømme, jeg har virkelig ikke opplevd lign kjemi før. Det er ikke noen som vet om flørtinga mellom oss, så det er ikke noe jeg bekymrer meg for. Men jeg avslutter forholdet jeg er i uansett. Det hadde jeg gjort, om den flørten hadde vært i bildet eller ikke. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #31 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 7.10): Ja, stryker meg på ryggen, feks ☺️ Anonymkode: 86800...22a Gjorde ff min og hver gang vi møttes hvor som helst utenom sex så det trenger ikke å bety noe. Anonymkode: a3653...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #32 Skrevet 18. desember 2020 Ga meg en klem og. Kysset meg en gang og ut av det blå. Betydde ingenting for han sikkert noe han gjør med alle damer han møter. Må jo være sånn😬 Anonymkode: a3653...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #33 Skrevet 18. desember 2020 Dette høres ut som han jeg har surret meg inn i, jeg ble hodestups forelsket for akkurat det du nevner. Men etter over 2 år ser jeg at han gjør det samme med de fleste damene rundt seg. Han er rett og slett bare verdens hyggeligste... Blir ikke overrasket om navnet hans starter med K og at han har en datter på ca. 7 år! 😅 Anonymkode: 872ac...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #34 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 12.51): Vet du hva, jeg er ikke ute etter å ligge med en opptatt mann. Ja jeg blir oppriktig forvirret, fordi jeg kanskje er mer enn betatt av han. Det er det som jeg syns er vanskelig her. Men jeg kommer til å holde meg unna pga samlivsbruddet mitt. Bare fordi det er flørting på gang, så er det ikke enbetydende med at jeg vil ha han til sengs. Det har vært viktigere for meg å forstå hvorfor han har flørtet slik, for jeg er ikke vant til det. Jeg er fortsatt i et forhold og har ikke pleid å flørte med andre menn mens jeg er i et forhold, før nå siste tiden. Nå velger jeg å gå ut av forholdet, fordi jeg skjønner at jeg kan utvikle følelser for andre og at forholdet mitt generelt er ikke noe bra. Jeg har ikke samvittighet til å gå rundt sånn her, ikke for meg selv og ikke for mannfolk heller. Jeg vil rydde opp hjemme før noe som helst skulle skjedde, uansett hvem det skulle vært med. Så takk for at du satte spikeren på hodet for meg. Anonymkode: 86800...22a -Satte spikeren på hodet for deg.....? Eh... Hvorfor strø rundt seg med ordtak du ikke vet hvordan lyder? Anonymkode: baa37...da5 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #35 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette høres ut som han jeg har surret meg inn i, jeg ble hodestups forelsket for akkurat det du nevner. Men etter over 2 år ser jeg at han gjør det samme med de fleste damene rundt seg. Han er rett og slett bare verdens hyggeligste... Blir ikke overrasket om navnet hans starter med K og at han har en datter på ca. 7 år! 😅 Anonymkode: 872ac...e4f Har du surret deg inn i lign situasjon du og? 2 år ja 😅 Navnet hans begynner ikke på K nei, så det er nok ikke samme nei 😅😉 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #36 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): -Satte spikeren på hodet for deg.....? Eh... Hvorfor strø rundt seg med ordtak du ikke vet hvordan lyder? Anonymkode: baa37...da5 Sorry da, ikke alltid man klarer å formulere seg helt som tenkt.. Mente å si takk, du fikk meg til å åpne øyne og se hvor feil det er 😔 Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #37 Skrevet 18. desember 2020 Ja, han er ihvertfall helt lik i væremåte! Jeg har bare nytt «forelskelsen» og vært fornøyd meg gleden han gir meg. Bare vær deg selv og nyt oppmerksomheten 😘 Anonymkode: 872ac...e4f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #38 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, han er ihvertfall helt lik i væremåte! Jeg har bare nytt «forelskelsen» og vært fornøyd meg gleden han gir meg. Bare vær deg selv og nyt oppmerksomheten 😘 Anonymkode: 872ac...e4f Aha ☺️ Hvordan viste du forelskelsen din ovenfor han da? Jeg prøver å holde lav profil, for jeg er midt i samlivsbrudd. Og nå ser jeg han ikke på en stund pga juleferie, så spent på hvordan det blir 😔 Litt sånn kjærlighetssorg nesten.. Anonymkode: 86800...22a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #39 Skrevet 18. desember 2020 Jeg har bare prøvd å vise minst mulig, men det er umulig for jeg lyser opp akkurat som han når vi sees. Alt av ferier er noe dritt her også, gleder meg bare til neste gang vi sees! Du må bare leve på den gnisten. Jeg tenker at jeg vil vite minst mulig om hans situasjon og håpe at en vakker dag kan vi møtes uten å muligens såre noen. Anonymkode: 872ac...e4f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #40 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har bare prøvd å vise minst mulig, men det er umulig for jeg lyser opp akkurat som han når vi sees. Alt av ferier er noe dritt her også, gleder meg bare til neste gang vi sees! Du må bare leve på den gnisten. Jeg tenker at jeg vil vite minst mulig om hans situasjon og håpe at en vakker dag kan vi møtes uten å muligens såre noen. Anonymkode: 872ac...e4f Ts her.. Seriøst? Det er akkurat samme her, som om jeg skulle sagt det selv 😬 Ja jeg lever på gnisten og alt han har sagt og måten han vært på mot meg, selvom jeg vil være tilbakeholden selv. Er han opptatt? Eller er du opptatt? Siden du skriver møtes uten å såre noen? Anonymkode: 86800...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå