Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 #1 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Hei! Noen som vet noe om Arthur Berning’s sivilstatus? Kjæreste, barn? Endret 19. desember 2020 av Lush Lips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda Duun Skrevet 16. desember 2020 #2 Del Skrevet 16. desember 2020 Bor han i stavanger? Bor i oslo sjæl, har sett han her noen ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2020 Amanda Duun skrev (10 minutter siden): Bor han i stavanger? Bor i oslo sjæl, har sett han her noen ganger Tror han bor i Stavanger... Ser han her titt og stadig. Men derfor jeg lurer på om han kanskje har barn? Virker unaturlig for en så dyktig skuespiller og høre til i «oljebyen»..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda Duun Skrevet 16. desember 2020 #4 Del Skrevet 16. desember 2020 Han er jo utrolig kjekk!! Og morsom. Elsker Egil fra Neste Sommer 🥵🥵🥵 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 16. desember 2020 #5 Del Skrevet 16. desember 2020 Han har en sønn. Er ikke lenger sammen med moren til barnet. Bor i Stavanger. Jobber er del som musikkprodusent i Stavanger, er ikke kun skuespiller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2020 Jacuzzi skrev (1 minutt siden): Han har en sønn. Er ikke lenger sammen med moren til barnet. Bor i Stavanger. Jobber er del som musikkprodusent i Stavanger, er ikke kun skuespiller. Vet du om han er singel? Hvem produserer han musikk for? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 16. desember 2020 Amanda Duun skrev (3 minutter siden): Han er jo utrolig kjekk!! Og morsom. Elsker Egil fra Neste Sommer 🥵🥵🥵 JAAA 🥰🥰 Han er så kjekk!!! Utrolig lite info om han på nettet....... Finner han ikke på FB engang... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 16. desember 2020 #8 Del Skrevet 16. desember 2020 Lush Lips skrev (9 minutter siden): Vet du om han er singel? Hvem produserer han musikk for? Har sett ham en del med samme dama, men vet ikke om de er kjærester. Det varierer hvem han jobber med i studio. Han type hjelper folk med å skrive låter og spiller inn musikk for de som booker seg inn i studioet som han er en del av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 16. desember 2020 Jacuzzi skrev (9 minutter siden): Har sett ham en del med samme dama, men vet ikke om de er kjærester. Det varierer hvem han jobber med i studio. Han type hjelper folk med å skrive låter og spiller inn musikk for de som booker seg inn i studioet som han er en del av. Vet du hvem hun er? Musiker eller skuespiller? Fin? Haha.... Litt desperat i natten her..... Joner har gått litt ut på dato, trenger ny Stavanger-Hunk i fantasi verdenen min... Vil aller helst at han skal være singel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 16. desember 2020 #10 Del Skrevet 16. desember 2020 Haha! Nei, hun er bartender, tror jeg. Ser veldig kul ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 16. desember 2020 Jacuzzi skrev (12 minutter siden): Haha! Nei, hun er bartender, tror jeg. Ser veldig kul ut. Kjenner du han? Var mye info å hente her 😏 Vet du hva han heter på fjesboka?... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 17. desember 2020 #12 Del Skrevet 17. desember 2020 Lush Lips skrev (8 timer siden): Kjenner du han? Var mye info å hente her 😏 Vet du hva han heter på fjesboka?... Hehe, tror ikke jeg skal skrive det her. Men det er ikke så mye å hente på profilen hans uansett, han skriver og deler nesten ingen ting. Men jeg var inne og sjekka den nå, og det står "singel" der, da Hvis du vil stalke ham, anbefaler jeg Real Life i stedet for internett. Han er mye ute på byn.. er ikke så vanskelig å treffe på. Du må bare begynne å henge på Øst, f.eks. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2020 #13 Del Skrevet 17. desember 2020 Lush Lips skrev (11 timer siden): Tror han bor i Stavanger... Ser han her titt og stadig. Men derfor jeg lurer på om han kanskje har barn? Virker unaturlig for en så dyktig skuespiller og høre til i «oljebyen»..... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 17. desember 2020 O.G. skrev (3 timer siden): ??? ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmins Skrevet 17. desember 2020 #15 Del Skrevet 17. desember 2020 9 hours ago, Jacuzzi said: Hehe, tror ikke jeg skal skrive det her. Men det er ikke så mye å hente på profilen hans uansett, han skriver og deler nesten ingen ting. Men jeg var inne og sjekka den nå, og det står "singel" der, da Hvis du vil stalke ham, anbefaler jeg Real Life i stedet for internett. Han er mye ute på byn.. er ikke så vanskelig å treffe på. Du må bare begynne å henge på Øst, f.eks. Oi shit dette er jo gull! hvordan vet du alt dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 17. desember 2020 #16 Del Skrevet 17. desember 2020 yasmins skrev (15 minutter siden): Oi shit dette er jo gull! hvordan vet du alt dette? Vi vanker i samme miljø og har rundt 70 felles venner på FB Kjenner ham ikke personlig, da, men Stavanger er en ganske liten by, og kulturbransjen er tilsvarende liten. Han er også veldig synlig i bybildet, i hvert fall for de som selv trasker mye i de samme gatene og drikker øl på samme uteservering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 18. desember 2020 #17 Del Skrevet 18. desember 2020 Hahaha, KG to the rescue. Husker han jobbet på en kafé i Bergen da jeg flyttet dit som student. "Mannen som elsket Yngve" hadde nettopp hadde kommet ut. Tror ikke jeg var den eneste fnisete jenta som plutselig ble veldig kaffetørst. Men syns det er synd han ikke fortsatte som skuespiller, han hadde kjempebra liten rolle i Unge Lovende også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 18. desember 2020 Gulvplanke skrev (2 timer siden): Hahaha, KG to the rescue. Husker han jobbet på en kafé i Bergen da jeg flyttet dit som student. "Mannen som elsket Yngve" hadde nettopp hadde kommet ut. Tror ikke jeg var den eneste fnisete jenta som plutselig ble veldig kaffetørst. Men syns det er synd han ikke fortsatte som skuespiller, han hadde kjempebra liten rolle i Unge Lovende også. Jeg tror du har gått glipp av en del! Han har en fast rolle i Neste Sommer på tv-Norge og er aktuell med flere roller i spillefilmer de siste årene! Ser han dukker opp her og der, har hørt rykter om en hovedrolle neste år og to andre filmer med ganske store roller! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 19. desember 2020 #19 Del Skrevet 19. desember 2020 10 hours ago, Lush Lips said: Jeg tror du har gått glipp av en del! Han har en fast rolle i Neste Sommer på tv-Norge og er aktuell med flere roller i spillefilmer de siste årene! Ser han dukker opp her og der, har hørt rykter om en hovedrolle neste år og to andre filmer med ganske store roller! Ja, det har jeg ikke fått med meg! Neste Sommer syns jeg ikke er så veldig bra, men gøy hvis han er med i noen gode filmer. Men hvis man sammenligner med Rolf Kristian Larsen har det jo ikke vært så mye roller på han, i alle fall ikke hovedroller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strandtur25 Skrevet 19. desember 2020 #20 Del Skrevet 19. desember 2020 Gulvplanke skrev (10 timer siden): Ja, det har jeg ikke fått med meg! Neste Sommer syns jeg ikke er så veldig bra, men gøy hvis han er med i noen gode filmer. Men hvis man sammenligner med Rolf Kristian Larsen har det jo ikke vært så mye roller på han, i alle fall ikke hovedroller. https://m.imdb.com/name/nm2791225/ do your homework, honey. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå